De reden van Niels misschien beter dat ze nog een week of twee blijft dat de storm buiten huis gaat liggen. Niet omdat hij haar spel leuk vindt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:37 schreef Hznootje het volgende:
Niels heeft op Jane gestemd …( zal Jordy niet leuk vinden)
Zei hij dat tegen jou?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:41 schreef marky het volgende:
[..]
De reden van Niels misschien beter dat ze nog een weeknof twee blijft dat de storm buiten huis gaat liggen. Niet omdat hij haar spel leuk vindt.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:37 schreef Hznootje het volgende:
Niels heeft op Jane gestemd …( zal Jordy niet leuk vinden)
Of hij heeft op Jane gestemd, omdat hij wilt dat Axel naar huis gaat. Genoeg kijkers die ook zo stemmen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:41 schreef marky het volgende:
[..]
De reden van Niels misschien beter dat ze nog een week of twee blijft dat de storm buiten huis gaat liggen. Niet omdat hij haar spel leuk vindt.
Is alweer een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Of hij heeft op Jane gestemd, omdat hij wilt dat Axel naar huis gaat. Genoeg kijkers die ook zo stemmen.
Niet alles is een actquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:43 schreef Puzzie het volgende:
Sharice weer zeuren over haar vertrek en dat iedereen goed voor Pootje moet zorgen , je kan ook overdrijven
Dit was geen act maar dat zei ik ook niet , maar ze overdrijft nu welquote:
Zou het gaan gebeuren dat Sharice BB gaat winnen, dat zijn aardige cijfers zeg.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:46 schreef Puzzie het volgende:
Er is verschil tussen een act en overdrijven.
dan moet je toch wel lef hebben zeg, Dat jolien dit zegt over Axel, zelf het afgelikte boterhammetjequote:Op donderdag 13 maart 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus zegt dat de dames wel nog plezier moeten hebben in het leven. Jolien en Sharice zeggen dat ze echt nog wel lol hebben.
Ja dat weten ze, zegt Mattheus grappend, daar heeft Milena ons alles over verteld, met jullie bodycount!
Jolien wil weten of ze het ook over haar gezegd heeft. Van allemaal zegt Mattheus, alleen van Jane wist ze het niet meer zeker. Van Jane weet ze het ook niet, zegt Sharice, maar wacht maar, ze zal het er eens met Milena over hebben.
Mattheus: "Oepsie!"
Jolien: "Heeft ze het wel juist verteld? Misschien heeft ze wel fictieve cijfers doorgegeven?"
Mattheus: "Och, 80 bedpartners is toch niet zo veel? Grapje! Grapje!"
Sharice: "Das Axel, dat zijn wij niet"
Jolien: "Ik denk echt mogelijk dat dat bij hem zoiets is hoor, die doet er raar over"
Sharice: "Ik denk zelfs dat dat meer is"
Jolien: "Dat zal wel eens kunnen. Axelke heeft niet stilgezeten volgens mij"
Mattheus: "Axel is zo'n Duracell konijn"
Jolien: "ja ik denk dat hij er heel wat heeft eh... ik wou een woordje gebruiken maar dat klinkt heel verkeerd, dus ik ga het maar niet zeggen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |