Liever Mattie dan Jordyquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk niet dat hij aan de kant wordt gezet. Jordy doelde meer op dat hij niet weet of hij goed valt bij de kijkers. Hij zei ook het kan voor kijkers saai worden om naar te kijken.
Nou mattie spreekt toch regelmatig niet zo goed over jane en axel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:47 schreef Hznootje het volgende:
Mattie heeft met niemand problemen..
Pootje heeft aan niemand een hekel…hij zegt niet YESS! Als er iemand naar huis gaat
Ja je mag toch dromen lijkt me.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal ook zo zijn, maar jezelf al in de finale zetten.
Hij droomt niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou mattie spreekt toch regelmatig niet zo goed over jane en axel.
[..]
Ja je mag toch dromen lijkt me.
Als morgen Axel eruit is dan gun ik Jane, Mattheus en Pootje de finale avondquote:
Dat kan maar door zo over Mattie te praten zet hij Mattie nu al in de underdog positiequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is goed ik heb liever jolien dan. Matti vind ik meer een goede 2e
Is toch niet raar. Matti zit ook al vanaf het begin op eenzelfde niveau. Matti is niet echt spannend in het programma.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan maar door zo over Mattie te praten zet hij Mattie nu al in de underdog positie
Het zal wel. Pfffquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij droomt niet.
Het is meer van, ik sta in de finale en neem mee.
Team Jordy en Jolienquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als morgen Axel eruit is dan gun ik Jane, Mattheus en Pootje de finale avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |