SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vind Warlock sowieso niet leuk spelen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:23 schreef MMaRsu het volgende:
Wyl is met mij echt geen dag meegeweest
Saaie lul
Ho even, de Zentharim zijn gewoon onbegrepenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam van de andere kant aan, maar deals maken met gnolls ligt niet in mijn karakter.
Maar ik begrijp dat die man die ik gered heb een Zentharim is.en dat die redelijk evil zijn. Jammer jammer jammer.
Ik heb echt een hekel aan de Monk class.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind Warlock sowieso niet leuk spelen.
Vind Lazael en mijn monk prima spelen. Astarion ook wel.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho even, de Zentharim zijn gewoon onbegrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Lekker veel movement, behoorlijke AC, staggeren en topplen prima hoor. Zo speel ik graag.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan de Monk class.
Die heb ik een paar uur geprobeerd, maar zoals in de TTRPG als de game doet me die helemaal niks.
Da's niet langer een scheldwoord sinds Stranger Thingsquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet langer een scheldwoord sinds Stranger Things
Dat is niet bestquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.twitch.tv/coh(...)ulu-YfNhNsg_FE1ZGHMX
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Game is iig geïnstalleerd, maar het is nu veel te mooi weer om Japanners te vermoorden, daar ga ik vanavond mee beginnen.
In Hiroshima was het gewoon bewolkt en 08:15, beetje de klad erin anno 2025.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Game is iig geïnstalleerd, maar het is nu veel te mooi weer om Japanners te vermoorden, daar ga ik vanavond mee beginnen.
Nou nou nouquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In Hiroshima was het gewoon bewolkt en 08:15, beetje de klad erin anno 2025.
Paddenstoelenwolken 😱quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In Hiroshima was het gewoon bewolkt en 08:15, beetje de klad erin anno 2025.
Als je Canon Mode kiest, heb je minder dialoog opties en kun je niet romancen.quote:
Eigen keuzes maken heeft mijn voorkeur en je mist inderdaad content.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je Canon Mode kiest, heb je minder dialoog opties en kun je niet romancen.
Nou geef ik daar echt 0,0 om in games, maar je schijnt in die modus een aantal allies te kunnen missen.
Dus wil je zoveel allies recruiten, dan kun je beter een andere modus kiezen.
Ik slinger hem nou aan.
En Canon mode moet een geschiedgetrouw verhaal zijn?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je Canon Mode kiest, heb je minder dialoog opties en kun je niet romancen.
Nou geef ik daar echt 0,0 om in games, maar je schijnt in die modus een aantal allies te kunnen missen.
Dus wil je zoveel allies recruiten, dan kun je beter een andere modus kiezen.
Ik slinger hem nou aan.
Volgens mij loop je daarin rond met een printerquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Canon mode moet een geschiedgetrouw verhaal zijn?
Kantklossen it isquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik voel me een verwende gamer, na last of us 2 en Ragnarok cult of the lamb en jagged alliance 3 gekocht en gespeeld.
Maar het doet me echt helemaal niks, beetje zinloos tijdverdrijf allemaal.
In AC shadows kan je gay romance doen met Yasuke en een non-binaire.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik voel me oude een verwende gamer, na last of us 2 en Ragnarok cult of the lamb en jagged alliance 3 gekocht en gespeeld.
Been there done that.
@Ang3lquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
In AC shadows kan je gay romance doen met Yasuke en een non-binaire.
Nee hoor maar ze hebben ook nooit gepresenteerd dat dat zo wasquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Canon mode moet een geschiedgetrouw verhaal zijn?
Jagged Alliance 3 is ook wel mid helaasquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik voel me oude een verwende gamer, na last of us 2 en Ragnarok cult of the lamb en jagged alliance 3 gekocht en gespeeld.
Been there done that.
Dan is Canon mode een raar gekozen naam.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hoor maar ze hebben ook nooit gepresenteerd dat dat zo was
Echt lamequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef Aether het volgende:
p4re.jp is geregistreerd (p3re.jp werd geregistreerd 3 maanden voor Persona 3 Reload werd aangekondigd).
[ afbeelding ]
Ik heb even de definitie van canon opgezocht maar het is lastig, er staat dat het een richtlijn is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 05:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is Canon mode een raar gekozen naam.
Dan liever Persona 2quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt lame
Tis niet alsof ps4.niet beschikbaar is op moderne platformen
Geef me smt iv remaster
Die heb ik nooit gespeeld, dus sure. Maar SMT IV zit vast op de 3DS en is zo gruwelijkquote:
Witcher 1 en 2 remaster en PlayStation releasequote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt lame
Tis niet alsof ps4.niet beschikbaar is op moderne platformen
Geef me smt iv remaster
The Last of Us: Part 1 - Remake - PS5 - REMASTEREDquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Witcher 1 en 2 remaster en PlayStation release
Hahah nah niet nodig. Laat ze maar part 3 makenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The Last of Us: Part 1 - Remake - PS5 - REMASTERED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |