Niet een dag eerder, op de dag van de releasequote:Op zondag 23 maart 2025 11:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Je hebt zelfs mensen die via een VPN de game zelfs een dag eerder gaan spelen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:32 schreef Questular het volgende:
Soms heb ik het idee dat er 2 verschillende mensen op het account van MMaRsu posten.
Mij zit in het algemeen weinig dwars, ook dit valt daaronder.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet een dag eerder, op de dag van de releasehet zit je wel dwars he
Ironischquote:Op zondag 23 maart 2025 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
ik ben gewoon klaar met domme filmpjes die mensen maken om een spel te kakken te zetten
Want ik maak altijd dat soort filmpjes of post die? Nee.quote:
Nee dat is niet waar. Ik heb al enkele negatieve dingen gepost die beter konden.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:06 schreef Ludachrist het volgende:
MMarsu vind iets leuk: iedereen die iets negatiefs schrijft is kut
MMarsu vindt iets stom: alle positieve dingen die geschreven worden zijn bullshit.
Het is wel lekker overzichtelijk.
"By gamers - for gamers"quote:De no 1 reden dat men er zoveel negatief over schrijft is dat ze ervoor willen zorgen dat zo min mogelijk personen de game kopen. Zodat we straks weer -by gamers, for gamers- games voorgeschoteld krijgen. Het gaat daarmee nu de goede kant op. De ene wokey/corporate AAA game na de andere faalt, en blij toe.
Mja dat gezeik richting mij gaat nergens over. Ben ik een x positief over een spel is het weer niet goed.quote:
Ik snap je hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja dat gezeik richting mij gaat nergens over. Ben ik een x positief over een spel is het weer niet goed.
Echt klets
En zoveel tyfus domme lui overal tegenwoordig. Bah
Alsof niemand meer op school heeft gezeten
Maar hoe kun je dan op internet surfen als je op je handen zit 🤔quote:Op zondag 23 maart 2025 15:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik snap je hoor
Zit heel veel op m'n handen tegenwoordig als ik rondstruin op reddit of X.
Met je doloquote:Op zondag 23 maart 2025 16:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan op internet surfen als je op je handen zit 🤔
Daar was ik vanmorgen ook dus we zijn ongeveer even ver. Het is al wel m’n tweede playtrough dus ik wist wat eraan zat te komen.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kwam in de Underdark terecht, gelijk een Spectator op mijn dak die allemaal drow erbij roept.
Dacht: dit lukt me nooit op level 4, na de eerste ronde waarin hij 4 acties deed. Maar wonder boven wonder er goed vanaf gekomen.
Daarna gelijk een Bulette, FFFUUUUUck.
Oh en Volo heeft mijn oog verwijderd. Het gaat lekker zo.
Dat lijkt me op de hogere moeilijkheidsgraad nogal een kutgevecht.quote:Op zondag 23 maart 2025 16:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Daar was ik vanmorgen ook dus we zijn ongeveer even ver. Het is al wel m’n tweede playtrough dus ik wist wat eraan zat te komen.
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Ik heb al enkele negatieve dingen gepost die beter konden.
Maar nuance is hier niet meer te vinden, ik snap het. Alles is zwart wit. Net als alle mongooltjes in de politiek en op Twitter etc.
Het is of kut of geweldig.
Kan er zeker niet tussenin zitten.
Tyf toch gauw op man
Word schijtziek van het neppe gezeik op dit spel
Japan is beledigd! de cultuur word beledigd! Fuck offhet is een fictioneel verhaal man.
"Je moet gay zijn!" Nee dat moet helemaal niet.
Er wordt express een hoop misinformatie verspreid om gewoon te zorgen dat mensen de game skippen.
Komt er eindelijk een goed product uit bij Ubisoft is het nog niet goed. Nee het is woke en gay.
Mensen zijn echt zwaar retarded geworden
Dit lees je dan bv op Tweakers in de comments
[..]
"By gamers - for gamers"
😂😂😂😂😂😂😂 Wat een mongool, dit soort lui zijn toch te dom om te poepen man.
En het leek mij in de origine helemaal niet zo geweldig. Maar ik geef gewoon toe dat ik fout zat en dat het wel goed is.
Maarja zelfs je fouten toegeven word hier niet gewaardeerd
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:28 schreef MMaRsu het volgende:
Man man man wat ziet Ac Shadows er saai,steriel en levenloos uit
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Combat van 10 jaar geleden. Npc's staan maar wat te staan en pretenderen gesprekken te hebben. je hoort wat geroezemoes maar ziet niemand een gesprek hebben.
0,0 interactie met npc's.
Rdr2 kwam toch 5/6 jaar geleden uit?
Paard animaties en geluiden zijn 1 op 1 hetzelfde als Valhalla
De AI is zo retarded als maar kan zijn.
De combat ziet er saai uit, en sponzig. Geen fijne hits en het ziet er niet impactvol uit. Die stomme zwart wit animaties ook (ze werken al aan een patch).
Ik snap echt niet dat mensen hier hyped voor zijn. Het ziet er echt niet goed uit.
Ik had er wel enigszins zin in maar ga dan wel verder met Ghost of tsushima en evt pik ik Rise of Ronin op
Dat kunnen ze wel heel goedquote:Op zondag 23 maart 2025 18:27 schreef DKUp het volgende:
Gebleven in de stad Sakai. De wereld is prachtig.
Level 5 nu en ik speel op Tactician. Bij level 5 krijg je een extra aanval.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me op de hogere moeilijkheidsgraad nogal een kutgevecht.
Wat was je strategie? Of was je al hoger level?
Dat zijn geen filmpjes van iemand die zijn best doet om het spel er slecht uit te laten zien natuurlijk.quote:
Beste setting sinds Odyssey en daarvoor Black Flag en 2/Brotherhood.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel heel goed
Hun open werelden zijn altijd schitterend
Zo ook maar eens verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |