zoals ze net met JOlien aan lachen wasquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doodzonde toch? Toen ze bij Axel en Jane was zag je haar echt ontspannen en lachen. Ze zit nu weer in dezelfde mood als toen met Milena. Zodra ze bij toxic mensen is wordt ze toxic.
Tuurlijk, maar dan had ze wel op de derde plek gestaan. Nu staat ze op de vierde plek. Als ze slim was geweest dan had ze deze week nog bij Axel en Jane gebleven en desnoods volgende week met hen gebroken. Dan was er 1 uit dat kartel naar huis gegaan en dan had ze altijd nog over kunnen stappen als ze het zo vreselijk vond bij Axel en Jane en dan lekker met die Jordy en Jolien gaan spelen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Maar ik denk dat als Jane zover was en een keuze had moest maken tussen Axel en Sharice zij ook de klos was geweest.
Maar we gaan het zien volgende week. Heel benieuwd naar. Geen GC meer.
Ik gok niet langquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
Maar, al met al lijkt de sfeer wel weer wat beter.
Meer lol onderling en minder flauw gezever over elkaar.
-Voor zolang het duurt-
Voor deze week is het spel gespeeld.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:15 schreef KinKiJan het volgende:
Maar, al met al lijkt de sfeer wel weer wat beter.
Meer lol onderling en minder flauw gezever over elkaar.
-Voor zolang het duurt-
Ja, en Axel en Jane hadden elkaar ook wat belooft.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:15 schreef Verida het volgende:
Bondje van drie vrouwen zie ik niet gebeuren.
Jolien heeft de verzekering gekregen dat Jordy haar meeneemt naar de finale
Dat was waarschijnlijk wel beter geweest.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan had ze wel op de derde plek gestaan. Nu staat ze op de vierde plek. Als ze slim was geweest dan had ze deze week nog bij Axel en Jane gebleven en desnoods volgende week met hen gebroken. Dan was er 1 uit dat kartel naar huis gegaan en dan had ze altijd nog over kunnen stappen als ze het zo vreselijk vond bij Axel en Jane en dan lekker met die Jordy en Jolien gaan spelen.
Het is lood om oud ijzerquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en Axel en Jane hadden elkaar ook wat belooft.....
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk wel beter geweest.
Ik zag van de week op tv een stukje dat ze tegen Jane zei als ze een keer haar woord had gegeven ze daar niet op terug kwam. Nu heb ik gemist of ze Jane haar woord heeft geven om samen te spelen
Maar het ging niet over Axel en Janequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
is toch wat anders vind ik, Die zijn ook al weken bij elkaar en hebben geprobeerd om elkaar mee te nemen naar de finalequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind het nog steeds bijzonder hoe Sharice zo aan Milena gekleefd was.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is lood om oud ijzer
Sharice heeft gekozen voor team Chapeau
En nergens anders voor
Lekker voor zichzelf
Dus hij weet al dat hij in de finale staat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:15 schreef Verida het volgende:
Beter zoquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind het nog steeds bijzonder hoe Sharice zo aan Milena gekleefd was.
Wat een verandering heeft ze ondergaan.
+ Jolien gaat gewoon minder goed met andere vrouwen (ze heeft wel paar keer verteld over trust-issues mbt zogezegde vriendinnen die haar dan een mes in de rug steken), ze voelt zich comfortabeler onder mannen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:15 schreef Verida het volgende:
Vrijdag kan ik met een gerust hart stemmen op Axel en overstappen naar Sharicequote:
Wel een raar argument van haarquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
+ Jolien gaat gewoon minder goed met andere vrouwen (ze heeft wel paar keer verteld over trust-issues mbt zogezegde vriendinnen die haar dan een mes in de rug steken), ze voelt zich comfortabeler onder mannen.
Nog voor de keus van Sharice lagen Jane en Axel al heel vaak in hun eigen slaapkamer....misschien heeft dat wel de doorslag gegeven om toch met meer bewoners om te gaan vooral toen ze op de gewone slaapkamer sliepquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:19 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch wat anders vind ik, Die zijn ook al weken bij elkaar en hebben geprobeerd om elkaar mee te nemen naar de finale
Jolien zou wel gek zijn als ze nu zou overstappen, Jordy heeft haar beloofd om de finale te proberen te spelen met haar en als ze nu zou overstappen naar een vrouwenbondje, is ze 1 van de twee Belgische vrouwen.
Die positie is dan toch veel onzekerder dan de positie bij jordy?
Uiteraardquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo??
Zijn welmeer vrouwen die dat hebben
Dan is haar woord ook niet veel waard dus.quote:
Nou het is wel zo, ik heb jarenlang in een supermarkt gewerkt, dit klopt gewoon, let er maar op als je heen gaat, gaat niet op bij de lidl en Aldi, maar wel al die andere supermarkten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef mazaru het volgende:
OMG volgens Mattheus staan de goedkope spullen op de onderste plank in de supermarkt omdat oudere mensen niet kunnen bukken en daarom van de middelste plank pakken.
Wat een niveau dit jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |