Aan het begin dacht ik "Typische goedkope licensed game troep" en aan het einde "hmm best awesome"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
Over Smurfen gesproken
Bekijk deze YouTube-video
Zo klinkt t mij ook in de oren ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Smurfen doe je volgens mij alleen als je een micropenis hebt.
Gelukkig ben jij als platform deskundige er zo doorheenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Triangle levels in Astro Bot zijn pittig maar een welkome afwisseling tov de normale wat simpele levels
Zegt de blauwequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:37 schreef Jimbo het volgende:
Nou, iedereen zn smurfje weer gedaan? Mooi, kunnen we weer ontopic
Laatste van die us wel kutquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Triangle levels in Astro Bot zijn pittig maar een welkome afwisseling tov de normale wat simpele levels
Ik heb ze van wereld 2 nu gedaan. Vanavond boss level denk ik, en dan eens kijken of die op 100% staat.quote:
Beide komt vanzelf wel goed.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Mijn Henry is arm.
En combat werkt niet echt lekker naar mijn zin.
Peasant. Een echte ridder gebruikt alleen een long swordquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:16 schreef StateOfMind het volgende:
Dat schild gebruik ik nu nog steeds.
Ik zit in principe na zo'n 60 uur nog steeds in het begin, pas net de bruiloft gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Peasant. Een echte ridder gebruikt alleen een long sword
Ik loop nu zo rond [ afbeelding ]
Haha. Ja dit was 13k in totaal geloof ik.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:23 schreef StateOfMind het volgende:
Dus voor dat armour ben ik waarschijnlijk ook te arm (3200 Groshen).
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Peasant. Een echte ridder gebruikt alleen een long sword
Ik loop nu zo rond [ afbeelding ]
Niet helemaal eerlijk. Want de npcs zeggen er wel degelijk positieve dingen over!quote:
Hij zei toch will not release in 2026…?quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:09 schreef Evangelion het volgende:
Jason Schreier: Neither Intergalactic or The Witcher 4 will release before 2027
it's so over
Support the localsquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haha. Ja dit was 13k in totaal geloof ik.
Ik help gewoon graag de lokale economie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |