Wie nietquote:Op donderdag 10 april 2025 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heb jij niet al teveel games om te spelen
Beetje een 🥛quote:Op donderdag 10 april 2025 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
NAUGHTY GODS komen weer met een mooie nieuwe game
of nee toch niet
[ x ]
Oude lul!quote:Op donderdag 10 april 2025 21:38 schreef StateOfMind het volgende:
Laatste voetbal game die ik gespeeld heb was Sensible Soccer, op de Commodore 64 of de Amiga 500
Bedankt vriend maar ik doe nooit mee aan winactiesquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:02 schreef FlippingCoin het volgende:
https://pu.nl/artikelen/G(...)or-de-playstation-5/
@:kaneelstokje @:aberkullie
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:19 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Bedankt vriend maar ik doe nooit mee aan winacties
Zinloos geweld 😱quote:Op vrijdag 11 april 2025 07:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister gefaald met bg3. Was in Last Light Inn, beetje aan het onderzoeken. Moest Isobel spreken.
Eindelijk gevonden, worden we aangevallen door 15 man ofzo. Binnen een paar seconden ligt Isobel op de grond na 5 keer gecrit te zijn.
Alle npc's dood.
Vanavond nog eens proberen, al snap ik niet zo goed wat ik fout deed.
Het was voor hem wel fin.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zinloos geweld 😱
Met 15 man tegen 2
Finnen zeker
Sifu is top. Maar vind dit er wel echt kut uitzienquote:Op donderdag 10 april 2025 21:26 schreef MMaRsu het volgende:
Dit word wel echt een gruwelijk spel, geloof me jongens
Bekijk deze YouTube-video
Denk aan Fifa Street x Rocket League.
GEWELDIG.
Van de makers van SIFU by the way
Het is uniek omdat er geen leuke arcade achtige sport spellen meer zijn op consolesquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sifu is top. Maar vind dit er wel echt kut uitzienLijkt op een mobile game. Wat is er nou precies uniek aan dit?
Geen idee, had niet de tijd om naar hun paspoort te vragen.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zinloos geweld 😱
Met 15 man tegen 2
Finnen zeker
Is sowieso geen makkelijke game voor nieuwkomers, zelfs niet op de makkelijkste/minst moeilijke difficultyquote:Op vrijdag 11 april 2025 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, had niet de tijd om naar hun paspoort te vragen.
Ik ga in ieder geval de rest van mijn party niet mee laten lopen het balkon op. Want Isobel loopt daarna maar binnen, waar mijn party buiten staat.
Shadowheart kan turn undead doen, en ze heeft haar Blood of Lathander die licht geeft. Is misschien voldoende.
Maar raar om de encounter zo te maken, is erg oneerlijk tegenover mensen die het voor het eerst spelen.
Nog steeds geen idee over welke grot je het hebt, denk dat ik die gemist heb. Of je bent verder geweest dan ik.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is sowieso geen makkelijke game voor nieuwkomers, zelfs niet op de makkelijkste/minst moeilijke difficulty
Ik was met mijn warrior oid, iig mêlee volledig vastgelopen in een grot en was kansloos tegen die skeletten.
Toen gestopt.
Wil tzt nog wel een keer opnieuw beginnen met een Druid of zo.
Was ergens in het begin gebied, uit mijn hoofd via een of andere ruïne.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee over welke grot je het hebt, denk dat ik die gemist heb. Of je bent verder geweest dan ik.
Er zit enorm veel in qua mogelijkheden. Extra opties voor rassen en klassen in gesprekken en terrein, erg leuk. Extra pets en companions als je weet wat je doet. Extra bonussen die verstopt zitten.
Nu de nieuwe levels gemist daardoor?quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ingevuld
Heb hem al gespeeld, maar daarnaar verkocht
Digital only zou je voor dit soort fouten behoedenquote:Op vrijdag 11 april 2025 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
Ingevuld
Heb hem al gespeeld, maar daarnaar verkocht
Inmiddels Isobel beschermd, de betere positionering aan het begin was echt alles.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was ergens in het begin gebied, uit mijn hoofd via een of andere ruïne.
Maar weet niet meer precies waar, was maaaaaaanden geleden.
Voor mij als absolute leek/beginner was het iig een moeilijke game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |