WTFquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
de ArRoGaNtIe moet afgestraft worden...
Zij vertelt toch zelf die verhalen over al die kerels die ze al heeft afgewerkt.quote:
1, 2, 3.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:41 schreef Hznootje het volgende:
Jordy had gevraagd aan Pootje wie hij dacht dat er zou winnen. Pootje heeft gezegd Mattheus of Pootje zelf
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zij vertelt toch zelf die verhalen over al die kerels die ze al heeft afgewerkt.
Dat zegt hij niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:42 schreef Puzzie het volgende:
Mattie is stabiel dus die verdient het niet
ja en jordy een pdf filequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]Overal op SM wordt ze het Zwalmse matras genoemd
mattie wordt gedumptquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy :Ik gun het Mattie ook wel, maar .... hoe ga ik het goed zeggen. Ik dacht dat hij het programma ging winnen. Dat is op een gegeven moment weggeebt, want hij is stabiel. Bij jou bv zie je een groei in het programma. Dat zag je bij Keanu ook. Maar bij hem is het continu een beetje hetzelfde gebleven.
Ja en door haar eigen verhalen. Ze is er nog trots op ook. Dan kunnen bepaalde mensen hier kwaad op mij worden, maar ik benoem het zoals ze het zelf beschreef.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]Overal op SM wordt ze het Zwalmse matras genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |