SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door FlippingCoin op 29-03-2025 10:37:13 ]I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Jaquote:
quote:
Ja logisch aangezien mensen die waarschijnlijk niet gespeeld hebben hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:43 schreef MMaRsu het volgende:
De Xbox games staan in de top bij Playatation
TT was : mongoolquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
Wat was de TT dan?
En dit is pas een gewijzigde TT
[ afbeelding ]
Echt nietquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:01 schreef Evangelion het volgende:
De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING)
Pragmata
[ afbeelding ]
Mijn tekst is nog steeds relevant van jaren geledenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:01 schreef Evangelion het volgende:
De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING)
Pragmata
[ afbeelding ]
Waar blijven de Sony releasesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja logisch aangezien mensen die waarschijnlijk niet gespeeld hebben he
Dev tijden zijn te lang. Zoals Naughty Dog die gaat denk ik niet eens een game releasen voordat de ps6 er is.quote:
Dat kan niet want ik moet de nieuwe Uncharted spelenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dev tijden zijn te lang. Zoals Naughty Dog die gaat denk ik niet eens een game releasen voordat de ps6 er is.
Die komt er niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik moet de nieuwe Uncharted spelen
Niet met Nathan drake maar zeg nooit nooit. zou me niet verbazen als ze met die dochter iets doenquote:
Het einde hitte wel die kant opquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet met Nathan drake maar zeg nooit nooit. zou me niet verbazen als ze met die dochter iets doen
https://psprices.com/regi(...)domtm-ps4tm-en-ps5tmquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Ooit eens een demo of beta gespeeld van Lost in Random en die game is altijd in mijn gedachten blijven hangen, en ik zag dat ie nu is afgeprijst van 29,99 naar 5,09.
Dus maar gekocht.
Voorlopig iig geen tijd voor vanwege een enorme backlog 😱
Maar goed, dan heb ik 'm vast.
Bekijk deze YouTube-video
Sully is als de vader die ik nooit hadquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het einde hitte wel die kant op
Al blijf ik hopen dat ze op die beslissing terug komen, want Uncharted = Nathan Drake + Sully.
Sully
De Uncharted games zijn een van de weinige games die ik om de zoveel jaar weer opnieuw speel.
Ja pas geleden ze allemaal opnieuw gespeeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het einde hitte wel die kant op
Al blijf ik hopen dat ze op die beslissing terug komen, want Uncharted = Nathan Drake + Sully.
Sully
De Uncharted games zijn een van de weinige games die ik om de zoveel jaar weer opnieuw speel.
😱quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
https://psprices.com/regi(...)domtm-ps4tm-en-ps5tm
In februari was hij 2,99.
You're never gonna financially recover from this.
Laatst ook voor een paar euro gekocht, best toffe game! Alleen de game mechanic wordt op een gegeven moment wel wat saai en traag.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Ooit eens een demo of beta gespeeld van Lost in Random en die game is altijd in mijn gedachten blijven hangen, en ik zag dat ie nu is afgeprijst van 29,99 naar 5,09.
Dus maar gekocht.
Voorlopig iig geen tijd voor vanwege een enorme backlog 😱
Maar goed, dan heb ik 'm vast.
Een Sully game zou echt ontzettend tof zijn!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Sully is als de vader die ik nooit had
Ik zweet als een hoer in de kerk GENOTquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:42 schreef Kingside het volgende:
[..]
Een Sully game zou echt ontzettend tof zijn!
Oeh ja, Days Gone 2quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:40 schreef DKUp het volgende:
Uncharted, welk jaar is het?
Zoiets als hoop hebben in Days Gone 2 en Xbox consoles.
Twee jaar geledenquote:Op zondag 30 maart 2025 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh merk nu pas dat je ook je onderkleding uit kunt doen. Ik loop nu naakt door Faerun.
Goed dat de bengelende penis goed geanimeerd is. Game of the Year.
Ach, tijd is relatiefquote:
Nog niet gespeeld, heb hem wel. Ha.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:12 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Hogwarts Legacy nog niet gespeeld hebben, nu voor 18,74 euro in de Store.
Heb hier ook nog een aantal games die ik ooit, weliswaar in een sale, gekocht heb, maar nog steeds moet spelen, maar die in de backlog staan, voor ooitquote:Op maandag 31 maart 2025 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld, heb hem wel. Ha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |