mid gamepass fillerquote:Op maandag 24 maart 2025 21:39 schreef MMaRsu het volgende:
Indy is echt heel tof idd
Bekijk deze YouTube-video
nope absoluut nietquote:
Toen was geluk heel gewoonquote:Op maandag 24 maart 2025 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat was dit goed
Xzibit als guard
ik zou de eerste missie van de main quest doen nadat je ze vrij laten in dat eerste dorp. Dan krijg je toegang tot een bed en een persoonlijke kist.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Een beetje overwhelmed door KCD2. Gestart in het eerste dorpje en geen idee wat te doen.
Gevoelsmatig mis je van alles als je een kant op gaat en geen idee welke kant je überhaupt op moet gaan.
Ja? Zit nu d2. Maar niet heel veel last van eigenlijk. De echt goede spelers hun smurf account zitten als nog een stuk hoger.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rivals is inmiddels flink verneukt door smurf accounts.
Net in een game met een winter soldier met 60 kills gezeten die level 14 had en gebeurt dagelijks wel een paar keer.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja? Zit nu d2. Maar niet heel veel last van eigenlijk. De echt goede spelers hun smurf account zitten als nog een stuk hoger.
Moet eerlijk bekennen dat ik ook zat te denken om een tweede account te maken. Zodat ik gewoon met vrienden kan spelen. Nu hebben we het probleem dat het rank verschil te groot is.
En Quickplay is echt aids.
Ja dat is wel irritant.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net in een game met een winter soldier met 60 kills gezeten die level 14 had en gebeurt dagelijks wel een paar keer.
Ga zo snel mogelijk naar die Blacksmith om een goed wapen te smeden, en een eigen bed.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Een beetje overwhelmed door KCD2. Gestart in het eerste dorpje en geen idee wat te doen.
Gevoelsmatig mis je van alles als je een kant op gaat en geen idee welke kant je überhaupt op moet gaan.
abby was dan ook echt ene kutwijf ook zegquote:Op maandag 24 maart 2025 15:10 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja ik ga daar wel lekker op, van die gefrustreerde zolderkamerautisten die helemaal mad worden omdat een gespierde vrouw het hoofdpersonage is in Last of Us 2.
Wat zijn smurf accounts? (vraagt iemand die nooit online speelt, maar wel rivals)quote:Op maandag 24 maart 2025 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rivals is inmiddels flink verneukt door smurf accounts.
O. Ok. Lijkt me een trieste bezigheid. Daar beleef je zelf toch ook geen lol aan?quote:Smurfing gaming is a term that refers to a player using a secondary account in a video game to compete against less skilled players, either for fun or to intentionally ruin the experience for others.
Geen last van eigenlijk.quote:
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:38 schreef Ang3l het volgende:
Daar beleef je zelf toch ook geen lol aan?
kan 10 potjes spelen. als er 2 normale potjes bij zitten is het al veelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk.
Merk wel t verschil tussen potjes soms, maar meestal nog steeds leuk.
Zet wel altijd console only aan.
Nou snap ik wel waarom Gargamel smurfen haatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zijn smurf accounts? (vraagt iemand die nooit online speelt, maar wel rivals)
[..]
O. Ok. Lijkt me een trieste bezigheid. Daar beleef je zelf toch ook geen lol aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |