Niet als ik er een bioscoopkaartje voor moet kopenquote:
Mweh. Ik had mijn aandacht er niet echt bij toen waarschijnlijk het hoogtepunt van het programma er was (filmpje over Dick Schoof). Er werd weer sport nabesproken en verder was het redelijk vergelijkbaar met De Avondshow, alleen vond ik het wat minder leukquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Hoe was de eerste aflevering van Lubach bij RTL?
Zulke dingen maken me niet veel uit omdat het niet echt een rol speelt welke kleur hij heeft. Waar ik niet goed tegen kan is dat wanhopig inclusief zijn door bijvoorbeeld zwarte mensen te casten voor een film over de vikingtijd in Denemarken (bij wijze van spreken). Ik heb dan ook de neiging om de historische interesse van de makers minder serieus te nemen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maleficent en Cruella zijn op zich goed gedaan omdat ze niet het hele verhaal opnieuw vertellen, maar vanuit een ander perspectief.
Wat vinden we ervan dat ze voor de Harry Potter serie een zwarte acteur Snape gaat spelen.?
Mwoahquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Casten omdat het bepaalde vinkjes afvinkt is nooit de bedoeling.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zulke dingen maken me niet veel uit omdat het niet echt een rol speelt welke kleur hij heeft. Waar ik niet goed tegen kan is dat wanhopig inclusief zijn door bijvoorbeeld zwarte mensen te casten voor een film over de vikingtijd in Denemarken (bij wijze van spreken). Ik heb dan ook de neiging om de historische interesse van de makers minder serieus te nemen.
Ik ben nu ook Snow White dislike video's aan het kijken, smullenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet als ik er een bioscoopkaartje voor moet kopenTegen de tijd dat ie op Disney+ staat durf ik het misschien wel aan
Dit inderdaad. Soms horen bepaalde uiterlijke kenmerken nu eenmaal bij het verhaal of bij de geschiedenis en dan vind ik het stom om geforceerd toch andere types te kiezen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zulke dingen maken me niet veel uit omdat het niet echt een rol speelt welke kleur hij heeft. Waar ik niet goed tegen kan is dat wanhopig inclusief zijn door bijvoorbeeld zwarte mensen te casten voor een film over de vikingtijd in Denemarken (bij wijze van spreken). Ik heb dan ook de neiging om de historische interesse van de makers minder serieus te nemen.
Maar ik neem toch ook aan dat hij op zn talent gecast is? Mij maakt het echt niks uit, ik ga ervanuit dat het de beste acteur voor de rol was, en dan is het prima.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Casten omdat het bepaalde vinkjes afvinkt is nooit de bedoeling.
Ik poste al in de Harry Potter serie topic al dat je bij genoeg andere personages het kan doen.
Bij Bridgerton vindt ik het juist wel goed gelukt.
Daar schijnen ze in de remake dus een twist aan gegeven te hebben, dat ze zo heet omdat het sneeuwde toen ze geboren werdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar ik neem toch ook aan dat hij op zn talent gecast is? Mij maakt het echt niks uit, ik ga ervanuit dat het de beste acteur voor de rol was, en dan is het prima.
Bij Sneeuwwitje vind ik het net wat anders omdat daar haar naam op haar uiterlijk gebaseerd is
Meer van hetzelfde. Ze probeerden wat te geforceerd een gespreksonderwerp te worden met een Engelstalig filmpje over Dick Schoof, waarin zijn voornaam belachelijk werd gemaakt. Dat is niet mijn humor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Oh man, wat ergquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar schijnen ze in de remake dus een twist aan gegeven te hebben, dat ze zo heet omdat het sneeuwde toen ze geboren werd
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar schijnen ze in de remake dus een twist aan gegeven te hebben, dat ze zo heet omdat het sneeuwde toen ze geboren werd
Dus ze had net zo goed Depressing Grey kunnen heten?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Feather went to his mother and asked,"Mother, why is my name Feather?" And the mother replied,"because when you were born, a feather fell on your forehead." Satisfied, Feather went away.
After Feather, Droplet went to his mother and asked,"Mother, why is my name Droplet?" And the mother replied,"because when you were born, a water droplet fell on your forehead." Satisfied, Droplet went away.
After both Feather and Droplet went, Brick shuffled over to his mother and said,"Hur dur rung a bung?"
Dat had blijkbaar dus zomaar gekund.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus ze had net zo goed Depressing Grey kunnen heten?
Niet??quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan alsnog de grap opzoeken over Alan die wil weten waarom zijn zus een bepaalde naam heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik had een vunziger einde verwacht.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Mweh. Ik had mijn aandacht er niet echt bij toen waarschijnlijk het hoogtepunt van het programma er was (filmpje over Dick Schoof). Er werd weer sport nabesproken en verder was het redelijk vergelijkbaar met De Avondshow, alleen vond ik het wat minder leuk
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwoah
Wel leuk op sommige momenten.
Hij straalde ongemakkelijkheid bij de aflevering. Hopelijk trek dat weg.
De laatste keer vond ik Lubach niet heel sterk. Vooral die rubriek 'Nou is het afgelopen' was vooral erg eenzijdig met weinig diepgang. Alsof hij zijn mening als waarheid wilde aanduiden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde. Ze probeerden wat te geforceerd een gespreksonderwerp te worden met een Engelstalig filmpje over Dick Schoof, waarin zijn voornaam belachelijk werd gemaakt. Dat is niet mijn humor.
Voor de rest was het wel aardig. De kijkcijfers zullen denk ik uiteindelijk wel redelijk vergelijkbaar als bij de NPO worden, al is de reclame-onderbreking in combinatie met een gast potentieel wel een enorm wegzapmoment. Gisteren was er nog geen gast.
Die kinderen moeten nodig heropgevoed worden 😡quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Het schijnt wel dat die live action remakes het goed doen bij kinderen. Dus dat kinderen de Lion King met cgi beestjes (niet echt live action natuurlijk) leuker vinden dan de getekende versies. Dus wat dat betreft: mij best, ik ga er niet voor naar de bios maar ik ben ook niet de doelgroep.
Moest toch lachenquote:
Of met zonder jas.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus ze had net zo goed Depressing Grey kunnen heten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |