Ja, hier!quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:50 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben jullie split fiction nou al gespeeld? Echt 1 vd beste games dit jaar
Ik verwacht eigenlijk dat die wel naar de PS5 komen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij zei toch will not release in 2026…?
Jason schreier.. wat weet hij nou.
Overigens, leek mij ook wel logisch. Verwacht niet eens dat die nog op de ps5 uitkomen
Ridder zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Peasant. Een echte ridder gebruikt alleen een long sword
Ik loop nu zo rond [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ridder zijn.
Pffff.
Ik ben gewoon adelAdelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*stoft guillotine afPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
"By the power of the Elements; Fire BLAST!"quote:
*impregneert guillotine met brandwerend materiaalquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"By the power of the Elements; Fire BLAST!"
En door.
Ik heb gvd 14 spreuken tot mijn beschikking jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
*impregneert guillotine met brandwerend materiaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gvd 14 spreuken tot mijn beschikking ja
Daar zit heus wel iets tussen!Niks waar wat staal, gewapend beton, kevlar en zulks niet tegen bestand zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Da's toch helemaal niet IC!quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks waar wat staal, gewapend beton, kevlar en zulks niet tegen bestand zijn![]()
Ik lig dan ook niet op de Intensive Carequote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Dit moet wel een 1 april grap zijn toch?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
SNK is van Saudi Arabia jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit moet wel een 1 april grap zijn toch?
Of is het ivm Saudi Arabie
Mwah, ik vind al die "guest characters/reclames maar lame.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
SNK is van Saudi Arabia ja
Maar dit is niet erger dan Negan in Tekken of Rambo in MK of zo.
Zou wel leuk zijn als dan tussen rondes hier ook een kapper en visagist voor m komt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
...noda?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Evangelion het volgende:
TSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |