Wilders ziet er wel een stuk frisser uit na die ooglift, het is nu ook goed genezen volgens mijquote:
Geen idee. Vast twee FvD'ers.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wie waren de twee afwezigen die de doorslag hadden kunnen geven?
Bedankt voor deze beoordeling.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik geef de eerste aflevering van Lubach een 6'je. Het Dick Schoof filmpje was lachen maar ook weer te makkelijk. En daarna kabbelde het maar door. Die lachband moet hij ook weg doen. Aldus veel ruimte voor verbetering.
Dat heeft veel ruimte voor verbetering prima verwoordquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik geef de eerste aflevering van Lubach een 6'je. Het Dick Schoof filmpje was lachen maar ook weer te makkelijk. En daarna kabbelde het maar door. Die lachband moet hij ook weg doen. Aldus veel ruimte voor verbetering.
Als hij nou ook een persoonlijkheidstransplantie laat doen, dan kunnen we praten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wilders ziet er wel een stuk frisser uit na die ooglift, het is nu ook goed genezen volgens mij
Niet dat daarmee de problemen zijn opgelost maarja
Welke lachband?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik erger me nu al aan de lachband bij Lubach
Heb je kunnen vaststellen of er publiek was of een lachband?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:26 schreef H_T het volgende:
Lubach-aflevering 2 vond ik ook nog niet fantastisch
Deze grap heeft ruimte voor verbeteringquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat heeft veel ruimte voor verbetering prima verwoord
Oh ik was er uren mee bezigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze grap heeft ruimte voor verbetering
Er was publiekquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je kunnen vaststellen of er publiek was of een lachband?
Ik denk dat het gebruik van aanhalingstekens of hoofdletters de grap had verduidelijkt. Tot zover de verbeteringsanalyse van Deloitte & Touche.quote:
Ja ik twijfelde ook maar besloot toch zo dicht mogelijk bij de essentie te blijven. Ook als dat minder toegankelijk was voor een breed publiek.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat het gebruik van aanhalingstekens of hoofdletters de grap had verduidelijkt. Tot zover de verbeteringsanalyse van Deloitte & Touche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |