quote:Op maandag 24 maart 2025 10:59 schreef Arizona het volgende:
Ik lig trouwens misselijk en met flinke buikpijn op de bank, ik heb me ziekgemeld![]()
Ik had gisteren ook al buikpijn, het lijkt me een buikvirus. En dat bovenop de vermoeidheid en de stress die ik al een paar weken heb, is net iets teveel.
Dank je Strani.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:15 schreef Strani het volgende:
[..]Rustig aan dan maar inderdaad en School-TV kijken.
Ja het gaat nu opeens snel hèquote:Op maandag 24 maart 2025 11:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je Strani.
Het is wat op onze leeftijd hè, het verval slaat keihard toe.
Ik heb nu lekkere kruidenthee, ik hoop dat dat mijn buik wat tot rust brengt.
Beterschapquote:Op maandag 24 maart 2025 10:59 schreef Arizona het volgende:
Ik lig trouwens misselijk en met flinke buikpijn op de bank, ik heb me ziekgemeld![]()
Ik had gisteren ook al buikpijn, het lijkt me een buikvirus. En dat bovenop de vermoeidheid en de stress die ik al een paar weken heb, is net iets teveel.
De lijst met wat ik niet heb, is korter dan waar ik wel last van hebquote:Op maandag 24 maart 2025 12:03 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij? Nog pijnlijke heupen of andere gewrichten?
Ohquote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
De lijst met wat ik niet heb, is korter dan waar ik wel last van heb
Mja maar ja wat gaan ze er aan doen? Het is niet dat ouder worden een keuze isquote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef Arizona het volgende:
Misschien moeten we het toch iets positiever benaderen, anders schrikken we de jonkies af
Aan de andere kant, als we té positief over ons leven doen, lijkt het alsof we in een midlife crisis zitten....
Wat een verwarrende tijden zijn dit!
Gewoon een plaatje van een kopje koffie op Instagram posten en de likes binnenharken.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef Arizona het volgende:
Misschien moeten we het toch iets positiever benaderen, anders schrikken we de jonkies af
Aan de andere kant, als we té positief over ons leven doen, lijkt het alsof we in een midlife crisis zitten....
Thanks. Hoe gaat het nu met jou, hoe loopt het herstel?quote:
En elke ochtend een goedemorgensticker op Facebook!quote:Op maandag 24 maart 2025 12:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een plaatje van een kopje koffie op Instagram posten en de likes binnenharken.
Je kan wel voorkomen dat je leeftijd verder toeneemt, maar dat is een nogal rigoreuze oplossingquote:Op maandag 24 maart 2025 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja maar ja wat gaan ze er aan doen? Het is niet dat ouder worden een keuze isHet is maar beter als ze het van ons horen wat er voor hun aan zit te komen.
Nu voorspoedig.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thanks. Hoe gaat het nu met jou, hoe loopt het herstel?
Ja precies. En als je te lang wacht heb je er niet eens de kracht meer voor.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan wel voorkomen dat je leeftijd verder toeneemt, maar dat is een nogal rigoreuze oplossing
Mja dat is niet de oplossingsrichting die ik zoekquote:Op maandag 24 maart 2025 13:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan wel voorkomen dat je leeftijd verder toeneemt, maar dat is een nogal rigoreuze oplossing
Wat dat betreft zijn er leukere manieren om te voorkomen dat je een ouder wordtquote:Op maandag 24 maart 2025 14:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mja dat is niet de oplossingsrichting die ik zoek
Dat ik een ouder ben vind ik top.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn er leukere manieren om te voorkomen dat je een ouder wordtMaar daarvoor is het in jouw geval te laat
Het woord 'verwarrende' gebruiken is anders ook wel link als ouderequote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef Arizona het volgende:
Grove tekortkoming van het spel.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben bezig met 'strands', waarbij je woorden moet vinden die bij het thema passen. Ik heb al "Blondie" en "Heart", twee iconische bands met een vrouwelijke zangeres, totdat ik een echt icoon zie:
[ afbeelding ]
Het stomme is dat het antwoord fout blijkt...
Het bleek dat ik het thema ook niet goed had, het was 'rock bands'. De andere 5 bands waren allemaal male fronted.quote:
Sieneke of Genesis what's the difference.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het bleek dat ik het thema ook niet goed had, het was 'rock bands'. De andere 5 bands waren allemaal male fronted.
Sieneke is dan wel een queen, maar ze is geen rock band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |