SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vind Warlock sowieso niet leuk spelen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:23 schreef MMaRsu het volgende:
Wyl is met mij echt geen dag meegeweest
Saaie lul
Ho even, de Zentharim zijn gewoon onbegrepenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kwam van de andere kant aan, maar deals maken met gnolls ligt niet in mijn karakter.
Maar ik begrijp dat die man die ik gered heb een Zentharim is.en dat die redelijk evil zijn. Jammer jammer jammer.
Ik heb echt een hekel aan de Monk class.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind Warlock sowieso niet leuk spelen.
Vind Lazael en mijn monk prima spelen. Astarion ook wel.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho even, de Zentharim zijn gewoon onbegrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Lekker veel movement, behoorlijke AC, staggeren en topplen prima hoor. Zo speel ik graag.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan de Monk class.
Die heb ik een paar uur geprobeerd, maar zoals in de TTRPG als de game doet me die helemaal niks.
Da's niet langer een scheldwoord sinds Stranger Thingsquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet langer een scheldwoord sinds Stranger Things
Dat is niet bestquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.twitch.tv/coh(...)ulu-YfNhNsg_FE1ZGHMX
quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Game is iig geïnstalleerd, maar het is nu veel te mooi weer om Japanners te vermoorden, daar ga ik vanavond mee beginnen.
In Hiroshima was het gewoon bewolkt en 08:15, beetje de klad erin anno 2025.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Game is iig geïnstalleerd, maar het is nu veel te mooi weer om Japanners te vermoorden, daar ga ik vanavond mee beginnen.
Nou nou nouquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In Hiroshima was het gewoon bewolkt en 08:15, beetje de klad erin anno 2025.
Paddenstoelenwolken 😱quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:58 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In Hiroshima was het gewoon bewolkt en 08:15, beetje de klad erin anno 2025.
Als je Canon Mode kiest, heb je minder dialoog opties en kun je niet romancen.quote:
Eigen keuzes maken heeft mijn voorkeur en je mist inderdaad content.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je Canon Mode kiest, heb je minder dialoog opties en kun je niet romancen.
Nou geef ik daar echt 0,0 om in games, maar je schijnt in die modus een aantal allies te kunnen missen.
Dus wil je zoveel allies recruiten, dan kun je beter een andere modus kiezen.
Ik slinger hem nou aan.
En Canon mode moet een geschiedgetrouw verhaal zijn?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je Canon Mode kiest, heb je minder dialoog opties en kun je niet romancen.
Nou geef ik daar echt 0,0 om in games, maar je schijnt in die modus een aantal allies te kunnen missen.
Dus wil je zoveel allies recruiten, dan kun je beter een andere modus kiezen.
Ik slinger hem nou aan.
Volgens mij loop je daarin rond met een printerquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Canon mode moet een geschiedgetrouw verhaal zijn?
Kantklossen it isquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik voel me een verwende gamer, na last of us 2 en Ragnarok cult of the lamb en jagged alliance 3 gekocht en gespeeld.
Maar het doet me echt helemaal niks, beetje zinloos tijdverdrijf allemaal.
In AC shadows kan je gay romance doen met Yasuke en een non-binaire.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik voel me oude een verwende gamer, na last of us 2 en Ragnarok cult of the lamb en jagged alliance 3 gekocht en gespeeld.
Been there done that.
@Ang3lquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
In AC shadows kan je gay romance doen met Yasuke en een non-binaire.
Nee hoor maar ze hebben ook nooit gepresenteerd dat dat zo wasquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Canon mode moet een geschiedgetrouw verhaal zijn?
Jagged Alliance 3 is ook wel mid helaasquote:Op donderdag 20 maart 2025 19:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik voel me oude een verwende gamer, na last of us 2 en Ragnarok cult of the lamb en jagged alliance 3 gekocht en gespeeld.
Been there done that.
Dan is Canon mode een raar gekozen naam.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hoor maar ze hebben ook nooit gepresenteerd dat dat zo was
Echt lamequote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:50 schreef Aether het volgende:
p4re.jp is geregistreerd (p3re.jp werd geregistreerd 3 maanden voor Persona 3 Reload werd aangekondigd).
[ afbeelding ]
Ik heb even de definitie van canon opgezocht maar het is lastig, er staat dat het een richtlijn is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 05:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is Canon mode een raar gekozen naam.
Dan liever Persona 2quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt lame
Tis niet alsof ps4.niet beschikbaar is op moderne platformen
Geef me smt iv remaster
Die heb ik nooit gespeeld, dus sure. Maar SMT IV zit vast op de 3DS en is zo gruwelijkquote:
Witcher 1 en 2 remaster en PlayStation releasequote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Echt lame
Tis niet alsof ps4.niet beschikbaar is op moderne platformen
Geef me smt iv remaster
The Last of Us: Part 1 - Remake - PS5 - REMASTEREDquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Witcher 1 en 2 remaster en PlayStation release
Hahah nah niet nodig. Laat ze maar part 3 makenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The Last of Us: Part 1 - Remake - PS5 - REMASTERED
Nicequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Overstag gegaan, Henry rijdt morgen mijn ps5 binnen.
Daar ga je absoluut geen spijt van krijgen, integendeelquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Lekker baas fiets em erinquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Henry rijdt op een paard, niet op een fietsquote:
Correctemundoquote:
Ik moet Ryza 2 en 3 nog. Dat is genoeg Atelier voor de rest van m'n leven. Kan er maar een per vijf jaar spelen ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:11 schreef Evangelion het volgende:
Fijne Atelier release day allen
Bekijk deze YouTube-video
Maar day 1 swimsuit DLC ...quote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet Ryza 2 en 3 nog. Dat is genoeg Atelier voor de rest van m'n leven. Kan er maar een per vijf jaar spelen ofzo
Ik heb een gratis outfit voor je als de game binnen is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Niks nieuws onder de zon.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De AI van Assassin's Creed Shadows![]()
Van de vorige hit videos alsquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De AI van Assassin's Creed Shadows![]()
Wat vind je van AC Milaan Shadows tot nu toe?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon.
Maar de AI qua stealth is al beter dan in de vorige delen. In dit filmpje zit ook wel een bug of twee.
Maar je kan nog steeds 10 lui achter elkaar killen in een bosje. Het blijft Ubisoft he.
Laten we eerlijk zijn, AI in games is doorgaans trash. Dat zou nou fijn zijn als daar wat meer innovatie in kwam.
De AI in KCD2 is wel echt puik.
Flauwquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat vind je van AC Milaan Shadows tot nu toe?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat vind je van AC Milaan Shadows tot nu toe?
Leuk om te zien dat je het tof vindquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind het een tof spel. Laten we beginnen met het positieve
-Het ziet er vet uit
-De stealth is tof op expert, ze zien je op daken en je moet echt in de schaduw blijven, of in bosjes of gras. Niet heel moeilijk, maar ala Hitman. En dat is tof.
-Kastelen uitmoorden en gear unlocken blijft leuk
-Het verhaal is oke en de japanse/portugese voice acting is goed. Niet in het engels spelen is mijn tip.
Ik mis
-Een torch. Soms is het erg donker en ik zie geen reet. Ik ben een shinobi dat snap ik maar ik zie geen kut. AC Odyssey had een torch en Origins ook en dat was fijn.
-Je kan niet op alle stijle muren klimmen, je hebt nu ook gladde rotsen waar je vanaf glijdt. De bergen zijn zo bebost dat je geen hand voor ogen ziet en dan ga je maar op goed geluk naar voren. Soms moet je dan omlopen enzo en dat vind ik niet zo des Assassins Creed.
-Je kan niet handmatig synchroniseren op zo'n hoog punt en ik wil graag op dat sync knopje drukken, gaat nu automatisch. Waarom.
-Beesten die mij aanvallen.
Ik snap het, japan heeft geen beren en bergtijgers en noem het allemaal maar op. Maar het geeft wel meer variëteit in de vijanden en die mis ik dus nu, ook omdat als je van plek a naar b gaat dan soms helemaal niets tegenkomt onderweg.
Zo hoop ik ook dat er nog iets van caves of wat dan ook inzitten waar je een beetje moet parkouren, maar dat zal wel niet. Ala de tombes van AC2.
Zat gisteren de hele tijd te zoeken naar zo'n stadje maar kon hem niet vinden, dus ik dacht ga eerst alle sync points pakken, dus heb bijna alles open in het eerste gebied, zag ik later dat het bovenin zat wat ik zocht
die game is ook gewoon tering goedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 13:26 schreef Drankster het volgende:
Prince of Persia is te downloaden via PS+ Extra.
Ac is een beetje als fifa denk ik. Voor de buitenstaander is het maar maf, elk jaar een nieuwe die er word uitgepompt in alleen een ander jasje voor de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je het tof vind
Ik heb altijd al een zwak gehad voor Assassin’s Creed games.
Ze zullen nooit grote prijzen winnen en er is een hoop op aan te merken, maar het blijft toch heel erg leuk om in die grote mooie werelden je ding te doen.
Torch is wel jammer
ubi, dus weekje of 2quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ac is een beetje als fifa denk ik. Voor de buitenstaander is het maar maf, elk jaar een nieuwe die er word uitgepompt in alleen een ander jasje voor de hoofdprijs.
Maar voor de liefhebbers is het een stukje nostalgie, een stukje geschiedenis, een stukje lekker op elkaar afgestemde stealth.
Niet elke game hoeft GOTY te zijn om vermakelijk te zijn.
Ik wacht nog ff tot er wat korting op komt maar heb er al zin in
Ze komen al ff niet meer elk jaarquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ac is een beetje als fifa denk ik. Voor de buitenstaander is het maar maf, elk jaar een nieuwe die er word uitgepompt in alleen een ander jasje voor de hoofdprijs.
Maar voor de liefhebbers is het een stukje nostalgie, een stukje geschiedenis, een stukje lekker op elkaar afgestemde stealth.
Niet elke game hoeft GOTY te zijn om vermakelijk te zijn.
Ik wacht nog ff tot er wat korting op komt maar heb er al zin in
Ik vond Mirage echt wel prima. Juist omdat het een kortere story had.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze komen al ff niet meer elk jaar
Sinds 2017 zijn er 5 uit gekomen dacht ik? en Mirage is niet eens echt een full main title
Valhalla was de laatste grote game en die kwam in 2020 uit.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Sinds 2017 zijn er 5 uit gekomen dacht ik? en Mirage is niet eens echt een full main title
Mirage was ook niet gemaakt door de 2 studios die normaal AC makenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Valhalla was de laatste grote game en die kwam in 2020 uit.
Mirage, wat eigenlijk in eerste instantie min of meer bedoeld was als uitbreiding van Valhalla (Basim), kwam eind 2023 uit.
Als zelfstandige spinoff.
Origins in 2017 en Oddysey in 2018.
5 games in 8 jaar tijd waarvan 3 jaar Corona dus onderaan de streep nog steeds 1 per jaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maker van origins heeft shadows gemaakt. Dat is toch bijna 8 jaar er tussenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
5 games in 8 jaar tijd waarvan 3 jaar Corona dus onderaan de streep nog steeds 1 per jaar.
Ik bereik minder in mijn werk in 8 jaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maker van origins heeft shadows gemaakt. Dat is toch bijna 8 jaar er tussen
Dacht dat dit het Odyssey team was?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maker van origins heeft shadows gemaakt. Dat is toch bijna 8 jaar er tussen
Hexe ben ik wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:41 schreef DKUp het volgende:
Valhalla is gemaakt door het Origins/Unity/Black Flag/3/Revelations/Brotherhood/2/1 team. Het oude AC team eigenlijk.
Shadows en Immortals zijn gemaakt door het Odyssey/Syndicate team.
Codename Hexe is ontwikkeling door het oude AC team.
Theoretisch gezien helpen bijna alle studio’s mee met de hoofddelen.
PSSR komt in een update naar de PS5 Pro-versie, PSSR wordt steeds beter en RT Reflections komen naar de Balanced (40fps) mode.quote:Ubisoft: AC Shadows to get PSSR support, RT Reflections on Balanced mode, on PS5 Pro in a later update, PSSR now “always better” than TAAU
In terms of PSSR, we analysed PSSR and TAA data the time of shipping AC Shadows and found better results with our TAA solution. However, PSSR is a new upscaler and after an in-depth collaboration with Sony over the past few months, many issues have been addressed, mostly around moving vegetation and water - problems that other titles have faced. We're now confident that the image quality with PSSR will always be better than with TAA.
RT reflections were developed after the initial delay to AC Shadows. Given the shift in our release window, we wanted to make sure we remained competitive on high-end PCs and PS5 Pro. We had an extremely motivated team that had learned a lot developing the RTGI solution, and felt confident in achieving the objective of shipping RT reflections with a 30fps performance target on Pro. For launch, our priority was quality mode specifically to ensure it didn't prompt graphical artefacts or other issues. We've continued to optimise RT reflections and the game in general, and we're happy to say that a future update will enable RT reflections on PS5 Pro's balanced mode.
https://www.eurogamer.net(...)ilation-taa-and-more
Je zal deze praktijken maar day 1 steunenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:52 schreef blessed19 het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/1BwmitC1Pa/
Je hebt zelfs mensen die via een VPN de game zelfs een dag eerder gaan spelen.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Je zal deze praktijken maar day 1 steunen
Maar als je de game skipt ben je racist.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:52 schreef blessed19 het volgende:
Bro mensen moeten echt kappen met deze onzin. Niemand speelt toch zo?quote:Op zondag 23 maart 2025 10:52 schreef blessed19 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |