SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dat geldt voor de meeste spelers wel. Maar van de vijf is er altijd wel minimaal één die niet zo zeker is van zijn zaak. Het belangrijke is wel dat de keeper die het doet het ook vanuit zichzelf echt kan. Een Krul of Martinez (Argentinië) bijvoorbeeld. Anders werkt het totaal niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
Die psychologische oorlogsvoering heb ik ook nooit begrepen. Als penaltynemer weet je waar je hem gaat schieten en wat de keeper doet, dat moet niet eens zoveel boeien. Naja, als de keeper erg in een hoek staat, dan wel, maar anders houd je je gewoon aan je eigen plan.
In België zouden we de morele winnaar genoemd worden.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
"Nederland met ere uitgeschakeld". Tja, daar koop je niets voor.
Zou wel lachen zijn als Spanje het straks niet red tegen Turkije en Georgië. Wat ondanks de hegemonie van de Spanjaarden niet eens uit te sluiten is.quote:
Haha. Ik zag trouwens dat ze met 3-0 van Oekraïne wonnen en in Poule A blijven. Wel terecht.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
In België zouden we de morele winnaar genoemd worden.
Niemand boeit de Nations Leaguequote:Op zondag 23 maart 2025 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
Dat is wel echt een irritante poule. Dan toch altijd liever Polen en Leen Huijzer.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Spanje het straks niet red tegen Turkije en Georgië. Wat ondanks de hegemonie van de Spanjaarden niet eens uit te sluiten is.
Gelukkig valt het wel mee ja maar toch had ik een overwinning op Spanje wel extra leuk gevonden.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand boeit de Nations League
En dan ook nog Finland wat er helemaal niks van kan.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel echt een irritante poule. Dan toch altijd liever Polen en Leen Huijzer.
Ja, die zijn snel weer teruggevallen na een betere periode.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan ook nog Finland wat er helemaal niks van kan.
Er zit wel weer muziek inquote:Op zondag 23 maart 2025 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
Turkije wel ja. Daar hadden we het afgelopen EK al moeilijk genoeg mee. Georgië is wel minder dan de Turken, maar als nummer drie wel de zwaarste tegenstanders. Speelden ook een erg goed EK.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:33 schreef Strani het volgende:
Zijn Turkije en Georgie zo goed nu dat we daar zo veel angst voor hebben?
Turkije, Georgië en Bulgarije zijn drie erg vervelende uitwedstrijden.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:33 schreef Strani het volgende:
Is dat die Leen Huijzer waar Fred_B het net over had?quote:Op zondag 23 maart 2025 23:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er zit wel weer muziek in [ afbeelding ]
Oh ja dat van de Turken was ik alweer vergetenquote:Op zondag 23 maart 2025 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Turkije wel ja. Daar hadden we het afgelopen EK al moeilijk genoeg mee. Georgië is wel minder dan de Turken, maar als nummer drie wel de zwaarste tegenstanders. Speelden ook een erg goed EK.
Tegen Turkije speel je altijd uit. Gewoon een vervelende tegenstander, met nu ook een paar hele goede spelers.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:33 schreef Strani het volgende:
Ik zou dan inderdaad liever in een poule met Duitsland, Engeland en Spanje zitten.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:44 schreef Fred_B het volgende:
Nederland
Polen
Finland
Litouwen
Malta
Wel een poule met landen die allemaal het linkerrijtje kunnen halen op het ESF.
Maar dan is de finale halen een stuk lastiger.quote:Op zondag 23 maart 2025 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou dan inderdaad liever in een poule met Duitsland, Engeland en Spanje zitten.
Oh jaquote:Op zondag 23 maart 2025 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan is de finale halen een stuk lastiger.
Ben je (nog) avrotros lid, dan heb je net een mail gehad!quote:Op maandag 24 maart 2025 10:06 schreef NailQueen het volgende:
Uiteraard loopt de site voor de tickets gelijk vast.
Edit: Er zijn momenteel meer dan 10.000 wachtenden voor je.
Dat was te verwachten![]()
En anders kan NQ alsnog AvroTros lid worden en de kaarten in de exclusieve voorverkoop (proberen) te kopen.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je (nog) avrotros lid, dan heb je net een mail gehad!
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:04 schreef NailQueen het volgende:
OMG. De originele k3 komt weer bij elkaar!
quote:Op maandag 24 maart 2025 10:59 schreef Arizona het volgende:
Ik lig trouwens misselijk en met flinke buikpijn op de bank, ik heb me ziekgemeld![]()
Ik had gisteren ook al buikpijn, het lijkt me een buikvirus. En dat bovenop de vermoeidheid en de stress die ik al een paar weken heb, is net iets teveel.
Dank je Strani.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:15 schreef Strani het volgende:
[..]Rustig aan dan maar inderdaad en School-TV kijken.
Ja het gaat nu opeens snel hèquote:Op maandag 24 maart 2025 11:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je Strani.
Het is wat op onze leeftijd hè, het verval slaat keihard toe.
Ik heb nu lekkere kruidenthee, ik hoop dat dat mijn buik wat tot rust brengt.
Beterschapquote:Op maandag 24 maart 2025 10:59 schreef Arizona het volgende:
Ik lig trouwens misselijk en met flinke buikpijn op de bank, ik heb me ziekgemeld![]()
Ik had gisteren ook al buikpijn, het lijkt me een buikvirus. En dat bovenop de vermoeidheid en de stress die ik al een paar weken heb, is net iets teveel.
De lijst met wat ik niet heb, is korter dan waar ik wel last van hebquote:Op maandag 24 maart 2025 12:03 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij? Nog pijnlijke heupen of andere gewrichten?
Ohquote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
De lijst met wat ik niet heb, is korter dan waar ik wel last van heb
Mja maar ja wat gaan ze er aan doen? Het is niet dat ouder worden een keuze isquote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef Arizona het volgende:
Misschien moeten we het toch iets positiever benaderen, anders schrikken we de jonkies af
Aan de andere kant, als we té positief over ons leven doen, lijkt het alsof we in een midlife crisis zitten....
Wat een verwarrende tijden zijn dit!
Gewoon een plaatje van een kopje koffie op Instagram posten en de likes binnenharken.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef Arizona het volgende:
Misschien moeten we het toch iets positiever benaderen, anders schrikken we de jonkies af
Aan de andere kant, als we té positief over ons leven doen, lijkt het alsof we in een midlife crisis zitten....
Thanks. Hoe gaat het nu met jou, hoe loopt het herstel?quote:
En elke ochtend een goedemorgensticker op Facebook!quote:Op maandag 24 maart 2025 12:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een plaatje van een kopje koffie op Instagram posten en de likes binnenharken.
Je kan wel voorkomen dat je leeftijd verder toeneemt, maar dat is een nogal rigoreuze oplossingquote:Op maandag 24 maart 2025 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja maar ja wat gaan ze er aan doen? Het is niet dat ouder worden een keuze isHet is maar beter als ze het van ons horen wat er voor hun aan zit te komen.
Nu voorspoedig.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thanks. Hoe gaat het nu met jou, hoe loopt het herstel?
Ja precies. En als je te lang wacht heb je er niet eens de kracht meer voor.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan wel voorkomen dat je leeftijd verder toeneemt, maar dat is een nogal rigoreuze oplossing
Mja dat is niet de oplossingsrichting die ik zoekquote:Op maandag 24 maart 2025 13:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan wel voorkomen dat je leeftijd verder toeneemt, maar dat is een nogal rigoreuze oplossing
Wat dat betreft zijn er leukere manieren om te voorkomen dat je een ouder wordtquote:Op maandag 24 maart 2025 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mja dat is niet de oplossingsrichting die ik zoek
Dat ik een ouder ben vind ik top.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn er leukere manieren om te voorkomen dat je een ouder wordtMaar daarvoor is het in jouw geval te laat
Het woord 'verwarrende' gebruiken is anders ook wel link als ouderequote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef Arizona het volgende:
Grove tekortkoming van het spel.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben bezig met 'strands', waarbij je woorden moet vinden die bij het thema passen. Ik heb al "Blondie" en "Heart", twee iconische bands met een vrouwelijke zangeres, totdat ik een echt icoon zie:
[ afbeelding ]
Het stomme is dat het antwoord fout blijkt...
Het bleek dat ik het thema ook niet goed had, het was 'rock bands'. De andere 5 bands waren allemaal male fronted.quote:
Sieneke of Genesis what's the difference.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het bleek dat ik het thema ook niet goed had, het was 'rock bands'. De andere 5 bands waren allemaal male fronted.
Sieneke is dan wel een queen, maar ze is geen rock band.
Oh, en hoeveel is het?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:46 schreef H_T het volgende:
Ik heb net geleerd wat de wettelijke limiet in Florida is voor hoeveel vet je per dag uit een mens mag zuigen. Dank je wel, TLC!
Vier literquote:
Wel spannend hoor als je met die trechter bezig bent en het richting de 4 liter gaat.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Vier liter. Er is wel een aanvullende eis dat je medicus moet zijn
Jij hebt je zender wel gevonden he?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:46 schreef H_T het volgende:
Ik heb net geleerd wat de wettelijke limiet in Florida is voor hoeveel vet je per dag uit een mens mag zuigen. Dank je wel, TLC!
Luctor's autoriteit is helaas tot een einde gekomen met het ingaan van de lente. We zoeken nog naar een nieuwe SC-leider.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 23:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij hebt je zender wel gevonden he?
Nee, maar ik kijk al die remakes niet meer. Ik vind ze maar stom.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 00:09 schreef H_T het volgende:
Is iemand van plan de nieuwe Snow White te gaan kijken?
Ik wist niet dat Luctor een broer van Linda was.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Heeft Luctor De Mol eigenlijk al wel gekeken?
Nee, alles aan deze remake klopt nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 00:09 schreef H_T het volgende:
Nee, of het moet een keer uit nieuwsgierigheid zijn of het écht zo slecht isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 00:09 schreef H_T het volgende:
J of ohn de Mol?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Luctor een broer van Linda was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, alles aan deze remake klopt niet
Nee, nog niet.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Heeft Luctor De Mol eigenlijk al wel gekeken?
Ik ben totaal geen fan van de live action films. Dat haalt voor mij de disney magie weg.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 00:09 schreef H_T het volgende:
Maleficent en Cruella zijn op zich goed gedaan omdat ze niet het hele verhaal opnieuw vertellen, maar vanuit een ander perspectief.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van de live action films. Dat haalt voor mij de disney magie weg.
Er is maar één Snapequote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maleficent en Cruella zijn op zich goed gedaan omdat ze niet het hele verhaal opnieuw vertellen, maar vanuit een ander perspectief.
Wat vinden we ervan dat ze voor de Harry Potter serie een zwarte acteur Snape gaat spelen.?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 06:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk al die remakes niet meer. Ik vind ze maar stom.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, alles aan deze remake klopt niet
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, of het moet een keer uit nieuwsgierigheid zijn of het écht zo slecht is
Het ESF SC-panel zegt: kappen met die zooiquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van de live action films. Dat haalt voor mij de disney magie weg.
Je had het al kunnen weten, want een paar jaar terug waren er al andere artikelen over ophef rondom de filmquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik wist niet eens dat er een live action van Snow White kwam totdat ik een artikel las over de ophef
Ga jij wél kijken?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:54 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het ESF SC-panel zegt: kappen met die zooi
Gisteravond meerdere filmpjes op YouTube gekeken over wat er allemaal mis mee is. Die filmpjes waren niet bepaald zeldzaam
Niet als ik er een bioscoopkaartje voor moet kopenquote:
Mweh. Ik had mijn aandacht er niet echt bij toen waarschijnlijk het hoogtepunt van het programma er was (filmpje over Dick Schoof). Er werd weer sport nabesproken en verder was het redelijk vergelijkbaar met De Avondshow, alleen vond ik het wat minder leukquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Hoe was de eerste aflevering van Lubach bij RTL?
Zulke dingen maken me niet veel uit omdat het niet echt een rol speelt welke kleur hij heeft. Waar ik niet goed tegen kan is dat wanhopig inclusief zijn door bijvoorbeeld zwarte mensen te casten voor een film over de vikingtijd in Denemarken (bij wijze van spreken). Ik heb dan ook de neiging om de historische interesse van de makers minder serieus te nemen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maleficent en Cruella zijn op zich goed gedaan omdat ze niet het hele verhaal opnieuw vertellen, maar vanuit een ander perspectief.
Wat vinden we ervan dat ze voor de Harry Potter serie een zwarte acteur Snape gaat spelen.?
Mwoahquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Casten omdat het bepaalde vinkjes afvinkt is nooit de bedoeling.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zulke dingen maken me niet veel uit omdat het niet echt een rol speelt welke kleur hij heeft. Waar ik niet goed tegen kan is dat wanhopig inclusief zijn door bijvoorbeeld zwarte mensen te casten voor een film over de vikingtijd in Denemarken (bij wijze van spreken). Ik heb dan ook de neiging om de historische interesse van de makers minder serieus te nemen.
Ik ben nu ook Snow White dislike video's aan het kijken, smullenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet als ik er een bioscoopkaartje voor moet kopenTegen de tijd dat ie op Disney+ staat durf ik het misschien wel aan
Dit inderdaad. Soms horen bepaalde uiterlijke kenmerken nu eenmaal bij het verhaal of bij de geschiedenis en dan vind ik het stom om geforceerd toch andere types te kiezen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zulke dingen maken me niet veel uit omdat het niet echt een rol speelt welke kleur hij heeft. Waar ik niet goed tegen kan is dat wanhopig inclusief zijn door bijvoorbeeld zwarte mensen te casten voor een film over de vikingtijd in Denemarken (bij wijze van spreken). Ik heb dan ook de neiging om de historische interesse van de makers minder serieus te nemen.
Maar ik neem toch ook aan dat hij op zn talent gecast is? Mij maakt het echt niks uit, ik ga ervanuit dat het de beste acteur voor de rol was, en dan is het prima.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Casten omdat het bepaalde vinkjes afvinkt is nooit de bedoeling.
Ik poste al in de Harry Potter serie topic al dat je bij genoeg andere personages het kan doen.
Bij Bridgerton vindt ik het juist wel goed gelukt.
Daar schijnen ze in de remake dus een twist aan gegeven te hebben, dat ze zo heet omdat het sneeuwde toen ze geboren werdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar ik neem toch ook aan dat hij op zn talent gecast is? Mij maakt het echt niks uit, ik ga ervanuit dat het de beste acteur voor de rol was, en dan is het prima.
Bij Sneeuwwitje vind ik het net wat anders omdat daar haar naam op haar uiterlijk gebaseerd is
Meer van hetzelfde. Ze probeerden wat te geforceerd een gespreksonderwerp te worden met een Engelstalig filmpje over Dick Schoof, waarin zijn voornaam belachelijk werd gemaakt. Dat is niet mijn humor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Oh man, wat ergquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar schijnen ze in de remake dus een twist aan gegeven te hebben, dat ze zo heet omdat het sneeuwde toen ze geboren werd
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar schijnen ze in de remake dus een twist aan gegeven te hebben, dat ze zo heet omdat het sneeuwde toen ze geboren werd
Dus ze had net zo goed Depressing Grey kunnen heten?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Feather went to his mother and asked,"Mother, why is my name Feather?" And the mother replied,"because when you were born, a feather fell on your forehead." Satisfied, Feather went away.
After Feather, Droplet went to his mother and asked,"Mother, why is my name Droplet?" And the mother replied,"because when you were born, a water droplet fell on your forehead." Satisfied, Droplet went away.
After both Feather and Droplet went, Brick shuffled over to his mother and said,"Hur dur rung a bung?"
Dat had blijkbaar dus zomaar gekund.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus ze had net zo goed Depressing Grey kunnen heten?
Niet??quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan alsnog de grap opzoeken over Alan die wil weten waarom zijn zus een bepaalde naam heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik had een vunziger einde verwacht.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Mweh. Ik had mijn aandacht er niet echt bij toen waarschijnlijk het hoogtepunt van het programma er was (filmpje over Dick Schoof). Er werd weer sport nabesproken en verder was het redelijk vergelijkbaar met De Avondshow, alleen vond ik het wat minder leuk
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwoah
Wel leuk op sommige momenten.
Hij straalde ongemakkelijkheid bij de aflevering. Hopelijk trek dat weg.
De laatste keer vond ik Lubach niet heel sterk. Vooral die rubriek 'Nou is het afgelopen' was vooral erg eenzijdig met weinig diepgang. Alsof hij zijn mening als waarheid wilde aanduiden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde. Ze probeerden wat te geforceerd een gespreksonderwerp te worden met een Engelstalig filmpje over Dick Schoof, waarin zijn voornaam belachelijk werd gemaakt. Dat is niet mijn humor.
Voor de rest was het wel aardig. De kijkcijfers zullen denk ik uiteindelijk wel redelijk vergelijkbaar als bij de NPO worden, al is de reclame-onderbreking in combinatie met een gast potentieel wel een enorm wegzapmoment. Gisteren was er nog geen gast.
Die kinderen moeten nodig heropgevoed worden 😡quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Het schijnt wel dat die live action remakes het goed doen bij kinderen. Dus dat kinderen de Lion King met cgi beestjes (niet echt live action natuurlijk) leuker vinden dan de getekende versies. Dus wat dat betreft: mij best, ik ga er niet voor naar de bios maar ik ben ook niet de doelgroep.
Moest toch lachenquote:
Of met zonder jas.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus ze had net zo goed Depressing Grey kunnen heten?
Wilders ziet er wel een stuk frisser uit na die ooglift, het is nu ook goed genezen volgens mijquote:
Geen idee. Vast twee FvD'ers.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wie waren de twee afwezigen die de doorslag hadden kunnen geven?
Bedankt voor deze beoordeling.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik geef de eerste aflevering van Lubach een 6'je. Het Dick Schoof filmpje was lachen maar ook weer te makkelijk. En daarna kabbelde het maar door. Die lachband moet hij ook weg doen. Aldus veel ruimte voor verbetering.
Dat heeft veel ruimte voor verbetering prima verwoordquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik geef de eerste aflevering van Lubach een 6'je. Het Dick Schoof filmpje was lachen maar ook weer te makkelijk. En daarna kabbelde het maar door. Die lachband moet hij ook weg doen. Aldus veel ruimte voor verbetering.
Als hij nou ook een persoonlijkheidstransplantie laat doen, dan kunnen we praten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wilders ziet er wel een stuk frisser uit na die ooglift, het is nu ook goed genezen volgens mij
Niet dat daarmee de problemen zijn opgelost maarja
Welke lachband?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik erger me nu al aan de lachband bij Lubach
Heb je kunnen vaststellen of er publiek was of een lachband?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:26 schreef H_T het volgende:
Lubach-aflevering 2 vond ik ook nog niet fantastisch
Deze grap heeft ruimte voor verbeteringquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heeft veel ruimte voor verbetering prima verwoord
Oh ik was er uren mee bezigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze grap heeft ruimte voor verbetering
Er was publiekquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je kunnen vaststellen of er publiek was of een lachband?
Ik denk dat het gebruik van aanhalingstekens of hoofdletters de grap had verduidelijkt. Tot zover de verbeteringsanalyse van Deloitte & Touche.quote:
Ja ik twijfelde ook maar besloot toch zo dicht mogelijk bij de essentie te blijven. Ook als dat minder toegankelijk was voor een breed publiek.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat het gebruik van aanhalingstekens of hoofdletters de grap had verduidelijkt. Tot zover de verbeteringsanalyse van Deloitte & Touche.
Ik dacht jij komt met een geweldig leuk ideequote:
Brings back memoriesquote:
Heb je wat game-apparatuur mee om je mee te vermaken?quote:
Da's dan weer Villeroy & Bochquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Brings back memories![]()
Ik dacht vroeger altijd dat dit een hele luxe winkel was waar je toiletten en douches kon kopen![]()
Ja maar dat klinkt niet zo hahaquote:
Ik zou me ook dood vervelen in een ziekenhuis. Ik neem aan dat je geen laptop daar mag hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik dacht jij komt met een geweldig leuk idee![]()
Ik kom niet verder dan alle nummers van het ESF luisteren
Ik snap je puntquote:
Dat zou wel kunnen toch? Ik heb het niet geprobeerd, maar de krant of een dik boek kan ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou me ook dood vervelen in een ziekenhuis. Ik neem aan dat je geen laptop daar mag hebben.
Meer als een DDR-politicus ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik snap je puntVooral Boch klinkt meer als een advocaat of gereedschapfabrikant
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou me ook dood vervelen in een ziekenhuis. Ik neem aan dat je geen laptop daar mag hebben.
Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je wat game-apparatuur mee om je mee te vermaken?
Jawel, maar die is zwaar.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag de dag kan ik inderdaad niet echt redenen verzinnen waarom je geen tablet of laptop zou mogen hebben in een ziekenhuis of revalidatiecentrum.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Hangt er wellicht ook een beetje vanaf waarom je er ligtMaar mijn vader heeft vorig jaar een tijdje in het ziekenhuis gelegen (en daarna in een revalidatiecentrum), en daar mocht hij eigenlijk de hele tijd wel alles wat zijn hartje begeerde
(En wat hij zelf aan kon
)
Tablet heb ik mee.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vandaag de dag kan ik inderdaad niet echt redenen verzinnen waarom je geen tablet of laptop zou mogen hebben in een ziekenhuis of revalidatiecentrum.
Ohh fijn zegquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Alleen even niet kunnen vinden.
Vandaag mag ik naar 🏠
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Alleen even niet kunnen vinden.
Vandaag mag ik naar 🏠
quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:55 schreef TLC het volgende:
Er komen reclames op de NPO tijdens het ESF
Ik geloof hem niet. Wél dat het vreselijk ongewenst is dat zijn kinderen hier zoveel last van hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Verklaring van Mans op insta: https://www.instagram.com(...)MXd3N2Nic3YyM2NlZA==
Vertaling is een optie, voor als je Zweeds wat matig is. Weet nog steeds niet wat ik moet geloven.
Dat is een vroege 1 april-grap toch?quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:55 schreef TLC het volgende:
Er komen reclames op de NPO tijdens het ESF
Ja dat sowieso. En uitvechten via Instagram lijkt me sowieso niet echt een goed plan...quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik geloof hem niet. Wél dat het vreselijk ongewenst is dat zijn kinderen hier zoveel last van hebben.
Kinderen zijn altijd weer de dupe in dit soort shitshows
Het lijkt er niet opquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een vroege 1 april-grap toch?
Als dat zo is dan trappen we er met z`n allen in.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een vroege 1 april-grap toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb wel een oplossing maar ik snap dat het niet makkelijk is. Omdat het veel vraagt van onze Nederlandse identiteit en om een ene (irritante) meme te vermijden in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ook Lubach gezien?quote:
Beter dan de eerste. Moest erg lachen om wat we door de wc gooien.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook Lubach gezien?![]()
Vond de aflevering van gisteren prima
Dat was weer een goed item.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter dan de eerste. Moest erg lachen om wat we door de wc gooien.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]Het Milaan-San Remo Festival was op VTM. Dat is in Nederland niet te ontvangen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Het was een prima ouderwetse aflevering. Alleen dat AI-onderdeel mag van mij wel een eenmalig dingetje blijven.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook Lubach gezien?![]()
Vond de aflevering van gisteren prima
Nee. Met wat omwegen zou het misschien via de VTM website te zien zijn geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het Milaan-San Remo Festival was op VTM. Dat is in Nederland niet te ontvangen denk ik.
Drie keer raden van welk merk ik zojuist een reclame te zien kreeg bij het het facebook-scrollen.quote:
...Page?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Drie keer raden van welk merk ik zojuist een reclame te zien kreeg bij het het facebook-scrollen.![]()
Ze volgen me, overal!!!11!!
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Tijdens het baantjes zwemmen werd een remix gedraaid van Red Sebastian![]()
Weliswaar de krab, niet de Vlaamse inzending
SPOILER: SmakeloosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze?Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Momentje even mijn tenen recht trekken. Uiteraard een tekstueel hoogstandje van onze favoriete seksloze zangduo.quote:Oh, ken je dat gevoel? Als zomaar niks hetzelfde is
Toch voelt het best wel cool, als liedjes van The Opposites
Net als de Nikes aan m'n voet, jij voelt altijd goed
En I like it, wat je met me doet
quote:Op donderdag 27 maart 2025 00:38 schreef H_T het volgende:
[..]In een iets kindervriendelijke versie jaSPOILER: SmakeloosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze?
Måns weet dat hij kan fluiten naar zijn (Esf) schnabbeltjes.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Verklaring van Mans op insta: https://www.instagram.com(...)MXd3N2Nic3YyM2NlZA==
Vertaling is een optie, voor als je Zweeds wat matig is. Weet nog steeds niet wat ik moet geloven.
Wat een fijn nieuwsquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:38 schreef NailQueen het volgende:
Oke laat ik nog even goed nieuws deze ochtend brengen: De renovatie zit er op. Er zijn misschien nog een paar kleine dingetjes die gedaan moeten worden maar ik woon niet meer in een bouwval. Morgen en dit weekend kan ik alles weer terug inrichten
Hoeveel coureurs gaat RB dit seizoen verslijten?quote:
Er zit een limiet aan wat magquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoeveel coureurs gaat RB dit seizoen verslijten?Al hoop ik dat Yuki het goed gaat doen want die vind ik leuk
Ik vind 4 al best veelquote:Op donderdag 27 maart 2025 11:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zit een limiet aan wat magIk geloof dat je maximaal 4 coureurs per seizoen mag inzetten en dat je daarboven speciale toestemming nodig hebt. Als alle coureurs fysiek niet in staat zijn om te rijden zal die toestemming een stuk makkelijker gegeven worden dan wanneer ze wéér een coureur niet goed genoeg vinden
4 is verspreid over 2 auto's hequote:Op donderdag 27 maart 2025 11:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind 4 al best veelEn dan heb je ook nog eens 2 teams
Ja maar ze gaan Verstappen denk ik niet zomaar vervangen. Of is 4 voor de 2 teams samen? Want anders hebben ze toch nog 2 opties om iemand naast Verstappen te zetten?quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:53 schreef H_T het volgende:
[..]
4 is verspreid over 2 auto's heEn aan het begin heb je meteen al 2 van die 4 opties gebruikt. Dus dan kan je voor beide auto's een nieuwe coureur inzetten of voor een van de twee auto's twee keer een nieuwe coureur
4 is alleen voor RBR, dus met de Lawson-wissel zitten ze nu al op 3. Dan mogen ze nog 1 keer een andere coureur zomaar inzetten en voor nóg een wissel hebben ze toestemming nodig (als ik het goed heb onthouden)quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ze gaan Verstappen denk ik niet zomaar vervangen. Of is 4 voor de 2 teams samen? Want anders hebben ze toch nog 2 opties om iemand naast Verstappen te zetten?
Madrid is ontzettend leuk, beter dan Barcelonaquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:41 schreef H_T het volgende:
@:Strani is Madrid leuk? En hoe is de treinverbinding tussen daar en Salou?
Ik ben zelf een fan van Madrid. Het centrum is erg leuk en levendig en veel mooie gebouwen. En natuurlijk het Prado en andere musea (De Tuin der Lusten van Jeroen Bosch hangt bijvoorbeeld in het Prado).quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:41 schreef H_T het volgende:
@:Strani is Madrid leuk? En hoe is de treinverbinding tussen daar en Salou?
Netjes, netjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Madrid is ontzettend leuk, beter dan Barcelona![]()
Madrid - Salou is denk ik via Barcelona met de trein. Een binnenlandse vlucht kan eventueel ook als dat goedkoper is.
Groetjes,
Strani
Ik ben best onder de indruk! En nog vier seconden sneller dan ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:51 schreef Fred_B het volgende:
Dat vulde ik toch even prima in, geloof ik
Alles onder de Pyreneeën gaat neerquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:54 schreef Strani het volgende:
Of wacht het is H_T. Nee ga maar vliegen.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Madrid is ontzettend leuk, beter dan Barcelona![]()
Madrid - Salou is denk ik via Barcelona met de trein. Een binnenlandse vlucht kan eventueel ook als dat goedkoper is.
Groetjes,
Strani
Bedankt Strani's! Als ik het goed heb begrepen kan ik daar een paar pretparken (ja ja, het zal ook weer eens niet) gratis bezoeken met mijn jaarpas voor Movie Park Germanyquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben zelf een fan van Madrid. Het centrum is erg leuk en levendig en veel mooie gebouwen. En natuurlijk het Prado en andere musea (De Tuin der Lusten van Jeroen Bosch hangt bijvoorbeeld in het Prado).
Qua verbinding: Vanuit Salou zullen er wel treinen gaan naar Barcelona en daar neem je dan de HSL naar Madrid. Die rit duurt ongeveer 2.5 uur.
Dat was ze zekerquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:07 schreef NailQueen het volgende:
Loretta Schrijver. Vond haar zo'n leuke vrouw
Misschien ook wel logisch dat we langzaam aan meer sterfgevallen gaan zien want met de komst van de commerciële zenders begin jaren 90 kregen we opeens ook veel meer nieuwe BN'ers. En die komen langzaam aan op de leeftijd waar het risico op sterven toe begint te nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:13 schreef NailQueen het volgende:
Wat gaat dat opeens snel met de leuke BN'ers. Ron, Dieuwertje, Rob en nu Loretta
Wat heb jij er zoal gedaan/gezien toen je er was?quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef BillDauterive het volgende:
Madrid is een prachtige stadAanrader.
Het zijn ook (vooral) mensen waar ik nostalgische herinneringen aan heb.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien ook wel logisch dat we langzaam aan meer sterfgevallen gaan zien want met de komst van de commerciële zenders begin jaren 90 kregen we opeens ook veel meer nieuwe BN'ers. En die komen langzaam aan op de leeftijd waar het risico op sterven toe begint te nemen.
Er ligt nog wat in de tuin dat ze moeten ophalen. En er ligt overal wat zand en stof. Dat mag ik weer gaan stofzuigen. Maar voor de rest hebben ze het netjes achter gelaten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat een fijn nieuwsHebben de verbouwers er een zootje van gemaakt of valt dat mee?
Dat gaat je niets aanquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat heb jij er zoal gedaan/gezien toen je er was?
Op zich is dat niet schijnheilig. Mijn ervaring is dat zodra er ook maar iets zit de tandarts dit wegschraapt. Dat is zo'n naar gevoel dat ik liever mijn tanden gewoon extra grondig poets.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:24 schreef H_T het volgende:
Ik heb vanmiddag controle bij de tandarts, dus heb ik net de traditionele schijnheilige extra lange poetsbeurt gedaan
De mondhygiëniste heeft alsnog zitten schrapen en prikken en zoquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op zich is dat niet schijnheilig. Mijn ervaring is dat zodra er ook maar iets zit de tandarts dit wegschraapt. Dat is zo'n naar gevoel dat ik liever mijn tanden gewoon extra grondig poets.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat gaat je niets aan
Nee. Geintje. Ik waardeer je interesse in mijn trip naar Madrid van inmiddels 9 jaar terug.
De stad. Prachtig. Mooi park, mooie musea, goed weer en churros en ik ben Goya gaan waarderen en heb een stadiontour gedaan bij de club van Madrid. Dat vond ik extra speciaal, omdat het een van de laatste seizoenen was dat die club daar speelde, voordat ze een nieuw stadion kregen. Ik vond de tempel van Debod ook erg verrassend om te zien. Het is niet groot, maar het ziet er vooral niet heel Spaans uitWaar ik me het meest over verbaasde, was dat ze daar best lekker bier maakten. Ik heb zelfs een biertje 5 dopjes gegeven en dat heb ik slechts twee keer vaker gedaan.
Ik zal die tandarts eens een stevig kritiekpunt op hun muil gevenquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:47 schreef H_T het volgende:
Geen gaatjes![]()
Wel wat andere 'kritiekpunten', maar die zijn er eigenlijk altijd
Ik denk dat het probleem eerder is dat de onderzeeër niet meer boven kwamquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
"Toeristen dood na zinken onderzeeër"
Triest, natuurlijk. Maar ik vind het toch een wat vreemde headline.
Dat zuigtquote:
Ben je al eerder in Port Aventura geweest? Daar staat de achtbaan waarin ik dacht dat ik er niet levend uit zou komenquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:08 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Bedankt Strani's! Als ik het goed heb begrepen kan ik daar een paar pretparken (ja ja, het zal ook weer eens niet) gratis bezoeken met mijn jaarpas voor Movie Park GermanyEn als ik daar dan toch ben kan ik net zo goed Port Aventura ook even meepakken
Ik ga dan later moeilijk doen met vluchten en data en zo, maar dan weet ik alvast dat het een goede optie is
Zelfs ik vind dat een vreselijk nummerquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:23 schreef NailQueen het volgende:
Net op de radio:
[..]
Momentje even mijn tenen recht trekken. Uiteraard een tekstueel hoogstandje van onze favoriete seksloze zangduo.
Ocherm, wat een tragiekquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:33 schreef Meke het volgende:
Ik had vandaag de laatste dag op werk
En nu heb ik een luxeprobleem
Ik had als afscheidscadeau een bijdrage voor een nieuwe werktas gevraagd, en die heb ik gekregenAlleen de tas die ik uitgezocht had, is uitverkocht
Dus nu moet ik een nieuwe kiezen
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:38 schreef Strani het volgende:
Ruud Gullit die reclame maakt voor Sketchers. Nou weet ik zeker dat ik al jaren de juiste schoenen draag (Sketchers).
Hoe slecht moet het dan wel niet zijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Zelfs ik vind dat een vreselijk nummer
Ik ben blij dat je me begrijpt in deze zware tijdenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ocherm, wat een tragiek![]()
![]()
Wanneer begin je met je nieuwe baan?
Ja erg slecht dusquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe slecht moet het dan wel niet zijn
1 april is een goede dag om met een nieuwe baan te beginnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je me begrijpt in deze zware tijden![]()
![]()
Dinsdag!
Jij hebt je jubileum dan, neem ik aan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
1 april is een goede dag om met een nieuwe baan te beginnen
Van z'n pensioen ja!! Hahahaha!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij hebt je jubileum dan, neem ik aan?
Het lat kan nog lager. Kris Kross Amsterdam kwam ooit met de tekst: 'Ik hoor de ambulance van tadudadudadu. Hou mij hand vast van I do I do'quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Zelfs ik vind dat een vreselijk nummer
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij hebt je jubileum dan, neem ik aan?
Dat betekend dus dat we de TT gaan aanhoudenquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, over een paar uur ben ik weer een jaar ouder dan jij
Het wordt een enorm feest Redefine!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat we de TT gaan aanhouden
Party like it's 1999quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt een enorm feest Redefine!!
Geen treinplannen morgen, dus dat komt goedquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zuigt![]()
Ik ga morgen met de trein, helemaal naar 010![]()
@:h_t svp gaarne morgenochtend niet met de trein reizen en ook niet na 18:30. Alvast bedankt!
[..]
Ben je al eerder in Port Aventura geweest? Daar staat de achtbaan waarin ik dacht dat ik er niet levend uit zou komen
Wat is dat?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef Strani het volgende:
Reminder for Sims-fans: Morgen komt Inzoi uit!
Wacht op Steam Deck verified vinkje voordat ik hem aanschaf. Mijn huidige laptop kan het spel niet aan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef Strani het volgende:
Reminder for Sims-fans: Morgen komt Inzoi uit!
Ik ga wachten tot ie verder uit Early Access is, denk ik en dan via GeForce Now.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wacht op Steam Deck verified vinkje voordat ik hem aanschaf. Mijn huidige laptop kan het spel niet aan.
Dragon Khanquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen treinplannen morgen, dus dat komt goedEn Port Aventura ben ik nog niet geweest! Was het Furious Baco?
Dat kan ook nog. Ik wacht even af of het speelbaar wordt op Steam Deck voordat ik gforce now abonnement afsluitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga wachten tot ie verder uit Early Access is, denk ik en dan via GeForce Now.
Ik speel Stranded Alien Dawn ook via GeForce Now en het speelt wel prettig dat mijn laptop niet opstijgt tijdens het spelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat kan ook nog. Ik wacht even af of het speelbaar wordt op Steam Deck voordat ik gforce now abonnement afsluit
Alleen kan ik niet achterkomen welke videokaart wordt gebruikt bij de premium abonnementquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik speel Stranded Alien Dawn ook via GeForce Now en het speelt wel prettig dat mijn laptop niet opstijgt tijdens het spelen.
Bij prestaties: GeForce RTX 8 vCPUsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen kan ik niet achterkomen welke videokaart wordt gebruikt bij de premium abonnement
Dan wordt het ultimate voor me dan, want ik heb 1060 in mijn laptop zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij prestaties: GeForce RTX 8 vCPUs
Bij Ultimate: GeForce RTX 4080 16 vCPUs
Ik heb een 1070. Maar een Stranded trekt mijn laptop niet meer. Kan wellicht ook door ouderdom komen. En met Prestaties abo werkt het wel prima. Maar je moet natuurlijk zelf de keuze maken wat je nodig denkt te hebben. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wordt het ultimate voor me dan, want ik heb 1060 in mijn laptop zitten
Haha idem. M'n enige kane-concert viel ik in slaap, terwijl ik in het voorste vak was. Was op Pinkpop en ik wilde vooraan staan bij muse. Bij de ingang van dat voorste vak heb je een stukje gras, daar was ik gaan zitten. Kane begon, ik ging van zitten naar liggen en viel in slaap. Rustgevende muziek blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:39 schreef NailQueen het volgende:
Ach nee. Kane stopt er definitief mee.
Ik was dan ook helemaal vergeten dat ze een comeback hadden gemaakt
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Over concerten gesproken: ik was gisteren bij een band genaamd slowly slowly. We hebben een soort abonnement op Rotown en dan kun je in een jaar 15 keer 'gratis' naar concerten. Ik had me dus ook niet ingeluisterd, maar gewoon op de omschrijving 'indie rock' kaartjes besteld. Euh, het publiek was 16, het was meer pop en de liedjes gingen over liefdesverdriet na een relatie van een maand ofzo.Kortom, ik denk dat mensen dachten dat onze kinderen in het publiek stonden.
Furious Baco blijkt pas in 2007 te zijn toegevoegd, dus daar zitten wel wat jaren tussen inderdaadquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dragon Khan
Ik was daar in 1998 ofzo? Die jij noemt was er toen niet.
In mijn herinnering is het verder wel een heel leuk pretpark
Geen idee. ik zet het even opzij en ga er spoedig naar luisteren. Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:09 schreef egeltje1985 het volgende:
@:BillDauterive tip van de dag: https://www.rotown.nl/agenda/texoprint/
Mocht dit ook je ding zijn, dan aanrader.
Minder goed nieuws: dat zijn er nog vijf!quote:De artiest vertelde ook dat hij na het uitbrengen van zijn tiende album wil stoppen met het maken van albums.
Als hij zich aan zijn woord houdt is Stop dus zijn laatste albumquote:Sheeran zei dat zijn aankomende album de titel Play heeft. Het is echter nog niet duidelijk wanneer die plaat verschijnt. De vier albums die daarna komen, krijgen namen als Pause, Fast Forward, Rewind en Stop.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Over concerten gesproken: ik was gisteren bij een band genaamd slowly slowly. We hebben een soort abonnement op Rotown en dan kun je in een jaar 15 keer 'gratis' naar concerten. Ik had me dus ook niet ingeluisterd, maar gewoon op de omschrijving 'indie rock' kaartjes besteld. Euh, het publiek was 16, het was meer pop en de liedjes gingen over liefdesverdriet na een relatie van een maand ofzo.Kortom, ik denk dat mensen dachten dat onze kinderen in het publiek stonden.
Ik had vannacht wel iets, voor middernacht, maar echt taart toe ik ergens in de komende dagen denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:05 schreef BillDauterive het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag @:Strani! Heb je ook taart?
Heb je al mogen kiezen wat je gaat eten vanavond?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:03 schreef Strani het volgende:
Dank jullie wel en muchas gracias voor de verjaardagswensen!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |