Dat lijkt me wel een toffe tussendoor gamequote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:57 schreef Houniet het volgende:
Gratis vanaf 22 mei.
Bekijk deze YouTube-video
Screenshots;
https://www.deliveratallcosts.com/
Maar wat is daar leuk aan dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef over_hedge het volgende:
Tja snap die smurfs wel. Had het zelf ook bijna gedaan maar ander account maken was te veel gedoe
Omdat ik anders niet met vrienden kan spelenquote:
Ja dan snap ik een 2e account wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik anders niet met vrienden kan spelen
Is idd triest, komt alleen voor in competitive multiplayer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zijn smurf accounts? (vraagt iemand die nooit online speelt, maar wel rivals)
[..]
O. Ok. Lijkt me een trieste bezigheid. Daar beleef je zelf toch ook geen lol aan?
Gratis??quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:57 schreef Houniet het volgende:
Gratis vanaf 22 mei.
Screenshots;
https://www.deliveratallcosts.com/
komt voor in vrijwel elk online multiplayer spel. Vroeger in call of duty new account maken zodat je door skillbased matchmaking met noobs in een spel kwam. En dat was niet eens ranked.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is idd triest, komt alleen voor in competitive multiplayer.
Vandaar dat ik t niet echt meemaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is idd triest, komt alleen voor in competitive multiplayer.
Lijkt me saai en niet echt bevredigend.quote:
Ff gekeken, blijkbaar alleen vanaf 22 mei een week lang gratis te claimen op Epic.quote:
Ah, ik claim niks op Egs. Ga geen hypocriete kutstore gebruiken om gratis games te claimen. Plus heb al genoeg te spelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ff gekeken, blijkbaar alleen vanaf 22 mei een week lang gratis te claimen op Epic.
Op consoles niet gratis te claimen.
30 euro.
Lijkt me an sich een grappige game voor tussendoor.
Ja ik heb het nooit gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
komt voor in vrijwel elk online multiplayer spel. Vroeger in call of duty new account maken zodat je door skillbased matchmaking met noobs in een spel kwam. En dat was niet eens ranked.
Nee je moet ook eerst een hoge rank hebben voor je kan smurfenquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee je moet ook eerst een hoge rank hebben voor je kan smurfen![]()
RAPPORTEER!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Nondeju, door al dat gesmurf over smurfen heb ik nu de hele dag al het Smurfenlied in mijn smurf zitten
En nu jullie dus ook![]()
![]()
Ik haat smurfen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
Over Smurfen gesproken
Smurfen doe je volgens mij alleen als je een micropenis hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat is daar leuk aan dan?
Bewust overpowered zijn en groentjes inmaken?
Jij hebt geen uitdaging, en zij geen leuk spel.
Ga je dan omhoog in rang of zo? Of een platinum trofee? Of gevoel van machtig en sterk zijn en dus een stijve?
Ik snap t niet
Antisemitisch en racistisch bahquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Nondeju, door al dat gesmurf over smurfen heb ik nu de hele dag al het Smurfenlied in mijn smurf zitten
En nu jullie dus ook![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |