Ik haal die 2 altijd door elkaar tbh.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
Eh patapon vond ik maar irritant
Het is geen Loco Roco
Bekijk deze YouTube-video
vs
Nee.quote:
Misschien dat mijn hand dan misvormt is, maar zelfs de easy locks lukt onmogelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee.
Maar op het begin kan je alleen de easy kisten openen. Je moet er beter in worden. (henry) En je hebt skills die het makkelijker maken.
Goed nieuws. Je hebt het vrijwel nooit nodig. In mijn playthough probeerde ik goed te spelen. Dus deed niet aan stelen. Behalve van bandits dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Misschien dat mijn hand dan misvormt is, maar zelfs de easy locks lukt onmogelijk.
Ik heb er ook nog steeds moeite mee hoor, ook met easy lockpicksquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Misschien dat mijn hand dan misvormt is, maar zelfs de easy locks lukt onmogelijk.
Ik heb het nog 40* geprobeerd maar echt 0 succes.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog steeds moeite mee hoor, ook met easy lockpicks
Maar ik kan mijn reuma nog de schuld geven
Ik weet niet of je al bij de Miller bent geweest, maar via hem 'leer' je Thievery en Lockpicking en krijg je wat meer skills.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:34 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb het nog 40* geprobeerd maar echt 0 succes.
Komt goed. Als je zo dichtbij bent steeds is het een kwestie van avondje geluk hebben met een winstreak en dan ben je er. Doordat je in gold nog die Lose prevention shield ding hebt. Kom je er vanzelf als je 50% van je potjes wintquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisteren avond 9 punten van platinum af.
Kom ik twee keer dezelfde smurf tegen bij de tegenstander eerst als Thor wint hij de match voor ze en vervolgens als Venom
Inmiddels al weer 1 lose verwijderd van gold II.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Komt goed. Als je zo dichtbij bent steeds is het een kwestie van avondje geluk hebben met een winstreak en dan ben je er. Doordat je in gold nog die Lose prevention shield ding hebt. Kom je er vanzelf als je 50% van je potjes wint
Loco roco was geweldig op de psp.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
Eh patapon vond ik maar irritant
Het is geen Loco Roco
vs
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)ulp-van-tencent.html
Het eerste deel is al in Chineze klauwen.
Eindelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Komt goed. Als je zo dichtbij bent steeds is het een kwestie van avondje geluk hebben met een winstreak en dan ben je er. Doordat je in gold nog die Lose prevention shield ding hebt. Kom je er vanzelf als je 50% van je potjes wint
De groei van Tencent is wel relevant lijkt mij.quote:
Told ya!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eindelijk [ afbeelding ]
En in stijl
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Boeit helemaal niemand.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De groei van Tencent is wel relevant lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |