Dat lijkt me wel een toffe tussendoor gamequote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:57 schreef Houniet het volgende:
Gratis vanaf 22 mei.
Bekijk deze YouTube-video
Screenshots;
https://www.deliveratallcosts.com/
Maar wat is daar leuk aan dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:17 schreef over_hedge het volgende:
Tja snap die smurfs wel. Had het zelf ook bijna gedaan maar ander account maken was te veel gedoe
Omdat ik anders niet met vrienden kan spelenquote:
Ja dan snap ik een 2e account wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat ik anders niet met vrienden kan spelen
Is idd triest, komt alleen voor in competitive multiplayer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zijn smurf accounts? (vraagt iemand die nooit online speelt, maar wel rivals)
[..]
O. Ok. Lijkt me een trieste bezigheid. Daar beleef je zelf toch ook geen lol aan?
Gratis??quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:57 schreef Houniet het volgende:
Gratis vanaf 22 mei.
Screenshots;
https://www.deliveratallcosts.com/
komt voor in vrijwel elk online multiplayer spel. Vroeger in call of duty new account maken zodat je door skillbased matchmaking met noobs in een spel kwam. En dat was niet eens ranked.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is idd triest, komt alleen voor in competitive multiplayer.
Vandaar dat ik t niet echt meemaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is idd triest, komt alleen voor in competitive multiplayer.
Lijkt me saai en niet echt bevredigend.quote:
Ff gekeken, blijkbaar alleen vanaf 22 mei een week lang gratis te claimen op Epic.quote:
Ah, ik claim niks op Egs. Ga geen hypocriete kutstore gebruiken om gratis games te claimen. Plus heb al genoeg te spelenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ff gekeken, blijkbaar alleen vanaf 22 mei een week lang gratis te claimen op Epic.
Op consoles niet gratis te claimen.
30 euro.
Lijkt me an sich een grappige game voor tussendoor.
Ja ik heb het nooit gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
komt voor in vrijwel elk online multiplayer spel. Vroeger in call of duty new account maken zodat je door skillbased matchmaking met noobs in een spel kwam. En dat was niet eens ranked.
Nee je moet ook eerst een hoge rank hebben voor je kan smurfenquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee je moet ook eerst een hoge rank hebben voor je kan smurfen![]()
RAPPORTEER!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Nondeju, door al dat gesmurf over smurfen heb ik nu de hele dag al het Smurfenlied in mijn smurf zitten
En nu jullie dus ook![]()
![]()
Ik haat smurfen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
Over Smurfen gesproken
Smurfen doe je volgens mij alleen als je een micropenis hebt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat is daar leuk aan dan?
Bewust overpowered zijn en groentjes inmaken?
Jij hebt geen uitdaging, en zij geen leuk spel.
Ga je dan omhoog in rang of zo? Of een platinum trofee? Of gevoel van machtig en sterk zijn en dus een stijve?
Ik snap t niet
Antisemitisch en racistisch bahquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Nondeju, door al dat gesmurf over smurfen heb ik nu de hele dag al het Smurfenlied in mijn smurf zitten
En nu jullie dus ook![]()
![]()
Aan het begin dacht ik "Typische goedkope licensed game troep" en aan het einde "hmm best awesome"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
Over Smurfen gesproken
Zo klinkt t mij ook in de oren ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Smurfen doe je volgens mij alleen als je een micropenis hebt.
Gelukkig ben jij als platform deskundige er zo doorheenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Triangle levels in Astro Bot zijn pittig maar een welkome afwisseling tov de normale wat simpele levels
Zegt de blauwequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:37 schreef Jimbo het volgende:
Nou, iedereen zn smurfje weer gedaan? Mooi, kunnen we weer ontopic
Laatste van die us wel kutquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Triangle levels in Astro Bot zijn pittig maar een welkome afwisseling tov de normale wat simpele levels
Ik heb ze van wereld 2 nu gedaan. Vanavond boss level denk ik, en dan eens kijken of die op 100% staat.quote:
Beide komt vanzelf wel goed.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Mijn Henry is arm.
En combat werkt niet echt lekker naar mijn zin.
Peasant. Een echte ridder gebruikt alleen een long swordquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:16 schreef StateOfMind het volgende:
Dat schild gebruik ik nu nog steeds.
Ik zit in principe na zo'n 60 uur nog steeds in het begin, pas net de bruiloft gedaan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Peasant. Een echte ridder gebruikt alleen een long sword
Ik loop nu zo rond [ afbeelding ]
Haha. Ja dit was 13k in totaal geloof ik.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:23 schreef StateOfMind het volgende:
Dus voor dat armour ben ik waarschijnlijk ook te arm (3200 Groshen).
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet helemaal eerlijk. Want de npcs zeggen er wel degelijk positieve dingen over!quote:
Hij zei toch will not release in 2026…?quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:09 schreef Evangelion het volgende:
Jason Schreier: Neither Intergalactic or The Witcher 4 will release before 2027
it's so over
Support the localsquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haha. Ja dit was 13k in totaal geloof ik.
Ik help gewoon graag de lokale economie.
Ja, hier!quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:50 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben jullie split fiction nou al gespeeld? Echt 1 vd beste games dit jaar
Ik verwacht eigenlijk dat die wel naar de PS5 komen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij zei toch will not release in 2026…?
Jason schreier.. wat weet hij nou.
Overigens, leek mij ook wel logisch. Verwacht niet eens dat die nog op de ps5 uitkomen
Ridder zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ridder zijn.
Pffff.
Ik ben gewoon adelAdelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*stoft guillotine afPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
"By the power of the Elements; Fire BLAST!"quote:
*impregneert guillotine met brandwerend materiaalquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"By the power of the Elements; Fire BLAST!"
En door.
Ik heb gvd 14 spreuken tot mijn beschikking jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
*impregneert guillotine met brandwerend materiaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gvd 14 spreuken tot mijn beschikking ja
Daar zit heus wel iets tussen!Niks waar wat staal, gewapend beton, kevlar en zulks niet tegen bestand zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Da's toch helemaal niet IC!quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks waar wat staal, gewapend beton, kevlar en zulks niet tegen bestand zijn![]()
Ik lig dan ook niet op de Intensive Carequote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Dit moet wel een 1 april grap zijn toch?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
SNK is van Saudi Arabia jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit moet wel een 1 april grap zijn toch?
Of is het ivm Saudi Arabie
Mwah, ik vind al die "guest characters/reclames maar lame.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
SNK is van Saudi Arabia ja
Maar dit is niet erger dan Negan in Tekken of Rambo in MK of zo.
Zou wel leuk zijn als dan tussen rondes hier ook een kapper en visagist voor m komt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
...noda?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik haal die 2 altijd door elkaar tbh.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
Eh patapon vond ik maar irritant
Het is geen Loco Roco
vs
Nee.quote:
Misschien dat mijn hand dan misvormt is, maar zelfs de easy locks lukt onmogelijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee.
Maar op het begin kan je alleen de easy kisten openen. Je moet er beter in worden. (henry) En je hebt skills die het makkelijker maken.
Goed nieuws. Je hebt het vrijwel nooit nodig. In mijn playthough probeerde ik goed te spelen. Dus deed niet aan stelen. Behalve van bandits dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Misschien dat mijn hand dan misvormt is, maar zelfs de easy locks lukt onmogelijk.
Ik heb er ook nog steeds moeite mee hoor, ook met easy lockpicksquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:49 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Misschien dat mijn hand dan misvormt is, maar zelfs de easy locks lukt onmogelijk.
Ik heb het nog 40* geprobeerd maar echt 0 succes.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog steeds moeite mee hoor, ook met easy lockpicks
Maar ik kan mijn reuma nog de schuld geven
Ik weet niet of je al bij de Miller bent geweest, maar via hem 'leer' je Thievery en Lockpicking en krijg je wat meer skills.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:34 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb het nog 40* geprobeerd maar echt 0 succes.
Komt goed. Als je zo dichtbij bent steeds is het een kwestie van avondje geluk hebben met een winstreak en dan ben je er. Doordat je in gold nog die Lose prevention shield ding hebt. Kom je er vanzelf als je 50% van je potjes wintquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisteren avond 9 punten van platinum af.
Kom ik twee keer dezelfde smurf tegen bij de tegenstander eerst als Thor wint hij de match voor ze en vervolgens als Venom
Inmiddels al weer 1 lose verwijderd van gold II.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Komt goed. Als je zo dichtbij bent steeds is het een kwestie van avondje geluk hebben met een winstreak en dan ben je er. Doordat je in gold nog die Lose prevention shield ding hebt. Kom je er vanzelf als je 50% van je potjes wint
Loco roco was geweldig op de psp.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:38 schreef MMaRsu het volgende:
Eh patapon vond ik maar irritant
Het is geen Loco Roco
vs
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)ulp-van-tencent.html
Het eerste deel is al in Chineze klauwen.
Eindelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Komt goed. Als je zo dichtbij bent steeds is het een kwestie van avondje geluk hebben met een winstreak en dan ben je er. Doordat je in gold nog die Lose prevention shield ding hebt. Kom je er vanzelf als je 50% van je potjes wint
De groei van Tencent is wel relevant lijkt mij.quote:
Told ya!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eindelijk [ afbeelding ]
En in stijl
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Boeit helemaal niemand.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De groei van Tencent is wel relevant lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |