Oh, en hoeveel is het?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:46 schreef H_T het volgende:
Ik heb net geleerd wat de wettelijke limiet in Florida is voor hoeveel vet je per dag uit een mens mag zuigen. Dank je wel, TLC!
Vier literquote:
Wel spannend hoor als je met die trechter bezig bent en het richting de 4 liter gaat.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Vier liter. Er is wel een aanvullende eis dat je medicus moet zijn
Jij hebt je zender wel gevonden he?quote:Op maandag 24 maart 2025 22:46 schreef H_T het volgende:
Ik heb net geleerd wat de wettelijke limiet in Florida is voor hoeveel vet je per dag uit een mens mag zuigen. Dank je wel, TLC!
Luctor's autoriteit is helaas tot een einde gekomen met het ingaan van de lente. We zoeken nog naar een nieuwe SC-leider.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 23:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij hebt je zender wel gevonden he?
Nee, maar ik kijk al die remakes niet meer. Ik vind ze maar stom.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 00:09 schreef H_T het volgende:
Is iemand van plan de nieuwe Snow White te gaan kijken?
Ik wist niet dat Luctor een broer van Linda was.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Heeft Luctor De Mol eigenlijk al wel gekeken?
Nee, alles aan deze remake klopt nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 00:09 schreef H_T het volgende:
Nee, of het moet een keer uit nieuwsgierigheid zijn of het écht zo slecht isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 00:09 schreef H_T het volgende:
J of ohn de Mol?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Luctor een broer van Linda was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, alles aan deze remake klopt niet
Nee, nog niet.quote:Op maandag 24 maart 2025 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Heeft Luctor De Mol eigenlijk al wel gekeken?
Ik ben totaal geen fan van de live action films. Dat haalt voor mij de disney magie weg.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 00:09 schreef H_T het volgende:
Maleficent en Cruella zijn op zich goed gedaan omdat ze niet het hele verhaal opnieuw vertellen, maar vanuit een ander perspectief.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van de live action films. Dat haalt voor mij de disney magie weg.
Er is maar één Snapequote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maleficent en Cruella zijn op zich goed gedaan omdat ze niet het hele verhaal opnieuw vertellen, maar vanuit een ander perspectief.
Wat vinden we ervan dat ze voor de Harry Potter serie een zwarte acteur Snape gaat spelen.?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 06:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk al die remakes niet meer. Ik vind ze maar stom.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, alles aan deze remake klopt niet
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, of het moet een keer uit nieuwsgierigheid zijn of het écht zo slecht is
Het ESF SC-panel zegt: kappen met die zooiquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van de live action films. Dat haalt voor mij de disney magie weg.
Je had het al kunnen weten, want een paar jaar terug waren er al andere artikelen over ophef rondom de filmquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik wist niet eens dat er een live action van Snow White kwam totdat ik een artikel las over de ophef
Ga jij wél kijken?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:54 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het ESF SC-panel zegt: kappen met die zooi
Gisteravond meerdere filmpjes op YouTube gekeken over wat er allemaal mis mee is. Die filmpjes waren niet bepaald zeldzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |