zoals ze net met JOlien aan lachen wasquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doodzonde toch? Toen ze bij Axel en Jane was zag je haar echt ontspannen en lachen. Ze zit nu weer in dezelfde mood als toen met Milena. Zodra ze bij toxic mensen is wordt ze toxic.
Tuurlijk, maar dan had ze wel op de derde plek gestaan. Nu staat ze op de vierde plek. Als ze slim was geweest dan had ze deze week nog bij Axel en Jane gebleven en desnoods volgende week met hen gebroken. Dan was er 1 uit dat kartel naar huis gegaan en dan had ze altijd nog over kunnen stappen als ze het zo vreselijk vond bij Axel en Jane en dan lekker met die Jordy en Jolien gaan spelen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Maar ik denk dat als Jane zover was en een keuze had moest maken tussen Axel en Sharice zij ook de klos was geweest.
Maar we gaan het zien volgende week. Heel benieuwd naar. Geen GC meer.
Ik gok niet langquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
Maar, al met al lijkt de sfeer wel weer wat beter.
Meer lol onderling en minder flauw gezever over elkaar.
-Voor zolang het duurt-
Voor deze week is het spel gespeeld.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
Maar, al met al lijkt de sfeer wel weer wat beter.
Meer lol onderling en minder flauw gezever over elkaar.
-Voor zolang het duurt-
Ja, en Axel en Jane hadden elkaar ook wat belooft.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:15 schreef Verida het volgende:
Bondje van drie vrouwen zie ik niet gebeuren.
Jolien heeft de verzekering gekregen dat Jordy haar meeneemt naar de finale
Dat was waarschijnlijk wel beter geweest.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan had ze wel op de derde plek gestaan. Nu staat ze op de vierde plek. Als ze slim was geweest dan had ze deze week nog bij Axel en Jane gebleven en desnoods volgende week met hen gebroken. Dan was er 1 uit dat kartel naar huis gegaan en dan had ze altijd nog over kunnen stappen als ze het zo vreselijk vond bij Axel en Jane en dan lekker met die Jordy en Jolien gaan spelen.
Het is lood om oud ijzerquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en Axel en Jane hadden elkaar ook wat belooft.....
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk wel beter geweest.
Ik zag van de week op tv een stukje dat ze tegen Jane zei als ze een keer haar woord had gegeven ze daar niet op terug kwam. Nu heb ik gemist of ze Jane haar woord heeft geven om samen te spelen
Maar het ging niet over Axel en Janequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
is toch wat anders vind ik, Die zijn ook al weken bij elkaar en hebben geprobeerd om elkaar mee te nemen naar de finalequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind het nog steeds bijzonder hoe Sharice zo aan Milena gekleefd was.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is lood om oud ijzer
Sharice heeft gekozen voor team Chapeau
En nergens anders voor
Lekker voor zichzelf
Dus hij weet al dat hij in de finale staat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:15 schreef Verida het volgende:
Beter zoquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind het nog steeds bijzonder hoe Sharice zo aan Milena gekleefd was.
Wat een verandering heeft ze ondergaan.
+ Jolien gaat gewoon minder goed met andere vrouwen (ze heeft wel paar keer verteld over trust-issues mbt zogezegde vriendinnen die haar dan een mes in de rug steken), ze voelt zich comfortabeler onder mannen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:15 schreef Verida het volgende:
Vrijdag kan ik met een gerust hart stemmen op Axel en overstappen naar Sharicequote:
Wel een raar argument van haarquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
+ Jolien gaat gewoon minder goed met andere vrouwen (ze heeft wel paar keer verteld over trust-issues mbt zogezegde vriendinnen die haar dan een mes in de rug steken), ze voelt zich comfortabeler onder mannen.
Nog voor de keus van Sharice lagen Jane en Axel al heel vaak in hun eigen slaapkamer....misschien heeft dat wel de doorslag gegeven om toch met meer bewoners om te gaan vooral toen ze op de gewone slaapkamer sliepquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch wat anders vind ik, Die zijn ook al weken bij elkaar en hebben geprobeerd om elkaar mee te nemen naar de finale
Jolien zou wel gek zijn als ze nu zou overstappen, Jordy heeft haar beloofd om de finale te proberen te spelen met haar en als ze nu zou overstappen naar een vrouwenbondje, is ze 1 van de twee Belgische vrouwen.
Die positie is dan toch veel onzekerder dan de positie bij jordy?
Uiteraardquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo??
Zijn welmeer vrouwen die dat hebben
Dan is haar woord ook niet veel waard dus.quote:
Nou het is wel zo, ik heb jarenlang in een supermarkt gewerkt, dit klopt gewoon, let er maar op als je heen gaat, gaat niet op bij de lidl en Aldi, maar wel al die andere supermarkten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef mazaru het volgende:
OMG volgens Mattheus staan de goedkope spullen op de onderste plank in de supermarkt omdat oudere mensen niet kunnen bukken en daarom van de middelste plank pakken.
Wat een niveau dit jaar!
Dat is dat van niemand daarquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is haar woord ook niet veel waard dus.
slaat werkelijk nergens op dit,ik kan ook niet echt met vrouwen omgaanquote:
Nee, ze is gewoon heel onbetrouwbaar. Toen ze met Milena was zag je al heel veel nare trekjes bij haar, maar ik dacht echt dat dat door Milena kwam. Blijkbaar toch niet. Het is de aard van het beestjequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is haar woord ook niet veel waard dus.
Dat je goedkoopste producten laag staan ja, maar dat is niet voor de pudjesquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou het is wel zo, ik heb jarenlang in een supermarkt gewerkt, dit klopt gewoon, let er maar op als je heen gaat, gaat niet op bij de lidl en Aldi, maar wel al die andere supermarkten.
walgelijke opmerking zegquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
Vooral als je broek regelmatig op je enkels ligt
Ik blijf erbij dat ze beiden van die trekjes hebben en elkaar heel erg versterkten in dat gedrag.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon heel onbetrouwbaar. Toen ze met Milena was zag je al heel veel nare trekjes bij haar, maar ik dacht echt dat dat door Milena kwam. Blijkbaar toch niet. Het is de aard van het beestje
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
Vooral als je broek regelmatig op je enkels ligt
maar dat is niet omdat oudere mensen niet kunnen bukken, maar omdat de snelle kopers, die door de supermarkt heenrennen, dingen kopen die op ooghoogte staan en niet de moeite nemen om te bukken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou het is wel zo, ik heb jarenlang in een supermarkt gewerkt, dit klopt gewoon, let er maar op als je heen gaat, gaat niet op bij de lidl en Aldi, maar wel al die andere supermarkten.
Echt niet omdat oudere mensen niet bij de onderste plank kunnen. De duurdere spullen staan op ooghoogte omdat mensen daar het eerst kijken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dat is niet omdat oudere mensen niet kunnen bukken, maar omdat de snelle kopers, die door de supermarkt heenrennen, dingen kopen die op ooghoogte staan en niet de moeite nemen om te bukken.
Is ook zo. Ik dacht dat Sharice meegesleurd werd door Milena maar zelf wel een goed karakter had. Dat dacht ik dus echt verkeerd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ze beiden van die trekjes hebben en elkaar heel erg versterkten in dat gedrag.
BB kan beter de nacht opdrachten in het begin van het seizoen doen. Nu er zo weinig bewoners zijn, merk je al snel dat het te rustig wordt.quote:
hij zou het hem zelf moeten laten doen, leert die sneller vanquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
broodje bakken met pootje, goed opletten allemaal
Dat maar brood bakken is ook deeg "aanvoelen"quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zou het hem zelf moeten laten doen, leert die sneller van
Niet als je het langzaam opvoert. Eerst gingen ze rond middernacht naar bed, daarna rond 11, daarna rond 10 vorige week rond 9 uur en nu gaan ze dus naar rond 8quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan ben je toch midden in de nacht klaarwakker?
Dat is elk jaar zo.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef Verity het volgende:
[..]
BB kan beter de nacht opdrachten in het begin van het seizoen doen. Nu er zo weinig bewoners zijn, merk je al snel dat het te rustig wordt.
Eens, heb je ook meer gesprekken, helemaal als je zorgt dat ze ook de teams onderling rouleren ipv dat steeds dezelfde personen met elkaar shifts doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef Verity het volgende:
[..]
BB kan beter de nacht opdrachten in het begin van het seizoen doen. Nu er zo weinig bewoners zijn, merk je al snel dat het te rustig wordt.
Komt er weer aanquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is elk jaar zo.
Voorheen mochten oud-bewoners het huis voor een dagje bezoeken.
Vorige jaar toch ook niet gebeurd?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt er weer aan
Ontbijtje maken enzo
Dat de goedkopere producten (C-merken, "witte producten" zoals we in Vlaanderen zeggen) onderaan staan, is algemeen gekend. Maar toch niet om de reden die Matti zegt?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vorige jaar toch ook niet gebeurd?
Het is te hopen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt er weer aan
Ontbijtje maken enzo
Was dat niet een jaar daarvoor?quote:
Ja dacht ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was dat niet een jaar daarvoor?
Vorig jaar waren er wel bezoekers tijdens een freeze, maar dat was maar voor een paar minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga dat nu niet opzoekenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja ervoor wel maar vorig jaar??
Wie zijn er terug gekomen dan?
Jimmy en Dilano deden toch ontbijtje brengen? En er was nog meer, maar dat weet ik zo niet meerquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja ervoor wel maar vorig jaar??
Wie zijn er terug gekomen dan?
beetje creme frechequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef Folies het volgende:
Zou er kaas doorheen doen. En stukjes tomaat. Eventueel wat gerookte zalmflinters uit blik.
Ty tochquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jimmy en Dilano deden toch ontbijtje brengen? En er was nog meer, maar dat weet ik zo niet meer
Moeten er altijd meer zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga dat nu niet opzoeken
Maar dacht Tyron
Leuk kan niet wachtenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt er weer aan
Ontbijtje maken enzo
Ontbijtje !!!quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Moeten er altijd meer zijn
Zijn altijd voor de laatste 5
Maar gaat niet gebeuren nu ze bij exit direct bedden weghalen
Jupquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga dat nu niet opzoeken
Maar dacht Tyron
Ja ook ontbijt volgens mijquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh ja..Maar Dilano is ook terug geweest…Weet alleen niet meer waarmee
Staat mij ook iets van bij, had Tyron niet een ontbijt gemaakt en een briefje achter gelaten in die laatste weken?quote:
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Staat mij ook iets van bij, had Tyron niet een ontbijt gemaakt en een briefje achter gelaten in die laatste weken?
WTFquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
de ArRoGaNtIe moet afgestraft worden...
Zij vertelt toch zelf die verhalen over al die kerels die ze al heeft afgewerkt.quote:
1, 2, 3.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:41 schreef Hznootje het volgende:
Jordy had gevraagd aan Pootje wie hij dacht dat er zou winnen. Pootje heeft gezegd Mattheus of Pootje zelf
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij vertelt toch zelf die verhalen over al die kerels die ze al heeft afgewerkt.
Dat zegt hij niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:42 schreef Puzzie het volgende:
Mattie is stabiel dus die verdient het niet
ja en jordy een pdf filequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]Overal op SM wordt ze het Zwalmse matras genoemd
mattie wordt gedumptquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy :Ik gun het Mattie ook wel, maar .... hoe ga ik het goed zeggen. Ik dacht dat hij het programma ging winnen. Dat is op een gegeven moment weggeebt, want hij is stabiel. Bij jou bv zie je een groei in het programma. Dat zag je bij Keanu ook. Maar bij hem is het continu een beetje hetzelfde gebleven.
Ja en door haar eigen verhalen. Ze is er nog trots op ook. Dan kunnen bepaalde mensen hier kwaad op mij worden, maar ik benoem het zoals ze het zelf beschreef.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]Overal op SM wordt ze het Zwalmse matras genoemd
Dat wisten we al, Jordy heeft altijd alleen maar over Jolien en hijquote:
ja, alleen heeft mattie dat nog niet echt doorgehadquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wisten we al, Jordy heeft altijd alleen maar over Jolien en hij
Welke groei?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy :Ik gun het Mattie ook wel, maar .... hoe ga ik het goed zeggen. Ik dacht dat hij het programma ging winnen. Dat is op een gegeven moment weggeebt, want hij is stabiel. Bij jou bv zie je een groei in het programma. Dat zag je bij Keanu ook. Maar bij hem is het continu een beetje hetzelfde gebleven.
En wat dan nog, ben je dan slecht. Toen ik jong was hadden ze ook allemaal veel kruisjes achter hun naam staan. Ik niet ik ben heel jong aan mijn vrouw blijven hangen haha.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij vertelt toch zelf die verhalen over al die kerels die ze al heeft afgewerkt.
Denk het verschil van tussen met en zonder Jeffreyquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welke groei?
Ik zie dat niet, ze loopt een beetje onopvallend mee.
Nog steeds niet gok ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, alleen heeft mattie dat nog niet echt doorgehad
Wat mij wel leuk lijkt is als Mattheus ze doorkrijgt en met Jane samen gaat werken en eindelijk eens kleur bekent.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, alleen heeft mattie dat nog niet echt doorgehad
groeiquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:46 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk het verschil van tussen met en zonder Jeffrey
Ik heb het niet gezien/gehoord. Maar als Pootje al zichzelf als winnaar zou genoemd hebben, dan deed hij dat waarschijnlijk gewoon voor de lol en met een heel luide bulderlach er achter aan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:45 schreef Folies het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei 1 van jullie 2. Dat was tegen Jordy en mattheus.
Nee hoor hij wil met 3 naar laatste week. Nu zegt hij ook in deze fase van het spel gunt hij het hun 3.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wisten we al, Jordy heeft altijd alleen maar over Jolien en hij
Nou mattie spreekt toch regelmatig niet zo goed over jane en axel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:47 schreef Hznootje het volgende:
Mattie heeft met niemand problemen..
Pootje heeft aan niemand een hekel…hij zegt niet YESS! Als er iemand naar huis gaat
Hij heeft het al een paar weken over Jolien en hij in de finalequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor hij wil met 3 naar laatste week. Nu zegt hij ook in deze fase van het spel gunt hij het hun 3.
Hij is niet zo goed in het hebben van een eigen mening.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou mattie spreekt toch regelmatig niet zo goed over jane en axel.
Het zal ook zo zijn, maar jezelf al in de finale zetten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor hij wil met 3 naar laatste week. Nu zegt hij ook in deze fase van het spel gunt hij het hun 3.
Matti heeft anders de voorbije dagen wel vaak lopen roepen dat hij behoorlijk wat problemen heeft met (het gedrag van) Jane.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:47 schreef Hznootje het volgende:
Pootje heeft aan niemand een hekel…hij zegt niet YESS! Als er iemand naar huis gaat
Mooi verwoordquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is niet zo goed in het hebben van een eigen mening.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
Matti
Iets kleins wordt hier heel groot
Omdat je hier niks anders hebt
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Matti heeft anders de voorbije dagen wel vaak lopen roepen dat hij behoorlijk wat problemen heeft met (het gedrag van) Jane.
Van Pootje geloof ik het.
Denk niet dat hij aan de kant wordt gezet. Jordy doelde meer op dat hij niet weet of hij goed valt bij de kijkers. Hij zei ook het kan voor kijkers saai worden om naar te kijken.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:50 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Soms denk ik dat hij alle opties open laat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is niet zo goed in het hebben van een eigen mening.
Huh?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:50 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Liever Mattie dan Jordyquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk niet dat hij aan de kant wordt gezet. Jordy doelde meer op dat hij niet weet of hij goed valt bij de kijkers. Hij zei ook het kan voor kijkers saai worden om naar te kijken.
Nou mattie spreekt toch regelmatig niet zo goed over jane en axel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:47 schreef Hznootje het volgende:
Ja je mag toch dromen lijkt me.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal ook zo zijn, maar jezelf al in de finale zetten.
Hij droomt niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou mattie spreekt toch regelmatig niet zo goed over jane en axel.
[..]
Ja je mag toch dromen lijkt me.
Als morgen Axel eruit is dan gun ik Jane, Mattheus en Pootje de finale avondquote:
Dat kan maar door zo over Mattie te praten zet hij Mattie nu al in de underdog positiequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is goed ik heb liever jolien dan. Matti vind ik meer een goede 2e
Is toch niet raar. Matti zit ook al vanaf het begin op eenzelfde niveau. Matti is niet echt spannend in het programma.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan maar door zo over Mattie te praten zet hij Mattie nu al in de underdog positie
Het zal wel. Pfffquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij droomt niet.
Het is meer van, ik sta in de finale en neem mee.
Team Jordy en Jolienquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als morgen Axel eruit is dan gun ik Jane, Mattheus en Pootje de finale avond
Je kunt ook kaart streams kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit nu al een tijd naar de slaapkamer te luisteren, maar het is steeds weer hetzelfde onderwerp. Het spel, wat er morgen gaat gebeuren, hoe de buitenwereld denkt ... en weer opnieuw ... en opnieuw.....
Maar ze genieten er met volle teugen van.
Dat vind ik ook saaiquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt ook kaart streams kijken
Is gewoon gezellig
Ze hebben het juist hoe ze het beleven. Dat inzicht is wel mooi. Zelfs een week als vorige week dat het tegenzit genoten ze nog van de spanning.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit nu al een tijd naar de slaapkamer te luisteren, maar het is steeds weer hetzelfde onderwerp. Het spel, wat er morgen gaat gebeuren, hoe de buitenwereld denkt ... en weer opnieuw ... en opnieuw.....
Maar ze genieten er met volle teugen van.
Ik geloof dat ik dat anders mag zien, raar...quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:06 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben het juist hoe ze het beleven. Dat inzicht is wel mooi. Zelfs een week als vorige week dat het tegenzit genoten ze nog van de spanning.
Heel open en eerlijk en ze vertrouwen elkaar. 👍quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:02 schreef marky het volgende:
Die gesprekken tussen Jordy en Jolien zijn altijd mooi om naar te luisteren.
Beetje raar wel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
En we zijn weer bij het feit dat Jolien al anderhalve maand ongeoorloofd verlof heeft.
En saai.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:07 schreef Snensie het volgende:
[..]
Heel open en eerlijk en ze vertrouwen elkaar. 👍
Daar hebben ze niets aan, dus op 1 nu de kaarters.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:15 schreef Sestra666 het volgende:
weer lekker in de sauna zonder geluid
Maar dat is nie5 omdat ouderen niet kunnen bukken.. wat een onzinquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Echt he? Ik had niet verwacht dat het hier nog geloofd zou worden ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is nie5 omdat ouderen niet kunnen bukken.. wat een onzin
Dat is lief van Keanu. Waar zei hij dat?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef Hznootje het volgende:
Keanu geeft aan klaar te staan voor Jane, mocht ze er uit gestemd worden. De ex-bewoners maken zich zorgen over haar. Uit het huis gaan blijkt enorm intensief; en als dan al die shit betreffende haar relatie er nog overheen komt..
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef Hznootje het volgende:
Keanu geeft aan klaar te staan voor Jane, mocht ze er uit gestemd worden. De ex-bewoners maken zich zorgen over haar. Uit het huis gaan blijkt enorm intensief; en als dan al die shit betreffende haar relatie er nog overheen komt..
Op X zit ie…quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is lief van Keanu. Waar zei hij dat?
ja das wel erg kut voor dr, vink wel sneuquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat BB er zorgvuldig mee omgaat, want het is echt heftig wat er momenteel rond gaat op SMquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja das wel erg kut voor dr, vink wel sneu
Dat is het ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja das wel erg kut voor dr, vink wel sneu
Ik werd heel moe van keanu z'n "het ding is" En "ik ben iemand die...." en "hmmm hmmm hmmmm" maar het is wel echt een hele lieve jongen volgens mij..quote:
Ik snap niet dat hij dan niet met haar is gaan samenwerken. Moet je kijken hoe makkelijk hij geofferd werd door zijn 'kartel'quote:
Ik kan het nooit vinden , dus ik heb geen idee wat er rondgaat maar ik vind het sneu dat dit op zo'n manier wordt gedaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoop dat BB er zorgvuldig mee omgaat, want het is echt heftig wat er momenteel rond gaat op SM
Ik weet niet of Jane daar wat aan heeft want dan moet zij echt alleen de kar trekken..quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat mij wel leuk lijkt is als Mattheus ze doorkrijgt en met Jane samen gaat werken en eindelijk eens kleur bekent.
Weet niet of dit al is geplaatstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik dacht net hetzelfde. Ik begrijp nooit hoe mensen het kunnen vinden. (Ja ik word er nieuwsgierig vanquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan het nooit vinden , dus ik heb geen idee wat er rondgaat maar ik vind het sneu dat dit op zo'n manier wordt gedaan
Dat kan ze wel. Ze houdt Axel ook in toom. Zonder haar was hij echt los gegaan op Jordy. Dan was het echt oorlog geweest.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jane daar wat aan heeft want dan moet zij echt alleen de kar trekken..
Ahh Jimmyquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:50 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik kan het ook nooit vindenquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:26 schreef Linnied het volgende:
[..]
Haha ik dacht net hetzelfde. Ik begrijp nooit hoe mensen het kunnen vinden. (Ja ik word er nieuwsgierig van)
Het staat overal, wordt doodgegooid met Jane.en allemaal vnl heel onaardig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan het nooit vinden , dus ik heb geen idee wat er rondgaat maar ik vind het sneu dat dit op zo'n manier wordt gedaan
Over Axel gaan ze nog harder tekeer. Mensen gaan echt heel ver. Zelfs de familie moet het ontgelden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het staat overal, wordt doodgegooid met Jane.en allemaal vnl heel onaardig.
Alleen zijn nageltjes lakken vond hij te ver gaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef mazaru het volgende:
Dit is toch geen gezicht? Waarom heeft hij dat in hemelsnaam laten doen?
[ afbeelding ]
Lief..quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef Hznootje het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen zijn nageltjes lakken vond hij te ver gaan
Er kan gedoneerd worden voor een vliegtuigje ter ondersteuning Jane.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het staat overal, wordt doodgegooid met Jane.en allemaal vnl heel onaardig.
Wel grappig om die koppen van dat kartel dan te zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er kan gedoneerd worden voor een vliegtuigje ter ondersteuning Jane.
Maar zie het nut daarvan niet, want ze weet nog van niets.
iets van : JordA is NordEEquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is weinig speculatie aan helaas... 't is sneu voor haar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:33 schreef Droopie het volgende:
Keanu moet gewoon zijn mond houden op SM, stuur een DM.
Tot nu toe is er alleen speculatie van C-garnituur.
Tot Yvonne Coldewijer van stal gehaald wordt zal het allemaal wel.
En mocht het wel zo zijn, kan ze beter naar haar familie of vrienden gaan ipv de dansende barman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is weinig speculatie aan helaas... 't is sneu voor haar.Kon die Jorda of hoe die lul ook heet het niet persoonlijk melden, moest de hele wereld het weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het 'n beetje misplaatst van hem en aso![]()
[..]
Er is weinig speculatie aan helaas... 't is sneu voor haar.Ow, tnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan zal het idd wel
Dan zou ik haar zeker afraden om naar Keanu te gaan
Hell To The Liars
Ook hier moet het steeds weer gedeeld worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kon die Jorda of hoe die lul ook heet het niet persoonlijk melden, moest de hele wereld het weten.
Vind het 'n beetje misplaatst van hem en aso
Het is op zich ook best actueel toch? Stel dat ze morgen moet vertrekken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:38 schreef Folies het volgende:
[..]
Ook hier moet het steeds weer gedeeld worden.
[..]
Er is weinig speculatie aan helaas... 't is sneu voor haar.Het was toch ook nog heel pril? Zo'n vent kun je beter kwijt dan rijk zijn. FlapdrolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
maar het heeft helemaal niets met de streams te maken .quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is op zich ook best actueel toch? Stel dat ze morgen moet vertrekken.
Nee dat klopt..komt omdat het een beetje saai is denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:39 schreef Verida het volgende:
[..]
maar het heeft helemaal niets met de streams te maken .
CoXquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is op zich ook best actueel toch? Stel dat ze morgen moet vertrekken.
Zelfs dat hij niet echt ziek was in het BB huis maar af aan het kicken was van drugsquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over Axel gaan ze nog harder tekeer. Mensen gaan echt heel ver. Zelfs de familie moet het ontgelden.
Dat was helemaal belachelijk. Er hoeft maar 1 dwaas zoiets te roepen en de rest van die dwazen gaat het ook rondstrooienquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zelfs dat hij niet echt ziek was in het BB huis maar af aan het kicken was van drugs
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zelfs dat hij niet echt ziek was in het BB huis maar af aan het kicken was van drugsHet werd hier ook door een paar personen met stelligheid beweerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Lezen allemaal die Juice en nemen het voor waarheid aan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het werd hier ook door een paar personen met stelligheid beweerd
Triestquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het werd hier ook door een paar personen met stelligheid beweerd
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef mazaru het volgende:
OMG volgens Mattheus staan de goedkope spullen op de onderste plank in de supermarkt omdat oudere mensen niet kunnen bukken en daarom van de middelste plank pakken.
Wat een niveau dit jaar!
Kloptt, en de spullen die tegen de houdbaarheidsdatum aanzitten,staan voorop, de verse producten achteropquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef mazaru het volgende:
Wat een niveau dit jaar!
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Folies het volgende:
Wij danken u voor deze mededeling. Voortaan op de knietjes de achterste pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik zag het maar de bewoners worden door bb naar binnengeroepen. ze werken dit jaar niet meer mee aan vliegtuigjes voor bewonersquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt wel maar dat heeft een andere reden, mensen willen niet graag bukken en pakken daarom de middelste....met de echte merken. Vroeger als bijbaantje vakkenvuller geweest. Je moet is weten hoe supermarkten ingedeeld worden door zowel de reclame en zelfs geuren.....om ons over te halen om te kopen.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef mazaru het volgende:
Wat een niveau dit jaar!
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, maar volgens mij was het niet heel bijzonder .....![]()
[ afbeelding ]
Onderonsje Jane en Sharice - 13 maart 2025.Ik verstond "ik ben volwassen en heb nog heel veel was."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat? Op jane haar insta staat dat het ivm de planning van bb volgende week pas kan plaatsvinden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:07 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik zag het maar de bewoners worden door bb naar binnengeroepen. ze werken dit jaar niet meer mee aan vliegtuigjes voor bewoners
Heeft niets met bukken te maken. Het gaat gewoon om ooghoogte. Dat pakken mensen het eerst.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt wel maar dat heeft een andere reden, mensen willen niet graag bukken en pakken daarom de middelste....met de echte merken. Vroeger als bijbaantje vakkenvuller geweest. Je moet is weten hoe supermarkten ingedeeld worden door zowel de reclame en zelfs geuren.....om ons over te halen om te kopen.....
Yup, toen in het filmpjes topic gezetquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:02 schreef Droopie het volgende:
In andere nieuws
Was op de streams te zien dat Axel Pootje aansprak op het spel.?
Nu heb ik het deze amper kunnen volgen, maar wat een verraad van Pootje
Tnx mate.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, toen in het filmpjes topic gezet
Hoogverraad omdat je op het matje wordt geroepen. Raar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tnx mate.
Fijn dat ze persoonlijk nog goed met elkaar omgaan.
Maar speltechnisch hoogverraad
Omdat die water bij Jane in haar bakje deedquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:16 schreef Folies het volgende:
[..]
Hoogverraad omdat je op het matje wordt geroepen. Raar.
en dan ook nog op de bank komenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
afl: Sharice heeft heel die GC vaan haar niet ingezet!
Voor jan lul Nele gespeeld, geld voor gekregen, dure GC van gekocht en hop de prullenmand in
En binnenkort alsnog door die 3 aan de kant geschoven wordenquote:
Jawel dat was toen ook voor de tuinsetquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
er is toch nooit verteld waarvoor ze moesten zagen?
of is dat in de uitzending geframed ofzo
raar, als je het vergelijkt met de secret missions die ze hebben gedaan voor een tuinset, staat het niet in verhoudingquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jawel dat was toen ook voor de tuinset
Misschien kan de Suite dicht en gewoon in één kamer.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:24 schreef Folies het volgende:
Jane zegt dat Pootje bij haar in de Suite komt slapen als Axel eruit moet. Maar Pootje heeft zelf gezegd nooit meer in die kamer te willen slapen.
Spijker op de kop ook in DBK erna, moest er hard om lachenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:27 schreef Hznootje het volgende:
Uitzending gezien..Petje af voor Jane hoe sportief ze met alles is omgegaan, ik had waarschijnlijk iemand z’n strot doorgebeten
Graag gedaan😄quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Folies het volgende:
Wij danken u voor deze mededeling. Voortaan op de knietjes de achterste pakken.
6 Februariquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:35 schreef Folies het volgende:
[..]
Dit was o.a. een onderdeel voor het tuinmeubilair.
Van mij mag hij weer ff terug komen, ben het helemaal vergeten dat hij verleden keer is terug gekomen.....quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
BB echt een mongool.... alles word maar goed gevonden door BB ook
Hij zette zich zelf kandidaat om op te stemmen dus niet geofferdquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij dan niet met haar is gaan samenwerken. Moet je kijken hoe makkelijk hij geofferd werd door zijn 'kartel'
laat gaan koos, je gaat ze toch op andere gedachte brengenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zette zich zelf kandidaat om op te stemmen dus niet geofferd
dat stond vamochtend bij de plannen van dit vliegtuigje dat het niet kan door protocol bb, maar heb me kapot gesurft en mijn geschiedenis van vandaag doorgelopen maar kan dat nu nergens meer vinden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:10 schreef Linnied het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Op jane haar insta staat dat het ivm de planning van bb volgende week pas kan plaatsvinden.
Ga denk ook maar even naar de uitzendingen kijken daar ik geen zin heb om naar slapende mensen te kijken. Er komt toch nog een late versie......quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:49 schreef Silves het volgende:
Zo wat een top uitzending ,kijk ik al jaren niet, maar wat een gemeen duo, en morgen huilen met tuiten Jane die het niet onder controle heeft...de foto die ze lieten zien, van Jane moet in de krant...Brrrrr wat een gemeen en ondankbaar gezicht, die wil je niet tegenkomen in een steegje, ook niet in je bed.
Ja ik ook zelfs niet afl 1...maar Jordie met de kist wilde ik echt wel zien, en de afloop.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb dus echt alleen aflevering 1 gekeken
nu begin ik toch wat nieuwschierig te worden
Dit? Staat op haar insta.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:45 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat stond vamochtend bij de plannen van dit vliegtuigje dat het niet kan door protocol bb, maar heb me kapot gesurft en mijn geschiedenis van vandaag doorgelopen maar kan dat nu nergens meer vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dit? Staat op haar insta.Denk dat haar lipfillers zijn verlopen in het huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dit? Staat op haar insta.Die jukbeenderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die foto erachter lijkt ook compleet ander persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |