SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vind Warlock sowieso niet leuk spelen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:23 schreef MMaRsu het volgende:
Wyl is met mij echt geen dag meegeweest
Saaie lul
Ho even, de Zentharim zijn gewoon onbegrepenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam van de andere kant aan, maar deals maken met gnolls ligt niet in mijn karakter.
Maar ik begrijp dat die man die ik gered heb een Zentharim is.en dat die redelijk evil zijn. Jammer jammer jammer.
Ik heb echt een hekel aan de Monk class.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind Warlock sowieso niet leuk spelen.
Vind Lazael en mijn monk prima spelen. Astarion ook wel.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho even, de Zentharim zijn gewoon onbegrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Lekker veel movement, behoorlijke AC, staggeren en topplen prima hoor. Zo speel ik graag.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan de Monk class.
Die heb ik een paar uur geprobeerd, maar zoals in de TTRPG als de game doet me die helemaal niks.
Da's niet langer een scheldwoord sinds Stranger Thingsquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet langer een scheldwoord sinds Stranger Things
Dat is niet bestquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.twitch.tv/coh(...)ulu-YfNhNsg_FE1ZGHMX
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Game is iig geïnstalleerd, maar het is nu veel te mooi weer om Japanners te vermoorden, daar ga ik vanavond mee beginnen.
In Hiroshima was het gewoon bewolkt en 08:15, beetje de klad erin anno 2025.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Game is iig geïnstalleerd, maar het is nu veel te mooi weer om Japanners te vermoorden, daar ga ik vanavond mee beginnen.
Nou nou nouquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In Hiroshima was het gewoon bewolkt en 08:15, beetje de klad erin anno 2025.
Paddenstoelenwolken 😱quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In Hiroshima was het gewoon bewolkt en 08:15, beetje de klad erin anno 2025.
Als je Canon Mode kiest, heb je minder dialoog opties en kun je niet romancen.quote:
Eigen keuzes maken heeft mijn voorkeur en je mist inderdaad content.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je Canon Mode kiest, heb je minder dialoog opties en kun je niet romancen.
Nou geef ik daar echt 0,0 om in games, maar je schijnt in die modus een aantal allies te kunnen missen.
Dus wil je zoveel allies recruiten, dan kun je beter een andere modus kiezen.
Ik slinger hem nou aan.
En Canon mode moet een geschiedgetrouw verhaal zijn?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je Canon Mode kiest, heb je minder dialoog opties en kun je niet romancen.
Nou geef ik daar echt 0,0 om in games, maar je schijnt in die modus een aantal allies te kunnen missen.
Dus wil je zoveel allies recruiten, dan kun je beter een andere modus kiezen.
Ik slinger hem nou aan.
Volgens mij loop je daarin rond met een printerquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Canon mode moet een geschiedgetrouw verhaal zijn?
Kantklossen it isquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik voel me een verwende gamer, na last of us 2 en Ragnarok cult of the lamb en jagged alliance 3 gekocht en gespeeld.
Maar het doet me echt helemaal niks, beetje zinloos tijdverdrijf allemaal.
In AC shadows kan je gay romance doen met Yasuke en een non-binaire.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik voel me oude een verwende gamer, na last of us 2 en Ragnarok cult of the lamb en jagged alliance 3 gekocht en gespeeld.
Been there done that.
@Ang3lquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
In AC shadows kan je gay romance doen met Yasuke en een non-binaire.
Nee hoor maar ze hebben ook nooit gepresenteerd dat dat zo wasquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Canon mode moet een geschiedgetrouw verhaal zijn?
Jagged Alliance 3 is ook wel mid helaasquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik voel me oude een verwende gamer, na last of us 2 en Ragnarok cult of the lamb en jagged alliance 3 gekocht en gespeeld.
Been there done that.
Dan is Canon mode een raar gekozen naam.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hoor maar ze hebben ook nooit gepresenteerd dat dat zo was
Echt lamequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef Aether het volgende:
p4re.jp is geregistreerd (p3re.jp werd geregistreerd 3 maanden voor Persona 3 Reload werd aangekondigd).
[ afbeelding ]
Ik heb even de definitie van canon opgezocht maar het is lastig, er staat dat het een richtlijn is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 05:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is Canon mode een raar gekozen naam.
Dan liever Persona 2quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt lame
Tis niet alsof ps4.niet beschikbaar is op moderne platformen
Geef me smt iv remaster
Die heb ik nooit gespeeld, dus sure. Maar SMT IV zit vast op de 3DS en is zo gruwelijkquote:
Witcher 1 en 2 remaster en PlayStation releasequote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt lame
Tis niet alsof ps4.niet beschikbaar is op moderne platformen
Geef me smt iv remaster
The Last of Us: Part 1 - Remake - PS5 - REMASTEREDquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Witcher 1 en 2 remaster en PlayStation release
Hahah nah niet nodig. Laat ze maar part 3 makenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The Last of Us: Part 1 - Remake - PS5 - REMASTERED
Nicequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Overstag gegaan, Henry rijdt morgen mijn ps5 binnen.
Daar ga je absoluut geen spijt van krijgen, integendeelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Lekker baas fiets em erinquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Henry rijdt op een paard, niet op een fietsquote:
Correctemundoquote:
Ik moet Ryza 2 en 3 nog. Dat is genoeg Atelier voor de rest van m'n leven. Kan er maar een per vijf jaar spelen ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:11 schreef Evangelion het volgende:
Fijne Atelier release day allen
Bekijk deze YouTube-video
Maar day 1 swimsuit DLC ...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet Ryza 2 en 3 nog. Dat is genoeg Atelier voor de rest van m'n leven. Kan er maar een per vijf jaar spelen ofzo
Ik heb een gratis outfit voor je als de game binnen is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Niks nieuws onder de zon.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De AI van Assassin's Creed Shadows![]()
Van de vorige hit videos alsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De AI van Assassin's Creed Shadows![]()
Wat vind je van AC Milaan Shadows tot nu toe?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon.
Maar de AI qua stealth is al beter dan in de vorige delen. In dit filmpje zit ook wel een bug of twee.
Maar je kan nog steeds 10 lui achter elkaar killen in een bosje. Het blijft Ubisoft he.
Laten we eerlijk zijn, AI in games is doorgaans trash. Dat zou nou fijn zijn als daar wat meer innovatie in kwam.
De AI in KCD2 is wel echt puik.
Flauwquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat vind je van AC Milaan Shadows tot nu toe?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat vind je van AC Milaan Shadows tot nu toe?
Leuk om te zien dat je het tof vindquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind het een tof spel. Laten we beginnen met het positieve
-Het ziet er vet uit
-De stealth is tof op expert, ze zien je op daken en je moet echt in de schaduw blijven, of in bosjes of gras. Niet heel moeilijk, maar ala Hitman. En dat is tof.
-Kastelen uitmoorden en gear unlocken blijft leuk
-Het verhaal is oke en de japanse/portugese voice acting is goed. Niet in het engels spelen is mijn tip.
Ik mis
-Een torch. Soms is het erg donker en ik zie geen reet. Ik ben een shinobi dat snap ik maar ik zie geen kut. AC Odyssey had een torch en Origins ook en dat was fijn.
-Je kan niet op alle stijle muren klimmen, je hebt nu ook gladde rotsen waar je vanaf glijdt. De bergen zijn zo bebost dat je geen hand voor ogen ziet en dan ga je maar op goed geluk naar voren. Soms moet je dan omlopen enzo en dat vind ik niet zo des Assassins Creed.
-Je kan niet handmatig synchroniseren op zo'n hoog punt en ik wil graag op dat sync knopje drukken, gaat nu automatisch. Waarom.
-Beesten die mij aanvallen.
Ik snap het, japan heeft geen beren en bergtijgers en noem het allemaal maar op. Maar het geeft wel meer variëteit in de vijanden en die mis ik dus nu, ook omdat als je van plek a naar b gaat dan soms helemaal niets tegenkomt onderweg.
Zo hoop ik ook dat er nog iets van caves of wat dan ook inzitten waar je een beetje moet parkouren, maar dat zal wel niet. Ala de tombes van AC2.
Zat gisteren de hele tijd te zoeken naar zo'n stadje maar kon hem niet vinden, dus ik dacht ga eerst alle sync points pakken, dus heb bijna alles open in het eerste gebied, zag ik later dat het bovenin zat wat ik zocht
die game is ook gewoon tering goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:26 schreef Drankster het volgende:
Prince of Persia is te downloaden via PS+ Extra.
Ac is een beetje als fifa denk ik. Voor de buitenstaander is het maar maf, elk jaar een nieuwe die er word uitgepompt in alleen een ander jasje voor de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je het tof vind
Ik heb altijd al een zwak gehad voor Assassin’s Creed games.
Ze zullen nooit grote prijzen winnen en er is een hoop op aan te merken, maar het blijft toch heel erg leuk om in die grote mooie werelden je ding te doen.
Torch is wel jammer
ubi, dus weekje of 2quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ac is een beetje als fifa denk ik. Voor de buitenstaander is het maar maf, elk jaar een nieuwe die er word uitgepompt in alleen een ander jasje voor de hoofdprijs.
Maar voor de liefhebbers is het een stukje nostalgie, een stukje geschiedenis, een stukje lekker op elkaar afgestemde stealth.
Niet elke game hoeft GOTY te zijn om vermakelijk te zijn.
Ik wacht nog ff tot er wat korting op komt maar heb er al zin in
Ze komen al ff niet meer elk jaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ac is een beetje als fifa denk ik. Voor de buitenstaander is het maar maf, elk jaar een nieuwe die er word uitgepompt in alleen een ander jasje voor de hoofdprijs.
Maar voor de liefhebbers is het een stukje nostalgie, een stukje geschiedenis, een stukje lekker op elkaar afgestemde stealth.
Niet elke game hoeft GOTY te zijn om vermakelijk te zijn.
Ik wacht nog ff tot er wat korting op komt maar heb er al zin in
Ik vond Mirage echt wel prima. Juist omdat het een kortere story had.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze komen al ff niet meer elk jaar
Sinds 2017 zijn er 5 uit gekomen dacht ik? en Mirage is niet eens echt een full main title
Valhalla was de laatste grote game en die kwam in 2020 uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sinds 2017 zijn er 5 uit gekomen dacht ik? en Mirage is niet eens echt een full main title
Mirage was ook niet gemaakt door de 2 studios die normaal AC makenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Valhalla was de laatste grote game en die kwam in 2020 uit.
Mirage, wat eigenlijk in eerste instantie min of meer bedoeld was als uitbreiding van Valhalla (Basim), kwam eind 2023 uit.
Als zelfstandige spinoff.
Origins in 2017 en Oddysey in 2018.
5 games in 8 jaar tijd waarvan 3 jaar Corona dus onderaan de streep nog steeds 1 per jaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maker van origins heeft shadows gemaakt. Dat is toch bijna 8 jaar er tussenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
5 games in 8 jaar tijd waarvan 3 jaar Corona dus onderaan de streep nog steeds 1 per jaar.
Ik bereik minder in mijn werk in 8 jaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maker van origins heeft shadows gemaakt. Dat is toch bijna 8 jaar er tussen
Dacht dat dit het Odyssey team was?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maker van origins heeft shadows gemaakt. Dat is toch bijna 8 jaar er tussen
Hexe ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:41 schreef DKUp het volgende:
Valhalla is gemaakt door het Origins/Unity/Black Flag/3/Revelations/Brotherhood/2/1 team. Het oude AC team eigenlijk.
Shadows en Immortals zijn gemaakt door het Odyssey/Syndicate team.
Codename Hexe is ontwikkeling door het oude AC team.
Theoretisch gezien helpen bijna alle studio’s mee met de hoofddelen.
PSSR komt in een update naar de PS5 Pro-versie, PSSR wordt steeds beter en RT Reflections komen naar de Balanced (40fps) mode.quote:Ubisoft: AC Shadows to get PSSR support, RT Reflections on Balanced mode, on PS5 Pro in a later update, PSSR now “always better” than TAAU
In terms of PSSR, we analysed PSSR and TAA data the time of shipping AC Shadows and found better results with our TAA solution. However, PSSR is a new upscaler and after an in-depth collaboration with Sony over the past few months, many issues have been addressed, mostly around moving vegetation and water - problems that other titles have faced. We're now confident that the image quality with PSSR will always be better than with TAA.
RT reflections were developed after the initial delay to AC Shadows. Given the shift in our release window, we wanted to make sure we remained competitive on high-end PCs and PS5 Pro. We had an extremely motivated team that had learned a lot developing the RTGI solution, and felt confident in achieving the objective of shipping RT reflections with a 30fps performance target on Pro. For launch, our priority was quality mode specifically to ensure it didn't prompt graphical artefacts or other issues. We've continued to optimise RT reflections and the game in general, and we're happy to say that a future update will enable RT reflections on PS5 Pro's balanced mode.
https://www.eurogamer.net(...)ilation-taa-and-more
Je zal deze praktijken maar day 1 steunenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:52 schreef blessed19 het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/1BwmitC1Pa/
Je hebt zelfs mensen die via een VPN de game zelfs een dag eerder gaan spelen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Je zal deze praktijken maar day 1 steunen
Maar als je de game skipt ben je racist.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:52 schreef blessed19 het volgende:
Bro mensen moeten echt kappen met deze onzin. Niemand speelt toch zo?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:52 schreef blessed19 het volgende:
Niet een dag eerder, op de dag van de releasequote:Op zondag 23 maart 2025 11:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Je hebt zelfs mensen die via een VPN de game zelfs een dag eerder gaan spelen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:32 schreef Questular het volgende:
Soms heb ik het idee dat er 2 verschillende mensen op het account van MMaRsu posten.
Mij zit in het algemeen weinig dwars, ook dit valt daaronder.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet een dag eerder, op de dag van de releasehet zit je wel dwars he
Ironischquote:Op zondag 23 maart 2025 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
ik ben gewoon klaar met domme filmpjes die mensen maken om een spel te kakken te zetten
Want ik maak altijd dat soort filmpjes of post die? Nee.quote:
Nee dat is niet waar. Ik heb al enkele negatieve dingen gepost die beter konden.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:06 schreef Ludachrist het volgende:
MMarsu vind iets leuk: iedereen die iets negatiefs schrijft is kut
MMarsu vindt iets stom: alle positieve dingen die geschreven worden zijn bullshit.
Het is wel lekker overzichtelijk.
"By gamers - for gamers"quote:De no 1 reden dat men er zoveel negatief over schrijft is dat ze ervoor willen zorgen dat zo min mogelijk personen de game kopen. Zodat we straks weer -by gamers, for gamers- games voorgeschoteld krijgen. Het gaat daarmee nu de goede kant op. De ene wokey/corporate AAA game na de andere faalt, en blij toe.
Mja dat gezeik richting mij gaat nergens over. Ben ik een x positief over een spel is het weer niet goed.quote:
Ik snap je hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja dat gezeik richting mij gaat nergens over. Ben ik een x positief over een spel is het weer niet goed.
Echt klets
En zoveel tyfus domme lui overal tegenwoordig. Bah
Alsof niemand meer op school heeft gezeten
Maar hoe kun je dan op internet surfen als je op je handen zit 🤔quote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik snap je hoor
Zit heel veel op m'n handen tegenwoordig als ik rondstruin op reddit of X.
Met je doloquote:Op zondag 23 maart 2025 16:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan op internet surfen als je op je handen zit 🤔
Daar was ik vanmorgen ook dus we zijn ongeveer even ver. Het is al wel m’n tweede playtrough dus ik wist wat eraan zat te komen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kwam in de Underdark terecht, gelijk een Spectator op mijn dak die allemaal drow erbij roept.
Dacht: dit lukt me nooit op level 4, na de eerste ronde waarin hij 4 acties deed. Maar wonder boven wonder er goed vanaf gekomen.
Daarna gelijk een Bulette, FFFUUUUUck.
Oh en Volo heeft mijn oog verwijderd. Het gaat lekker zo.
Dat lijkt me op de hogere moeilijkheidsgraad nogal een kutgevecht.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Daar was ik vanmorgen ook dus we zijn ongeveer even ver. Het is al wel m’n tweede playtrough dus ik wist wat eraan zat te komen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Ik heb al enkele negatieve dingen gepost die beter konden.
Maar nuance is hier niet meer te vinden, ik snap het. Alles is zwart wit. Net als alle mongooltjes in de politiek en op Twitter etc.
Het is of kut of geweldig.
Kan er zeker niet tussenin zitten.
Tyf toch gauw op man
Word schijtziek van het neppe gezeik op dit spel
Japan is beledigd! de cultuur word beledigd! Fuck offhet is een fictioneel verhaal man.
"Je moet gay zijn!" Nee dat moet helemaal niet.
Er wordt express een hoop misinformatie verspreid om gewoon te zorgen dat mensen de game skippen.
Komt er eindelijk een goed product uit bij Ubisoft is het nog niet goed. Nee het is woke en gay.
Mensen zijn echt zwaar retarded geworden
Dit lees je dan bv op Tweakers in de comments
[..]
"By gamers - for gamers"
😂😂😂😂😂😂😂 Wat een mongool, dit soort lui zijn toch te dom om te poepen man.
En het leek mij in de origine helemaal niet zo geweldig. Maar ik geef gewoon toe dat ik fout zat en dat het wel goed is.
Maarja zelfs je fouten toegeven word hier niet gewaardeerd
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:28 schreef MMaRsu het volgende:
Man man man wat ziet Ac Shadows er saai,steriel en levenloos uit
Combat van 10 jaar geleden. Npc's staan maar wat te staan en pretenderen gesprekken te hebben. je hoort wat geroezemoes maar ziet niemand een gesprek hebben.
0,0 interactie met npc's.
Rdr2 kwam toch 5/6 jaar geleden uit?
Paard animaties en geluiden zijn 1 op 1 hetzelfde als Valhalla
De AI is zo retarded als maar kan zijn.
De combat ziet er saai uit, en sponzig. Geen fijne hits en het ziet er niet impactvol uit. Die stomme zwart wit animaties ook (ze werken al aan een patch).
Ik snap echt niet dat mensen hier hyped voor zijn. Het ziet er echt niet goed uit.
Ik had er wel enigszins zin in maar ga dan wel verder met Ghost of tsushima en evt pik ik Rise of Ronin op
Dat kunnen ze wel heel goedquote:Op zondag 23 maart 2025 18:27 schreef DKUp het volgende:
Gebleven in de stad Sakai. De wereld is prachtig.
Level 5 nu en ik speel op Tactician. Bij level 5 krijg je een extra aanval.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me op de hogere moeilijkheidsgraad nogal een kutgevecht.
Wat was je strategie? Of was je al hoger level?
Dat zijn geen filmpjes van iemand die zijn best doet om het spel er slecht uit te laten zien natuurlijk.quote:
Beste setting sinds Odyssey en daarvoor Black Flag en 2/Brotherhood.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel heel goed
Hun open werelden zijn altijd schitterend
Zo ook maar eens verder.
Helder.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Level 5 nu en ik speel op Tactician. Bij level 5 krijg je een extra aanval.
Voor het gevecht Shadowheart iedereen laten blessen. Gale in stealth verderop gezet zodat hij niet gelijk mee doet aan het gevecht.
Mezelf (Way of the Hand monk) en Lae’zel (fighter, wel gerespect bij Withers) een speed potion laten drinken zodat ze allebei een extra actie krijgen.
Beide de eerste beurt 3x keer laten aanvallen en zelf als monk nog een Ki aanval gedaan en met Lae’zel een Superiority Die attack (trip attack) dus in totaal beide 4x damage gedaan in de eerste buurt. Daarna met Gale vanuit stealth lvl 3 Magic Missile (missen nooit) en toen was het wel klaar.
Volgens mij had Lae’zel 2 crits.
Ik wil eigenlijk gewoon terug naar Rome tijdens de hoogtijdagen van het Romeinse empirequote:Op zondag 23 maart 2025 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beste setting sinds Odyssey en daarvoor Black Flag en 2/Brotherhood.
Benieuwd naar de PSSR-update. 60FPS mode is nu wel blurry.
AC Nebula (Spaanse verovering van de Azteken) doet mij meer dan Hexe (Heksenjacht in Centraal Europa).
Waarschijnlijk start ik het wel een keer en zie ik hoe ver ik kom. Permadeath lijkt me wel heel stressvol.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helder.
Ga je ook nog honour mode doen?
Maar je moet zelf toch ook zien dat die 2 post zo boven elkaar best ironisch zijnquote:Op zondag 23 maart 2025 19:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat zijn geen filmpjes van iemand die zijn best doet om het spel er slecht uit te laten zien natuurlijk.
En rise of ronin zag er helaas nog slechter uit dan dit, na het te hebben geprobeerd. Met zo weinig npc's op straat dat ik dacht in een ghosttown te lopen.
Die filmpjes zijn ook echt een waardeloze voorstelling. Ik denk dat het een combinatie is van hoe slecht die gast speelt, en welke gebieden hij laat zien.
Ik sta nog steeds achter mijn mening dat er genoeg te verbeteren is. Waaronder npc interactie, ai, combat etc. Dat heb ik al gezegd.
Maar daarintegen is het wel de beste AC in jaren. Eigenlijk vind ik deze beter/leuker dan Origins en Odyssey. Alleen de setting van Odyssey is zo verdomd goed.
Na het gewoon te hebben geprobeerd is het een leuke game. En beter dan de voorgaande AC's op gebied van verhaal, cutscene direction, stealth mogelijkheden en dat je bepaalde zaken aan/uit kan zetten zoals dat lvls geen zak uitmaakt voor assasinaten.
En ja, er kan nog genoeg verbeterd worden. Daarom maak ik me soms ook zo druk, omdat ik het dan toffe franchises vind die soms beter verdienen.
En ghost of tsushima heb ik ook, maar daar is de AI ook niet perse beter, de combat is wel aight maar voor de rest is het net zo goed een Ubisoft type game.
Zo goedquote:Op zondag 23 maart 2025 21:42 schreef Kickinalfa het volgende:
Eindelijk tijd gevonden voor de start missie van KCD2, maar de kwaliteit druipt er vanaf.
Ik vond Origins toffer dan Oddysey, omdat ik het Oude Egypte interessanter vind dan het Oude Griekenland, maar vind het nog steeds eeuwig jammer dat Origins zich zo laat afspeelde in het Oude Egypte en niet vele eeuwen eerder in de hoogtijdagen van de Faraohs.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon terug naar Rome tijdens de hoogtijdagen van het Romeinse empire
Dat Nebula heb ik gemist.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beste setting sinds Odyssey en daarvoor Black Flag en 2/Brotherhood.
Benieuwd naar de PSSR-update. 60FPS mode is nu wel blurry.
AC Nebula (Spaanse verovering van de Azteken) doet mij meer dan Hexe (Heksenjacht in Centraal Europa).
Ook datquote:Op maandag 24 maart 2025 10:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond Origins toffer dan Oddysey, omdat ik het Oude Egypte interessanter vind dan het Oude Griekenland, maar vind het nog steeds eeuwig jammer dat Origins zich zo laat afspeelde in het Oude Egypte en niet vele eeuwen eerder in de hoogtijdagen van de Faraohs.
Zet hem op Immersive mode voor japanse + portugese taal. Zit je meer in de wereld.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:42 schreef Bananenpap het volgende:
Paar uur Assassins Creed Shadows gespeeld, alweer meteen spijt dat ik geen halfjaar heb gewacht totdat hij dertig euro is.
Zelfde als voorgaande delen, maar dan in Japan. Mooie wereld, maar alweer zeven keer in dezelfde boom gekomen voor een viewpoint. Verhaal gaat allerlei kanten op, AI is kut, personages zijn saai en lelijk. De wereld is mooi, maar leeft niet. Ideale game voor casual gamers die naast Fifa en GTA wat anders willen.
Dat Underdark stukje ben ik ook vaak er aan gegaan, mede door du Bulette die ineens graafgraaf om de hoek kwam zeten zonder at ik ff gerust of gehealed hadquote:Op zondag 23 maart 2025 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kwam in de Underdark terecht, gelijk een Spectator op mijn dak die allemaal drow erbij roept.
Dacht: dit lukt me nooit op level 4, na de eerste ronde waarin hij 4 acties deed. Maar wonder boven wonder er goed vanaf gekomen.
Daarna gelijk een Bulette, FFFUUUUUck.
quote:Oh en Volo heeft mijn oog verwijderd. Het gaat lekker zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Dit!quote:Op zondag 23 maart 2025 11:32 schreef Questular het volgende:
Soms heb ik het idee dat er 2 verschillende mensen op het account van MMaRsu posten.
Ik zou ongeveer deze post kunnen herhalen en dan voor Dragon Age Veilguard.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Ik heb al enkele negatieve dingen gepost die beter konden.
Maar nuance is hier niet meer te vinden, ik snap het. Alles is zwart wit. Net als alle mongooltjes in de politiek en op Twitter etc.
Het is of kut of geweldig.
Kan er zeker niet tussenin zitten.
Tyf toch gauw op man
Word schijtziek van het neppe gezeik op dit spel
Japan is beledigd! de cultuur word beledigd! Fuck offhet is een fictioneel verhaal man.
"Je moet gay zijn!" Nee dat moet helemaal niet.
Er wordt express een hoop misinformatie verspreid om gewoon te zorgen dat mensen de game skippen.
Komt er eindelijk een goed product uit bij Ubisoft is het nog niet goed. Nee het is woke en gay.
Mensen zijn echt zwaar retarded geworden
Dit lees je dan bv op Tweakers in de comments
[..]
"By gamers - for gamers"
😂😂😂😂😂😂😂 Wat een mongool, dit soort lui zijn toch te dom om te poepen man.
En het leek mij in de origine helemaal niet zo geweldig. Maar ik geef gewoon toe dat ik fout zat en dat het wel goed is.
Maarja zelfs je fouten toegeven word hier niet gewaardeerd
Niet kunnen scrollen of typen met je E-Penisquote:Op zondag 23 maart 2025 16:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan op internet surfen als je op je handen zit 🤔
Amen.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar je moet zelf toch ook zien dat die 2 post zo boven elkaar best ironisch zijn
Nu werd je boos dat iemand ai bugs laat zien. Terwijl je zelf dit zei: De AI is zo retarded als maar kan zijn.
Bugs posten wordt over elk spel gedaan. En ja assassins creed games staan er ook aardig bekend om.
Maar bij owved of een dragon age was dit niet anders. Zelfde met filmpjes die het spel er slecht uit laten zien. Dit zagen we bij avowed en dragon age ook. Maar nu is het opeens een probleem. Het rijmt gewoon niet zo goed met elkaar.
Ook zitten er dingen in shadows waar ik je niet over gehoord heb. Maar vrij zeker weet dat als dit in dragon age gezeten had. Je hier zeker boos over werd. Bijvoorbeeld dat je ingame progressies kan kopen door echt geld te betalen. In een fullpriced game.
En je post verschillen vaak opeens heel erg in toon. Zie nu. Nu reageer je normaal. Geen scheldwoorden of andere klein maken omdat ze iets vinden. En 1 post later is het weer kanker dit, woke dat, retards zo.
Daarom moest ik er gewoon beetje om lachen. Maar wel fijn dat je het leuk vind. Waar daar zijn games voor bedoeld.
En even los van jou maar in het algemeen. Waar zijn de pc spelers? Ze zeggen 2 000 000 spelers te hebben.
Maar steam heeft een piek van 64k. Terwijl kc2 na 2 weken, 2 miljoen verkocht had. En die heeft een piek van 255k. En nu zelfs nog 67k spelers online.
En ja ik geloof best dat kc2 meer op pc gespeelt wordt dan assasins creed (ook al zijn ze alle 2 ook op concole te krijgen) Maar zo groot verschil? Vind het apart. Je verwacht toch wel een iets groter aandeel in pc spelers dan dit. Ook raar dat ze het over spelers hebben en niet over sales.
En de aandelen van ubi gaat ook niet best. Lijkt nog niet echt een succes te worden helaas voor ze.
En nee wil niet dat ubisoft dood gaat. Want ik wil anno
Ja die heb ik ook volldig gemist,.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat Nebula heb ik gemist.
Hele interessante setting met natuurlijk een schitterende jungle omgeving.
Ja, zoals mensen met waterhoofden in de character builder van Dragon Age die hier werden gepost om te laten zien hoe slecht de graphics en character build wel niet waren. Terwijl je in game echt schitterende graphics hebt en die ook zo kunt maken in de builder? Bedoel je dat?quote:Op maandag 24 maart 2025 13:17 schreef MMaRsu het volgende:
Nee cmon ik post nooit dat soort domme filmpjes, die kan je van elk spel wel maken die met npc's te maken heeft
Ik ben niet perse op zoek naar manieren om de game nog langer te maken. Positieve ten opzichte van Valhalla vind ik namelijk dat de grootte van de game deze keer is te overzien.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zet hem op Immersive mode voor japanse + portugese taal. Zit je meer in de wereld.
Zet de Stealth AI op expert, ze kunnen je dan op daken zien en zien je uberhaupt sneller. Dat forceert dat je meer in stealth kan doen. De AI is niet veel beter dan andere open world games, of bv Hitman. Dat is geen verrassing, het moet ook leuk blijven voor casual gamers idd.
Ik vond het begin heel warrig met een intro van Yasuke, dan een intro van Naoe waarbij je tussen het heden en verleden wisselt. Ook niet de sterkste intro's imo.quote:Verhaal gaat alle kanten op hmm dan ben je vast aan het mainlinen want ik zit met 15 uur nog in chapter 1 en heb net de eerste 2 bad guys met Naoe verslagen. De Kill Bill achtige stijl vind ik wel tof. Ik heb Yasuke nog niet eens unlocked
Maar er is vrij weinig te doen, los van wat kisten openmaken of andere collectibles. Het is mooi, maar het heeft niet echt een reden om te ontdekken ofzo.quote:In de steden vind ik het wel leven. Je ziet veel verschillende npc's met verschillende kleding, zien er niet allemaal hetzelfde uit. Als het gaat regenen gaan ze schuilen onder een dakje.
Ook kinderen en honden/katten. Ik mis wel meer geroezemoes en gepraat op straat, liever zie ik nog meer npc's zoals het oude AC maar helaas.
Ook zag ik een poppenspeler, en ergens anders zit iemand muziek te pingelen.
Daarnaast ben je weer a la Ubisoft van icoontje naar icoontje aan het hoppen met je paard. Nu maakt mij dat verder niet heel veel uit, want ik hoef er geen 100 uur in te stoppen zoals bij Zelda.quote:Buiten de steden is er idd weinig leven te vinden. Geen beesten/wildlife die jou willen killen maakt het gewoon minder leuk. Weinig varieteit in vijanden.
Ik wilde gewoon een nieuw gamepje haha, zoveel komt er ook niet uit deze maanden.quote:Maar waarom had je dan niet een maandje Ubi+ genomen, tot je er zat van was. Dan kan je hem later alsnog voor 30 oppikken (doe ik ook)
Deze optie ken ik niet, ga ik inderdaad eens proberen. Hoe werkt dat dan met missies, want daar zit nu door de levelcap wel een bepaalde volgorde in.quote:Zet ook Guaranteed assassination aan, dan kill je ze ongeacht je lvl/gear score en die rommel. Dan voelt het ook meer als een oldschool AC game.
Game te groot.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:39 schreef Jimbo het volgende:
Jezus wat een lappen tekst, heeft iemand een tl;dr voor me? Dit ga ik toch allemaal niet lezen zeg.
Conclusie: Wacht op Ghost of Yotei.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:39 schreef Jimbo het volgende:
Jezus wat een lappen tekst, heeft iemand een tl;dr voor me? Dit ga ik toch allemaal niet lezen zeg.
Hoor wel vaker dat ie te groot is, maar is de game ook zo snel klaar?quote:
Nee joh, daarover ga je zovaak horen dat ie te woke en links is...quote:Op maandag 24 maart 2025 14:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Conclusie: Wacht op Ghost of Yotei.
Ja ik ga daar wel lekker op, van die gefrustreerde zolderkamerautisten die helemaal mad worden omdat een gespierde vrouw het hoofdpersonage is in Last of Us 2.quote:Op maandag 24 maart 2025 14:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoor wel vaker dat ie te groot is, maar is de game ook zo snel klaar?
[..]
Nee joh, daarover ga je zovaak horen dat ie te woke en links is...
quote:Op maandag 24 maart 2025 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat Underdark stukje ben ik ook vaak er aan gegaan, mede door du Bulette die ineens graafgraaf om de hoek kwam zeten zonder at ik ff gerust of gehealed had
[..]dat was wel ff een wilde gok ja.
Ik ben nu met een vriend een andere run aan t doen en.......Ben er niet aan gegaan, heb het gered. Best netjes vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kan me voorstellen dat je met wat pech gelijk down bent.
Hmm, dus dat is de andere optie? Ik heb Kagha overgehaald en we hebben samen die 3 druids omgelegd. Was niet zo lastig. Misschien iets voor de Dark Urge playthrough.
Heb in het Goblin kamp met Minthara gesproken, en die valt aan met een groep. Heb Halsin wel bevrijd, maar hij blijft daar in dat kamp totdat alle leiders dood zijnbeetje jammer.
Nu aanval op de Grove is echt te veel. Ik snap niet hoe je kunt voorkomen dat er Tieflings doodgaan zonder het gevecht te cheesen met allemaal barrels plaatsen of iets.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oh, geen idee eigenlijk. Ik gok level 3/4?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Drankster ik heb het idee Day ik constant achter loop qua xp.
Welk level die jij de grove?
Ik probeer het net te verdedigen en het lijkt hopeloos. Morgen nog eens proberen.
Die Teahouse heb ik nog niet gedaan. Alleen even snel daar naar die boom voor Kagha. Misschien had ik dat eerst moeten doen dan. Een tweede aanval klinkt erg nuttig om iig die spin te nakken.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh, geen idee eigenlijk. Ik gok level 3/4?
Beide playtroughs heb ik eerst de omliggende regio helemaal verkend en de questen gedaan. Blighted Village, Goblin camp, Riverside Teahouse.
edit: nu ik over nadenk heb ik de eerste playtrough de raid niet eens gehad. Had toen de golbin camp helemaal uitgemoord met Halsin.
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op maandag 24 maart 2025 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit!
Exact hetzelfde filmpje zou ie kunnen gebruiken om t spel neer te sabelen op slechte agen, maar nu is het "Maar niemand speelt toch zo?".
Alsof ik met 2 verschillende personen op t forum zit
En dat is het grote verschil tussen volledig en alleen maar af gaan op YouTube filmpjes en social media, waar negativiteit clicks en views scoort, en iets daadwerkelijk zelf spelen.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik ben blij dat je van mening bent verandert over AC Shadows door het zelf te spelen en je je vermaakt
Dat dan weer wel.
Ja dat heb ik dus ook niet gepostquote:Op maandag 24 maart 2025 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zoals mensen met waterhoofden in de character builder van Dragon Age die hier werden gepost om te laten zien hoe slecht de graphics en character build wel niet waren. Terwijl je in game echt schitterende graphics hebt en die ook zo kunt maken in de builder? Bedoel je dat?
Alsof ghost of tsushima ook niet een ubi collectathon isquote:Op maandag 24 maart 2025 14:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het nu niet MY AUNT in plaats van MY UNCLEquote:Op maandag 24 maart 2025 14:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Drakendildo besteld?quote:Op maandag 24 maart 2025 17:55 schreef StateOfMind het volgende:
Trouwens eerst maar een de pakketbezorger afwachten, anders is er de kans dat ik de deurbel niet hoor
Komt binnen nu en een uurtje.
Wat vliegt de tijd 😱quote:Op maandag 24 maart 2025 19:08 schreef Evangelion het volgende:
On this day 10 years ago, BLOODBORNE was released.
soon
AbbyGODIN, schieten en stompenquote:Op maandag 24 maart 2025 10:25 schreef 2dope het volgende:
Bezig met The Last of Us Part II Remastered voor pc![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DKUp op 24-03-2025 19:25:50 ]SOONY
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
AbbyGODIN, schieten en stompen![]()
Ga Part 2 Remastered ook nog een keer weer spelen. Vond de levels en gameplay beter dan van Part 1.Yeahh ik speel de story nog ff een keer door op Hard en ga daarna bezig met No Return, roguelike survivalmodus waarin je ook allemaal andere playable characters kunt unlocken met hun eigen unieke traits. Lijkt me erg puikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En frustratie gegarandeerd
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Ja voor No Return heb ik Remastered ook gehaald. Ziet er tof uit. Begin april komt er een nieuwe update met twee extra personages en een paar maps.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yeahh ik speel de story nog ff een keer door op Hard en ga daarna bezig met No Return, roguelike survivalmodus waarin je ook allemaal andere playable characters kunt unlocken met hun eigen unieke traits. Lijkt me erg puikEn frustratie gegarandeerd
Die No Return wil ik ook nog wel eens proberen. Zag dat er van de week nog nieuwe content voor kwam.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yeahh ik speel de story nog ff een keer door op Hard en ga daarna bezig met No Return, roguelike survivalmodus waarin je ook allemaal andere playable characters kunt unlocken met hun eigen unieke traits. Lijkt me erg puikEn frustratie gegarandeerd
mid gamepass fillerquote:Op maandag 24 maart 2025 21:39 schreef MMaRsu het volgende:
Indy is echt heel tof idd
nope absoluut nietquote:
Toen was geluk heel gewoonquote:Op maandag 24 maart 2025 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Wat was dit goed
Xzibit als guard
ik zou de eerste missie van de main quest doen nadat je ze vrij laten in dat eerste dorp. Dan krijg je toegang tot een bed en een persoonlijke kist.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Een beetje overwhelmed door KCD2. Gestart in het eerste dorpje en geen idee wat te doen.
Gevoelsmatig mis je van alles als je een kant op gaat en geen idee welke kant je überhaupt op moet gaan.
Ja? Zit nu d2. Maar niet heel veel last van eigenlijk. De echt goede spelers hun smurf account zitten als nog een stuk hoger.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rivals is inmiddels flink verneukt door smurf accounts.
Net in een game met een winter soldier met 60 kills gezeten die level 14 had en gebeurt dagelijks wel een paar keer.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja? Zit nu d2. Maar niet heel veel last van eigenlijk. De echt goede spelers hun smurf account zitten als nog een stuk hoger.
Moet eerlijk bekennen dat ik ook zat te denken om een tweede account te maken. Zodat ik gewoon met vrienden kan spelen. Nu hebben we het probleem dat het rank verschil te groot is.
En Quickplay is echt aids.
Ja dat is wel irritant.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net in een game met een winter soldier met 60 kills gezeten die level 14 had en gebeurt dagelijks wel een paar keer.
Ga zo snel mogelijk naar die Blacksmith om een goed wapen te smeden, en een eigen bed.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Een beetje overwhelmed door KCD2. Gestart in het eerste dorpje en geen idee wat te doen.
Gevoelsmatig mis je van alles als je een kant op gaat en geen idee welke kant je überhaupt op moet gaan.
abby was dan ook echt ene kutwijf ook zegquote:Op maandag 24 maart 2025 15:10 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja ik ga daar wel lekker op, van die gefrustreerde zolderkamerautisten die helemaal mad worden omdat een gespierde vrouw het hoofdpersonage is in Last of Us 2.
Wat zijn smurf accounts? (vraagt iemand die nooit online speelt, maar wel rivals)quote:Op maandag 24 maart 2025 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rivals is inmiddels flink verneukt door smurf accounts.
O. Ok. Lijkt me een trieste bezigheid. Daar beleef je zelf toch ook geen lol aan?quote:Smurfing gaming is a term that refers to a player using a secondary account in a video game to compete against less skilled players, either for fun or to intentionally ruin the experience for others.
Geen last van eigenlijk.quote:
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:38 schreef Ang3l het volgende:
Daar beleef je zelf toch ook geen lol aan?
kan 10 potjes spelen. als er 2 normale potjes bij zitten is het al veelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk.
Merk wel t verschil tussen potjes soms, maar meestal nog steeds leuk.
Zet wel altijd console only aan.
Nou snap ik wel waarom Gargamel smurfen haatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zijn smurf accounts? (vraagt iemand die nooit online speelt, maar wel rivals)
[..]
O. Ok. Lijkt me een trieste bezigheid. Daar beleef je zelf toch ook geen lol aan?
Dat lijkt me wel een toffe tussendoor gamequote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:57 schreef Houniet het volgende:
Gratis vanaf 22 mei.
Screenshots;
https://www.deliveratallcosts.com/
Maar wat is daar leuk aan dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef over_hedge het volgende:
Tja snap die smurfs wel. Had het zelf ook bijna gedaan maar ander account maken was te veel gedoe
Omdat ik anders niet met vrienden kan spelenquote:
Ja dan snap ik een 2e account wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik anders niet met vrienden kan spelen
Is idd triest, komt alleen voor in competitive multiplayer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zijn smurf accounts? (vraagt iemand die nooit online speelt, maar wel rivals)
[..]
O. Ok. Lijkt me een trieste bezigheid. Daar beleef je zelf toch ook geen lol aan?
Gratis??quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:57 schreef Houniet het volgende:
Gratis vanaf 22 mei.
Screenshots;
https://www.deliveratallcosts.com/
komt voor in vrijwel elk online multiplayer spel. Vroeger in call of duty new account maken zodat je door skillbased matchmaking met noobs in een spel kwam. En dat was niet eens ranked.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is idd triest, komt alleen voor in competitive multiplayer.
Vandaar dat ik t niet echt meemaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is idd triest, komt alleen voor in competitive multiplayer.
Lijkt me saai en niet echt bevredigend.quote:
Ff gekeken, blijkbaar alleen vanaf 22 mei een week lang gratis te claimen op Epic.quote:
Ah, ik claim niks op Egs. Ga geen hypocriete kutstore gebruiken om gratis games te claimen. Plus heb al genoeg te spelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ff gekeken, blijkbaar alleen vanaf 22 mei een week lang gratis te claimen op Epic.
Op consoles niet gratis te claimen.
30 euro.
Lijkt me an sich een grappige game voor tussendoor.
Ja ik heb het nooit gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
komt voor in vrijwel elk online multiplayer spel. Vroeger in call of duty new account maken zodat je door skillbased matchmaking met noobs in een spel kwam. En dat was niet eens ranked.
Nee je moet ook eerst een hoge rank hebben voor je kan smurfenquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee je moet ook eerst een hoge rank hebben voor je kan smurfen![]()
RAPPORTEER!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Nondeju, door al dat gesmurf over smurfen heb ik nu de hele dag al het Smurfenlied in mijn smurf zitten
En nu jullie dus ook![]()
![]()
Ik haat smurfen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
Over Smurfen gesproken
Smurfen doe je volgens mij alleen als je een micropenis hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat is daar leuk aan dan?
Bewust overpowered zijn en groentjes inmaken?
Jij hebt geen uitdaging, en zij geen leuk spel.
Ga je dan omhoog in rang of zo? Of een platinum trofee? Of gevoel van machtig en sterk zijn en dus een stijve?
Ik snap t niet
Antisemitisch en racistisch bahquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Nondeju, door al dat gesmurf over smurfen heb ik nu de hele dag al het Smurfenlied in mijn smurf zitten
En nu jullie dus ook![]()
![]()
Aan het begin dacht ik "Typische goedkope licensed game troep" en aan het einde "hmm best awesome"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
Over Smurfen gesproken
Zo klinkt t mij ook in de oren ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Smurfen doe je volgens mij alleen als je een micropenis hebt.
Gelukkig ben jij als platform deskundige er zo doorheenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Triangle levels in Astro Bot zijn pittig maar een welkome afwisseling tov de normale wat simpele levels
Zegt de blauwequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:37 schreef Jimbo het volgende:
Nou, iedereen zn smurfje weer gedaan? Mooi, kunnen we weer ontopic
Laatste van die us wel kutquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Triangle levels in Astro Bot zijn pittig maar een welkome afwisseling tov de normale wat simpele levels
Ik heb ze van wereld 2 nu gedaan. Vanavond boss level denk ik, en dan eens kijken of die op 100% staat.quote:
Beide komt vanzelf wel goed.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Mijn Henry is arm.
En combat werkt niet echt lekker naar mijn zin.
Peasant. Een echte ridder gebruikt alleen een long swordquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:16 schreef StateOfMind het volgende:
Dat schild gebruik ik nu nog steeds.
Ik zit in principe na zo'n 60 uur nog steeds in het begin, pas net de bruiloft gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Peasant. Een echte ridder gebruikt alleen een long sword
Ik loop nu zo rond [ afbeelding ]
Haha. Ja dit was 13k in totaal geloof ik.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:23 schreef StateOfMind het volgende:
Dus voor dat armour ben ik waarschijnlijk ook te arm (3200 Groshen).
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet helemaal eerlijk. Want de npcs zeggen er wel degelijk positieve dingen over!quote:
Hij zei toch will not release in 2026…?quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:09 schreef Evangelion het volgende:
Jason Schreier: Neither Intergalactic or The Witcher 4 will release before 2027
it's so over
Support the localsquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haha. Ja dit was 13k in totaal geloof ik.
Ik help gewoon graag de lokale economie.
Ja, hier!quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:50 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben jullie split fiction nou al gespeeld? Echt 1 vd beste games dit jaar
Ik verwacht eigenlijk dat die wel naar de PS5 komen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij zei toch will not release in 2026…?
Jason schreier.. wat weet hij nou.
Overigens, leek mij ook wel logisch. Verwacht niet eens dat die nog op de ps5 uitkomen
Ridder zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ridder zijn.
Pffff.
Ik ben gewoon adelAdelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*stoft guillotine afPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
"By the power of the Elements; Fire BLAST!"quote:
*impregneert guillotine met brandwerend materiaalquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"By the power of the Elements; Fire BLAST!"
En door.
Ik heb gvd 14 spreuken tot mijn beschikking jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
*impregneert guillotine met brandwerend materiaal![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gvd 14 spreuken tot mijn beschikking ja
Daar zit heus wel iets tussen!Niks waar wat staal, gewapend beton, kevlar en zulks niet tegen bestand zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Da's toch helemaal niet IC!quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks waar wat staal, gewapend beton, kevlar en zulks niet tegen bestand zijn![]()
Ik lig dan ook niet op de Intensive Carequote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Dit moet wel een 1 april grap zijn toch?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
SNK is van Saudi Arabia jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit moet wel een 1 april grap zijn toch?
Of is het ivm Saudi Arabie
Mwah, ik vind al die "guest characters/reclames maar lame.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
SNK is van Saudi Arabia ja
Maar dit is niet erger dan Negan in Tekken of Rambo in MK of zo.
Zou wel leuk zijn als dan tussen rondes hier ook een kapper en visagist voor m komt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
...noda?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik haal die 2 altijd door elkaar tbh.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
Eh patapon vond ik maar irritant
Het is geen Loco Roco
vs
Nee.quote:
Misschien dat mijn hand dan misvormt is, maar zelfs de easy locks lukt onmogelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee.
Maar op het begin kan je alleen de easy kisten openen. Je moet er beter in worden. (henry) En je hebt skills die het makkelijker maken.
Goed nieuws. Je hebt het vrijwel nooit nodig. In mijn playthough probeerde ik goed te spelen. Dus deed niet aan stelen. Behalve van bandits dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Misschien dat mijn hand dan misvormt is, maar zelfs de easy locks lukt onmogelijk.
Ik heb er ook nog steeds moeite mee hoor, ook met easy lockpicksquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Misschien dat mijn hand dan misvormt is, maar zelfs de easy locks lukt onmogelijk.
Ik heb het nog 40* geprobeerd maar echt 0 succes.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog steeds moeite mee hoor, ook met easy lockpicks
Maar ik kan mijn reuma nog de schuld geven
Ik weet niet of je al bij de Miller bent geweest, maar via hem 'leer' je Thievery en Lockpicking en krijg je wat meer skills.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:34 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb het nog 40* geprobeerd maar echt 0 succes.
Komt goed. Als je zo dichtbij bent steeds is het een kwestie van avondje geluk hebben met een winstreak en dan ben je er. Doordat je in gold nog die Lose prevention shield ding hebt. Kom je er vanzelf als je 50% van je potjes wintquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisteren avond 9 punten van platinum af.
Kom ik twee keer dezelfde smurf tegen bij de tegenstander eerst als Thor wint hij de match voor ze en vervolgens als Venom
Inmiddels al weer 1 lose verwijderd van gold II.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Komt goed. Als je zo dichtbij bent steeds is het een kwestie van avondje geluk hebben met een winstreak en dan ben je er. Doordat je in gold nog die Lose prevention shield ding hebt. Kom je er vanzelf als je 50% van je potjes wint
Loco roco was geweldig op de psp.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
Eh patapon vond ik maar irritant
Het is geen Loco Roco
vs
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)ulp-van-tencent.html
Het eerste deel is al in Chineze klauwen.
Eindelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Komt goed. Als je zo dichtbij bent steeds is het een kwestie van avondje geluk hebben met een winstreak en dan ben je er. Doordat je in gold nog die Lose prevention shield ding hebt. Kom je er vanzelf als je 50% van je potjes wint
De groei van Tencent is wel relevant lijkt mij.quote:
Told ya!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eindelijk [ afbeelding ]
En in stijl
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Boeit helemaal niemand.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De groei van Tencent is wel relevant lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |