Jij hebt je jubileum dan, neem ik aan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
1 april is een goede dag om met een nieuwe baan te beginnen
Van z'n pensioen ja!! Hahahaha!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij hebt je jubileum dan, neem ik aan?
Het lat kan nog lager. Kris Kross Amsterdam kwam ooit met de tekst: 'Ik hoor de ambulance van tadudadudadu. Hou mij hand vast van I do I do'quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Zelfs ik vind dat een vreselijk nummer
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij hebt je jubileum dan, neem ik aan?
Dat betekend dus dat we de TT gaan aanhoudenquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, over een paar uur ben ik weer een jaar ouder dan jij
Het wordt een enorm feest Redefine!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat we de TT gaan aanhouden
Party like it's 1999quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt een enorm feest Redefine!!
Geen treinplannen morgen, dus dat komt goedquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zuigt![]()
Ik ga morgen met de trein, helemaal naar 010![]()
@:h_t svp gaarne morgenochtend niet met de trein reizen en ook niet na 18:30. Alvast bedankt!
[..]
Ben je al eerder in Port Aventura geweest? Daar staat de achtbaan waarin ik dacht dat ik er niet levend uit zou komen
Wat is dat?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef Strani het volgende:
Reminder for Sims-fans: Morgen komt Inzoi uit!
Wacht op Steam Deck verified vinkje voordat ik hem aanschaf. Mijn huidige laptop kan het spel niet aan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef Strani het volgende:
Reminder for Sims-fans: Morgen komt Inzoi uit!
Ik ga wachten tot ie verder uit Early Access is, denk ik en dan via GeForce Now.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wacht op Steam Deck verified vinkje voordat ik hem aanschaf. Mijn huidige laptop kan het spel niet aan.
Dragon Khanquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen treinplannen morgen, dus dat komt goedEn Port Aventura ben ik nog niet geweest! Was het Furious Baco?
Dat kan ook nog. Ik wacht even af of het speelbaar wordt op Steam Deck voordat ik gforce now abonnement afsluitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga wachten tot ie verder uit Early Access is, denk ik en dan via GeForce Now.
Ik speel Stranded Alien Dawn ook via GeForce Now en het speelt wel prettig dat mijn laptop niet opstijgt tijdens het spelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat kan ook nog. Ik wacht even af of het speelbaar wordt op Steam Deck voordat ik gforce now abonnement afsluit
Alleen kan ik niet achterkomen welke videokaart wordt gebruikt bij de premium abonnementquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik speel Stranded Alien Dawn ook via GeForce Now en het speelt wel prettig dat mijn laptop niet opstijgt tijdens het spelen.
Bij prestaties: GeForce RTX 8 vCPUsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen kan ik niet achterkomen welke videokaart wordt gebruikt bij de premium abonnement
Dan wordt het ultimate voor me dan, want ik heb 1060 in mijn laptop zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij prestaties: GeForce RTX 8 vCPUs
Bij Ultimate: GeForce RTX 4080 16 vCPUs
Ik heb een 1070. Maar een Stranded trekt mijn laptop niet meer. Kan wellicht ook door ouderdom komen. En met Prestaties abo werkt het wel prima. Maar je moet natuurlijk zelf de keuze maken wat je nodig denkt te hebben. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wordt het ultimate voor me dan, want ik heb 1060 in mijn laptop zitten
Haha idem. M'n enige kane-concert viel ik in slaap, terwijl ik in het voorste vak was. Was op Pinkpop en ik wilde vooraan staan bij muse. Bij de ingang van dat voorste vak heb je een stukje gras, daar was ik gaan zitten. Kane begon, ik ging van zitten naar liggen en viel in slaap. Rustgevende muziek blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:39 schreef NailQueen het volgende:
Ach nee. Kane stopt er definitief mee.
Ik was dan ook helemaal vergeten dat ze een comeback hadden gemaakt
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Over concerten gesproken: ik was gisteren bij een band genaamd slowly slowly. We hebben een soort abonnement op Rotown en dan kun je in een jaar 15 keer 'gratis' naar concerten. Ik had me dus ook niet ingeluisterd, maar gewoon op de omschrijving 'indie rock' kaartjes besteld. Euh, het publiek was 16, het was meer pop en de liedjes gingen over liefdesverdriet na een relatie van een maand ofzo.Kortom, ik denk dat mensen dachten dat onze kinderen in het publiek stonden.
Furious Baco blijkt pas in 2007 te zijn toegevoegd, dus daar zitten wel wat jaren tussen inderdaadquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dragon Khan
Ik was daar in 1998 ofzo? Die jij noemt was er toen niet.
In mijn herinnering is het verder wel een heel leuk pretpark
Geen idee. ik zet het even opzij en ga er spoedig naar luisteren. Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:09 schreef egeltje1985 het volgende:
@:BillDauterive tip van de dag: https://www.rotown.nl/agenda/texoprint/
Mocht dit ook je ding zijn, dan aanrader.
Minder goed nieuws: dat zijn er nog vijf!quote:De artiest vertelde ook dat hij na het uitbrengen van zijn tiende album wil stoppen met het maken van albums.
Als hij zich aan zijn woord houdt is Stop dus zijn laatste albumquote:Sheeran zei dat zijn aankomende album de titel Play heeft. Het is echter nog niet duidelijk wanneer die plaat verschijnt. De vier albums die daarna komen, krijgen namen als Pause, Fast Forward, Rewind en Stop.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Over concerten gesproken: ik was gisteren bij een band genaamd slowly slowly. We hebben een soort abonnement op Rotown en dan kun je in een jaar 15 keer 'gratis' naar concerten. Ik had me dus ook niet ingeluisterd, maar gewoon op de omschrijving 'indie rock' kaartjes besteld. Euh, het publiek was 16, het was meer pop en de liedjes gingen over liefdesverdriet na een relatie van een maand ofzo.Kortom, ik denk dat mensen dachten dat onze kinderen in het publiek stonden.
Ik had vannacht wel iets, voor middernacht, maar echt taart toe ik ergens in de komende dagen denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:05 schreef BillDauterive het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag @:Strani! Heb je ook taart?
Heb je al mogen kiezen wat je gaat eten vanavond?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:03 schreef Strani het volgende:
Dank jullie wel en muchas gracias voor de verjaardagswensen!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |