ja, alleen heeft mattie dat nog niet echt doorgehadquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wisten we al, Jordy heeft altijd alleen maar over Jolien en hij
Welke groei?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy :Ik gun het Mattie ook wel, maar .... hoe ga ik het goed zeggen. Ik dacht dat hij het programma ging winnen. Dat is op een gegeven moment weggeebt, want hij is stabiel. Bij jou bv zie je een groei in het programma. Dat zag je bij Keanu ook. Maar bij hem is het continu een beetje hetzelfde gebleven.
En wat dan nog, ben je dan slecht. Toen ik jong was hadden ze ook allemaal veel kruisjes achter hun naam staan. Ik niet ik ben heel jong aan mijn vrouw blijven hangen haha.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij vertelt toch zelf die verhalen over al die kerels die ze al heeft afgewerkt.
Denk het verschil van tussen met en zonder Jeffreyquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welke groei?
Ik zie dat niet, ze loopt een beetje onopvallend mee.
Nog steeds niet gok ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, alleen heeft mattie dat nog niet echt doorgehad
Wat mij wel leuk lijkt is als Mattheus ze doorkrijgt en met Jane samen gaat werken en eindelijk eens kleur bekent.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, alleen heeft mattie dat nog niet echt doorgehad
groeiquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:46 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk het verschil van tussen met en zonder Jeffrey
Ik heb het niet gezien/gehoord. Maar als Pootje al zichzelf als winnaar zou genoemd hebben, dan deed hij dat waarschijnlijk gewoon voor de lol en met een heel luide bulderlach er achter aan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:45 schreef Folies het volgende:
[..]
Nee hoor, hij zei 1 van jullie 2. Dat was tegen Jordy en mattheus.
Nee hoor hij wil met 3 naar laatste week. Nu zegt hij ook in deze fase van het spel gunt hij het hun 3.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wisten we al, Jordy heeft altijd alleen maar over Jolien en hij
Nou mattie spreekt toch regelmatig niet zo goed over jane en axel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:47 schreef Hznootje het volgende:
Mattie heeft met niemand problemen..
Pootje heeft aan niemand een hekel…hij zegt niet YESS! Als er iemand naar huis gaat
Hij heeft het al een paar weken over Jolien en hij in de finalequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor hij wil met 3 naar laatste week. Nu zegt hij ook in deze fase van het spel gunt hij het hun 3.
Hij is niet zo goed in het hebben van een eigen mening.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou mattie spreekt toch regelmatig niet zo goed over jane en axel.
Het zal ook zo zijn, maar jezelf al in de finale zetten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor hij wil met 3 naar laatste week. Nu zegt hij ook in deze fase van het spel gunt hij het hun 3.
Matti heeft anders de voorbije dagen wel vaak lopen roepen dat hij behoorlijk wat problemen heeft met (het gedrag van) Jane.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:47 schreef Hznootje het volgende:
Mattie heeft met niemand problemen..
Pootje heeft aan niemand een hekel…hij zegt niet YESS! Als er iemand naar huis gaat
Mooi verwoordquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is niet zo goed in het hebben van een eigen mening.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
Matti
Iets kleins wordt hier heel groot
Omdat je hier niks anders hebt
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Matti heeft anders de voorbije dagen wel vaak lopen roepen dat hij behoorlijk wat problemen heeft met (het gedrag van) Jane.
Van Pootje geloof ik het.
Denk niet dat hij aan de kant wordt gezet. Jordy doelde meer op dat hij niet weet of hij goed valt bij de kijkers. Hij zei ook het kan voor kijkers saai worden om naar te kijken.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:50 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Soms denk ik dat hij alle opties open laat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is niet zo goed in het hebben van een eigen mening.
Huh?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:50 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |