Wat heb jij er zoal gedaan/gezien toen je er was?quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:36 schreef BillDauterive het volgende:
Madrid is een prachtige stadAanrader.
Het zijn ook (vooral) mensen waar ik nostalgische herinneringen aan heb.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien ook wel logisch dat we langzaam aan meer sterfgevallen gaan zien want met de komst van de commerciële zenders begin jaren 90 kregen we opeens ook veel meer nieuwe BN'ers. En die komen langzaam aan op de leeftijd waar het risico op sterven toe begint te nemen.
Er ligt nog wat in de tuin dat ze moeten ophalen. En er ligt overal wat zand en stof. Dat mag ik weer gaan stofzuigen. Maar voor de rest hebben ze het netjes achter gelaten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat een fijn nieuwsHebben de verbouwers er een zootje van gemaakt of valt dat mee?
Dat gaat je niets aanquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat heb jij er zoal gedaan/gezien toen je er was?
Op zich is dat niet schijnheilig. Mijn ervaring is dat zodra er ook maar iets zit de tandarts dit wegschraapt. Dat is zo'n naar gevoel dat ik liever mijn tanden gewoon extra grondig poets.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:24 schreef H_T het volgende:
Ik heb vanmiddag controle bij de tandarts, dus heb ik net de traditionele schijnheilige extra lange poetsbeurt gedaan
De mondhygiëniste heeft alsnog zitten schrapen en prikken en zoquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op zich is dat niet schijnheilig. Mijn ervaring is dat zodra er ook maar iets zit de tandarts dit wegschraapt. Dat is zo'n naar gevoel dat ik liever mijn tanden gewoon extra grondig poets.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat gaat je niets aan
Nee. Geintje. Ik waardeer je interesse in mijn trip naar Madrid van inmiddels 9 jaar terug.
De stad. Prachtig. Mooi park, mooie musea, goed weer en churros en ik ben Goya gaan waarderen en heb een stadiontour gedaan bij de club van Madrid. Dat vond ik extra speciaal, omdat het een van de laatste seizoenen was dat die club daar speelde, voordat ze een nieuw stadion kregen. Ik vond de tempel van Debod ook erg verrassend om te zien. Het is niet groot, maar het ziet er vooral niet heel Spaans uitWaar ik me het meest over verbaasde, was dat ze daar best lekker bier maakten. Ik heb zelfs een biertje 5 dopjes gegeven en dat heb ik slechts twee keer vaker gedaan.
Ik zal die tandarts eens een stevig kritiekpunt op hun muil gevenquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:47 schreef H_T het volgende:
Geen gaatjes![]()
Wel wat andere 'kritiekpunten', maar die zijn er eigenlijk altijd
Ik denk dat het probleem eerder is dat de onderzeeër niet meer boven kwamquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
"Toeristen dood na zinken onderzeeër"
Triest, natuurlijk. Maar ik vind het toch een wat vreemde headline.
Dat zuigtquote:
Ben je al eerder in Port Aventura geweest? Daar staat de achtbaan waarin ik dacht dat ik er niet levend uit zou komenquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:08 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Bedankt Strani's! Als ik het goed heb begrepen kan ik daar een paar pretparken (ja ja, het zal ook weer eens niet) gratis bezoeken met mijn jaarpas voor Movie Park GermanyEn als ik daar dan toch ben kan ik net zo goed Port Aventura ook even meepakken
Ik ga dan later moeilijk doen met vluchten en data en zo, maar dan weet ik alvast dat het een goede optie is
Zelfs ik vind dat een vreselijk nummerquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:23 schreef NailQueen het volgende:
Net op de radio:
[..]
Momentje even mijn tenen recht trekken. Uiteraard een tekstueel hoogstandje van onze favoriete seksloze zangduo.
Ocherm, wat een tragiekquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:33 schreef Meke het volgende:
Ik had vandaag de laatste dag op werk
En nu heb ik een luxeprobleem
Ik had als afscheidscadeau een bijdrage voor een nieuwe werktas gevraagd, en die heb ik gekregenAlleen de tas die ik uitgezocht had, is uitverkocht
Dus nu moet ik een nieuwe kiezen
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:38 schreef Strani het volgende:
Ruud Gullit die reclame maakt voor Sketchers. Nou weet ik zeker dat ik al jaren de juiste schoenen draag (Sketchers).
Hoe slecht moet het dan wel niet zijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Zelfs ik vind dat een vreselijk nummer
Ik ben blij dat je me begrijpt in deze zware tijdenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ocherm, wat een tragiek![]()
![]()
Wanneer begin je met je nieuwe baan?
Ja erg slecht dusquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe slecht moet het dan wel niet zijn
1 april is een goede dag om met een nieuwe baan te beginnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je me begrijpt in deze zware tijden![]()
![]()
Dinsdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |