Als die echte ruzie heeft staat de hele straat bij haar op tilt......nu is het nog maar voor de lol.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sorry maar Jane klinkt nu echt als een viswijf, mijn oren kapuut
Zal fijn zijn als BB een keer omroept: jane, stop met gillenquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sorry maar Jane klinkt nu echt als een viswijf, mijn oren kapuut
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
dan moet je toch wel lef hebben zeg, Dat jolien dit zegt over Axel, zelf het afgelikte boterhammetje
Jij schrijft het, ik dacht hetquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
dan moet je toch wel lef hebben zeg, Dat jolien dit zegt over Axel, zelf het afgelikte boterhammetje
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het 10 minuten duurde voordat ze haar zender moest controleren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zal fijn zijn als BB een keer omroept: jane, stop met gillen![]()
had david S daar niet iets over gezegd? Ik weet niet meer precies wat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zelf liet ik bewust een eigen reactie op dat stukje in m'n post achterwege, op Jolien te citeren:
"ik wou een woordje gebruiken maar dat klinkt heel verkeerd, dus ik ga het maar niet zeggen"
Die mensen zijn allemaal nog jong en niet gebonden. Laat ze vooral genieten van het leven.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Anders hoorde niemand hetquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het 10 minuten duurde voordat ze haar zender moest controleren.
1..2..3... magniequote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben lol, en zo hoort het te zijn.
Denk andersom.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd hoe dat volgende week gaat, mocht Axel naar huis gaan. Bij wie zal Jane zich dan aansluiten?
Ze kan in ieder geval niemand vertrouwen dat ze haar meenemen de finale in. Misschien dat Sharice doorheeft dat ze onderaan de pikorde staat en toch terug naar Jane gaat. Dan is het drie tegen driequote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd hoe dat volgende week gaat, mocht Axel naar huis gaan. Bij wie zal Jane zich dan aansluiten?
Zeker!quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
had david S daar niet iets over gezegd? Ik weet niet meer precies wat.
Bij Pootje en Sharice. Bij die andere is een vertrouwensbreuk. Maar zoals ze vanmiddag al aangaven kan wel eens zijn dat ze de komende week moeten strijden voor een vrijstelling en dat de rest genomineerd is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker!
Die zei tijdens de afwas eens iets als: "Jolleke heeft volgens mij ook best al wat kilometers op haar tellerke"
Den Poot waait met alle winden mee.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan in ieder geval niemand vertrouwen dat ze haar meenemen de finale in. Misschien dat Sharice doorheeft dat ze onderaan de pikorde staat en toch terug naar Jane gaat. Dan is het drie tegen drie
Die zie ik ook gewoon zomaar in de finale terecht komenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Den Poot waait met alle winden mee.
En dat is aardig succesvol tot nu toe.
Hij zei ook niets.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:00 schreef marky het volgende:
[..]
Humfle homfle hamfle niet te verstaan.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Finaleweek zeker.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zie ik ook gewoon zomaar in de finale terecht komen
Jolien wordt veroordeeltquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef marky het volgende:
[..]
Die mensen zijn allemaal nog jong en niet gebonden. Laat ze vooral genieten van het leven.
Die zou ik ook niet meer vertrouwen als ik Jane was eigenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:59 schreef marky het volgende:
[..]
Bij Pootje en Sharice. Bij die andere is een vertrouwensbreuk. Maar zoals ze vanmiddag al aangaven kan wel eens zijn dat ze de komende week moeten strijden voor een vrijstelling en dat de rest genomineerd is.
Ze doet het zelf bij Axelquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jolien wordt veroordeelt
Maar als Jolien het over Axel zegt mag dat niet![]()
Hij is er tot nu toe goed doorheen gerold.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
We zijn weer zoveel jaren terug....quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jolien wordt veroordeelt
Maar als Jolien het over Axel zegt mag dat niet![]()
Nee, maar ze zou ze wel kunnen gebruiken. Ik hoop dat Jane komende week een vrijstelling krijgt. Dan zal Sharice zien hoe geweldig haar nieuwe bondje met dat kartel is en misschien valt dan het kwartje hoe stom ze is geweest.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zou ik ook niet meer vertrouwen als ik Jane was eigenlijk.
dat zag er inderdaad heel leuk en gezellig uit, gewoon lol van meiden onder elkaarquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef spapaars het volgende:
Wanneer je zag hoeveel lol ze had met Jane met in elke ruimte te zingen en dansen is er maar 1 conclusie.
Ze zit om tactische redenen bij groep Jordy.
We gaan het zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar ze zou ze wel kunnen gebruiken. Ik hoop dat Jane komende week een vrijstelling krijgt. Dan zal Sharice zien hoe geweldig haar nieuwe bondje met dat kartel is en misschien valt dan het kwartje hoe stom ze is geweest.
dat had ze deze ronde al kunnen zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar ze zou ze wel kunnen gebruiken. Ik hoop dat Jane komende week een vrijstelling krijgt. Dan zal Sharice zien hoe geweldig haar nieuwe bondje met dat kartel is en misschien valt dan het kwartje hoe stom ze is geweest.
Ik zie dat Sharice ook nu veel lol hebben.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zag er inderdaad heel leuk en gezellig uit, gewoon lol van meiden onder elkaar
Doodzonde toch? Toen ze bij Axel en Jane was zag je haar echt ontspannen en lachen. Ze zit nu weer in dezelfde mood als toen met Milena. Zodra ze bij toxic mensen is wordt ze toxic.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef spapaars het volgende:
Wanneer je zag hoeveel lol ze had met Jane met in elke ruimte te zingen en dansen is er maar 1 conclusie.
Ze zit om tactische redenen bij groep Jordy.
Ja want dat doet Axel totaal niet over Jolienquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:08 schreef Puzzie het volgende:
Mensen moeten zelf weten wat ze doen, maar ga niet een ander slecht praten en het zelf ook doen
Ja, een beetje zoals een dief die commentaar heeft op iemand die steelt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze doet het zelf bij Axel![]()
Dan ben je wel wat hypocriet natuurlijk.
en dat alleen maar omdat Jane een vrijstelling heeft danquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze hangt er maar een beetje onopvallend bij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doodzonde toch? Toen ze bij Axel en Jane was zag je haar echt ontspannen en lachen. Ze zit nu weer in dezelfde mood als toen met Milena. Zodra ze bij toxic mensen is wordt ze toxic.
Dus dan doen ze hetzelfde toch bij elkaar. beiden hypocriet maar het ging nu ff om wat er net werd gezegdquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want dat doet Axel totaal niet over Jolien
misschien sluiten de 3 vrouwen wel een bondje met zijn drieenquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |