Ja, dat wordt Axelquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:06 schreef Kinga het volgende:
Wie gaat er morgen waarschijnlijk naar huis dan? Heb geen polls gezien.. Axel? Dan staan Jane en Jordy dus in de finale. En moeten de belgen het uitvechten.
Jane dan!quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Waar zie jij in mijn tekst Axel staan ???
Ik heb het daar helemaal niet over.
Misschien even lezen voordat je antwoord.
Ik hoop dat ze sterk genoeg is om tegen het getreiter van vijf tegen 1 te kunnen. Ik ben er bang voor. Ik denk dat Axel dat beter zou kunnen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
Spijtig voor Jane dat axcel straks ws gaat
Dat gaat haar BB avontuur kunnen redden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
hoop dat zij gaatquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
Ja was ook naar voor sharice met milena. Jeff en keanu bij jolien. Jordy en niels, jane en wicky en elsa. Ze hebben allemaal een persoon die ze graag hebben uit het huis zien stappenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
Ik denk het ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gaat haar BB avontuur kunnen redden.
Als je jezelf niet kieteld...quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wordt blij van wat eigenpijperij in een vraag.
Vorige week vroegen jaxel om op keanu te stemmen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef Kinga het volgende:
Belachelijk dat die kartel fans allemaal op Sharice stemmen... ze vliegt er volgende week toch uit. Of je krijgt nog een twist dat of Pootje of Sharice er vrijwillig uitgaan met 15.000 euro. Die wat het mist verdienen.
Pootje heeft al gezegd dat hij voor 15 k niet weggaat. Dat is voor hem 3 weken werken zei hij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef Kinga het volgende:
Belachelijk dat die kartel fans allemaal op Sharice stemmen... ze vliegt er volgende week toch uit. Of je krijgt nog een twist dat of Pootje of Sharice er vrijwillig uitgaan met 15.000 euro. Die wat het minst verdienen.
misschien dat ze nog wat steun kan vinden bij Pootje. Die heeft zich nog niet echt helemaal aangesloten bij het Kartel, die blijft zelf ook een beetje onder de radar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze sterk genoeg is om tegen het getreiter van vijf tegen 1 te kunnen. Ik ben er bang voor. Ik denk dat Axel dat beter zou kunnen.
Pootje lult ook met die kudde mee. Misschien dat hij haar af en toe zal troosten, maar hij gaat het echt niet voor haar opnemen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:10 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien dat ze nog wat steun kan vinden bij Pootje. Die heeft zich nog niet echt helemaal aangesloten bij het Kartel, die blijft zelf ook een beetje onder de radar.
Het zal niet makkelijk voor haar worden.
hij lult niet echt mee heb ik het gevoelquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pootje lult ook met die kudde mee. Misschien dat hij haar af en toe zal troosten, maar hij gaat het echt niet voor haar opnemen.
Nou laten we het daar dan op hopen. Alles om maar niet die Jordy te laten winnen. Persoonlijk denkn dat dat winnen voor dit niet goed gaat zijn voor zijn persoonlijkheid. Denk niet dat hij de teleurstelling aan kan dat met zoveel kaartjes je toch geen BNN’er gaat zijn.quote:
Ik ook. Daarom heb ik de streams niet aan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:11 schreef Kinga het volgende:
Ik kots echt op alles wat uit die bek van Jordy komt.
Als ze er tegen kan, dan wint ze. De rest zet zich zo slecht op de kaart. Ontkennen dat ze echt wel naar doen, buitensluiten, eeuwig geroddel zichzelf als finalist zien (bij Jordy) maar een ander verwijten dat ook te zeggen en herhalen van zetten. Neem daarbij de achterban van Axel, Elsa, Wicky en voila. Jordy kan nog wel eens spijt krijgenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze sterk genoeg is om tegen het getreiter van vijf tegen 1 te kunnen. Ik ben er bang voor. Ik denk dat Axel dat beter zou kunnen.
zou jolien soms denken dat er geen camera;s in de slaapkamer zijn?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:12 schreef kater1 het volgende:
Jolien had het over dat mensen met live streams misschien beter zien wat er werkelijk in huis aan de hand is. Dat het heel vervelend is dat arrogante gedrag van Jaxel. Zoals net dat Jaxel Sharice compleet negeerden toen ze de pr ingingen. Dat dat soort dingen heel vervelend zijn.
Wat ik nog minder snap: wat denken ze dan wat voor streams ze dan te zien gaan krijgen? Ik heb niks tegen Pootje en Sharice, maar het is niet alsof zij voor de entertainment gezorgd hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef Kinga het volgende:
Belachelijk dat die kartel fans allemaal op Sharice stemmen... ze vliegt er volgende week toch uit. Of je krijgt nog een twist dat of Pootje of Sharice er vrijwillig uitgaan met 15.000 euro. Die wat het minst verdienen.
Geen medelijden mee, dat is het spel dat ze gespeeld hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
Wat ik me dan afvraag he... als ze aan het bidden zijn dan bidden ze tot God (mag ik hopen) kunnen ze dan niet beter gelijk naar Jane en Axel toelopen en het rechtstreeks aan ze vragen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:14 schreef Kinga het volgende:
Steeds die uitspraak dat ze rondlopen alsof ze God zijn... Dat heet projectie.
sowieso in gebed gaan over een nominatiebankquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag he... als ze aan het bidden zijn dan bidden ze tot God (mag ik hopen) kunnen ze dan niet beter gelijk naar Jane en Axel toelopen en het rechtstreeks aan ze vragen?
Ik vraag mij af wat er arrogant is aan het gedrag van Jane en Axel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:12 schreef kater1 het volgende:
Jolien had het over dat mensen met live streams misschien beter zien wat er werkelijk in huis aan de hand is. Dat het heel vervelend is dat arrogante gedrag van Jaxel. Zoals net dat Jaxel Sharice compleet negeerden toen ze de pr ingingen. Dat dat soort dingen heel vervelend zijn.
Ja te bezopen voor woordenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
sowieso in gebed gaan over een nominatiebank
Niet luisteren danquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:11 schreef Kinga het volgende:
Ik kots echt op alles wat uit die bek van Jordy komt.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat er arrogant is aan het gedrag van Jane en Axel.
Er wordt voortdurend negatief over hen gepraat en zij voelen dat echt wel.
Ik zie het als met opgeheven hoofd de storm doorstaan. Dat is wat Axel en Jane doen in mijn beleving.
En dat dat wordt gezien als arrogant?
Moeten ze dan op hun knieen. In een hoekje gaan zitten. Hun hoofd buigen?
Nee natuurlijk niet. Neus in de lucht en gaan...
Dat is pas arrogant.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
sowieso in gebed gaan over een nominatiebank
Gaan, via de kortste weg naar buiten, als het kan morgen alquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie het als met opgeheven hoofd de storm doorstaan. Dat is wat Axel en Jane doen in mijn beleving.
Wie is er nou hatelijk bezig...quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Na het eten gaat het kartel slapen. Ze moeten slaap inhalen voor de wraakacties van volgende week beginnen zeggen ze.
zelfs het woord "sensa" krijg ik inmiddels kotsneigingen van , popi jopi woordquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik hoop zo dat wij DM worden .. dan krijg je pas sensa.
Zou het maar wel doen want ik heb Axel el Jane zingend in de keuken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik de streams niet aan.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaan, via de kortste weg naar buiten, als het kan morgen al
Even ter zijde.. is 'sensa' een gen z woord? Die ene extra lettergreep is teveel voor Jordy?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh wraak heb ik niet horen vallenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Na het eten gaat het kartel slapen. Ze moeten slaap inhalen voor de wraakacties van volgende week beginnen zeggen ze.
Axel heeft best een goede stem voor dit liedjequote:Op donderdag 13 maart 2025 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het maar wel doen want ik heb Axel el Jane zingend in de keuken.
Dit jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Beide groepjes doen het .. en ze zien het allebei niet van zichzelf.
Het zijn Jolien's woorden, het is hoe Jolien, Mattie, Jordy en Sharice het beleven.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
* Li0nHeart to the rescuequote:Op donderdag 13 maart 2025 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wraak heb ik niet horen vallen
Is Twitter pollquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:20 schreef rinardo het volgende:
Salar denkt er net zo over als ons
[ link | afbeelding ]
Maar over wie gaat het?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:20 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik snap dat het Jolien haar woorden waren. Alleen begrijp ik het niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:21 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het zijn Jolien's woorden, het is hoe Jolien, Mattie, Jordy en Sharice het beleven.
Wat ik begrijp is dat Jolien uitgerust wilt zijn, omdat er wraakacties gaan komen vanuit Axel en Jane. Sharice had al aangegeven dat die er waarschijnlijk gaan komen.quote:
Hij heeft al eens aangegeven dat hij niet hoeft te winnen maar graag de finale wil halen. Hij wil het gewoon uitspelen. Zowel Jordy als Matti denken dat Jolien gaat winnen en gunnen het haar ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:12 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Nou laten we het daar dan op hopen. Alles om maar niet die Jordy te laten winnen. Persoonlijk denkn dat dat winnen voor dit niet goed gaat zijn voor zijn persoonlijkheid. Denk niet dat hij de teleurstelling aan kan dat met zoveel kaartjes je toch geen BNN’er gaat zijn.
Sharice zei net inderdaad tegen het kartel 'Be prepared'quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat Jolien uitgerust wilt zijn, omdat er wraakacties gaan komen vanuit Axel en Jane. Sharice had al aangegeven dat die er waarschijnlijk gaan komen.
Axel en Jane hebben op stream dat ook al benoemd, dat ze het volgende week nog harder willen spelen.
Nog een dagje. De blijheid is morgenavond overquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:29 schreef zodeju het volgende:
Gelukkig zijn Axel en Jane heeeeelllll eeerrrrrrgggggg blij met zichzelf en dat steken ze niet onder stoelen en banken.....
Onzin, de meeste mensen die kijken zien heel goed dat Jane en Axel het voortdurend over Jordy hebben , nonstop, je hebt zeker nooit de streams uit de suite bekeken blijkbaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:13 schreef anine het volgende:
[..]
Als ze er tegen kan, dan wint ze. De rest zet zich zo slecht op de kaart. Ontkennen dat ze echt wel naar doen, buitensluiten, eeuwig geroddel zichzelf als finalist zien (bij Jordy) maar een ander verwijten dat ook te zeggen en herhalen van zetten. Neem daarbij de achterban van Axel, Elsa, Wicky en voila. Jordy kan nog wel eens spijt krijgen
Ah okay , gelukkigquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is Salar geen kartelfan
Dan is het samenspelen misschien over, maar de blijheid over hoe ze het spel hebben gespeeld kunnen ze nog gewoon hebben hoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog een dagje. De blijheid is morgenavond over
Krijgt zijn ego een eigen bed?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij is aan het oefenen om kleine bedjes te maken
Nee bed omgedraaid.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:33 schreef Rhosyn het volgende:
Zie ik nu dat Jordy zijn bed omruilt. Althans een lattenbodem?
Als we het over arrogantie hebben dan kunnen ze dat woord wel vervangen door Salarquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit?? Hoe Salar er over denkt....
Bepaal jij voor mij wat ik aan wie over wie mag vragen ?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit?? Hoe Salar er over denkt....
Het is toch niet normaal dat er niemand komt vragen of ze kunnen helpen met dat voer klaar maken?quote:
Zo hallo......lukt het......quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bepaal jij voor mij wat ik aan wie over wie mag vragen ?
Ik had het niet tegen jou.
nee nee echte hele zalmstukken die ze bevroren krijgen. Grote stukken ook..quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker zalm uit blik erop gekwakt
zalm uit blik?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker zalm uit blik erop gekwakt
ooh!quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:48 schreef Rhosyn het volgende:
SL
[..]
nee nee echte hele zalmstukke die ze bevroren krijgen. Grote stukken ook..
Ik geef gewoon antwoordquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo hallo......lukt het......![]()
Ik vroeg het aan jouw jij was zo gelukkig ermee mag ik reageren of niet....ander moet je het even melden graag. Als het per persoon gezegd wordt kan je beter een dm sturen.
dat is toch verse zalm maar dan kleingesneden?quote:
Voor de carbonara klein gesnedenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch verse zalm maar dan kleingesneden?
Ze hebben heel veel dikke stukken zalm in de vriezer, was het weekmenu van deze week
Grapjasquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
dat zou goed kunnen inderdaad, als het grote moten zalm waren, dan is het nu kleingesneden. alsof het uit een blikkie komt.
dat is helemaal correct.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat Jolien uitgerust wilt zijn, omdat er wraakacties gaan komen vanuit Axel en Jane. Sharice had al aangegeven dat die er waarschijnlijk gaan komen.
Axel en Jane hebben op stream dat ook al benoemd, dat ze het volgende week nog harder willen spelen.
Geen ons en salar voor mijquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:20 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pasta carbonara is met spek en niet met zalm maar zij maken de zalm klein bij dit gerecht wat geen pasta carbonara is.quote:
Ms heeft hij heel lang nodig om te landen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:14 schreef Droopie het volgende:
Zou Pootje beer zijn, van die beesten die heel de winter slapen en in de lente opeens hele actieve grappige dieren blijken te zijn.
Alleen daarom mag ze van mij wegquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:18 schreef Sestra666 het volgende:
jane kap met dat gegilllllllllllllll
Reken maar dat het zeer doet op die dunne huid en steeds op het zelfde plekje......quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:17 schreef Schakeltopia het volgende:
pootje haalt het er gewoon af met alles reiniger en een schuurspons
overdreven gegil de hele dag brrrrquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Alleen daarom mag ze van mij weg
En Broccoliquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:17 schreef Schakeltopia het volgende:
pootje haalt het er gewoon af met alles reiniger en een schuurspons
kan ook zonder gillenquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Oh oh! Pootje en Jane rennen achter elkaar aan en hebben lol!
[ afbeelding ]
Maar ze blijft lekker nog ffquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Alleen daarom mag ze van mij weg
ze kan beide heel goedquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:21 schreef spapaars het volgende:
Zie toch liever spontaan gegil dan een zelfingenomen krampachtig gemaakte lach.
Same, maar gaat soms wel erg hard, gelukkig is de muteknop zo ingedruktquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:21 schreef spapaars het volgende:
Zie toch liever spontaan gegil dan een zelfingenomen krampachtig gemaakte lach.
dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane not amused dat haar nagellak zonder vragen is gepakt door Jordy
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Teveel nagellak remover gesnoven die twee.
Jordy heeft ook wel een fetisj voor viesquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy zegt dat hij de juicy scent nagellak opwil, zodat ie z'n vingers kan ruiken na het schijten.
Je blijft van andermans spullen af.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane not amused dat haar nagellak zonder vragen is gepakt door Jordy
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy zegt dat hij de juicy scent nagellak opwil, zodat ie z'n vingers kan ruiken na het schijten.
Jordy is Mario?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy heeft ook wel een fetisj voor vies
dat is een actquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat de ademhaling van jane altijd hoog zit?
Zal haar bouw zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat de ademhaling van jane altijd hoog zit?
Egwel! Doet TV, dus ademen, huilen, alles nep.quote:
Oooh dan is Jordy ook een grote act , kan ik weer verder met mijn levenquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Egwel! Doet TV, dus ademen, huilen, alles nep.
Zoals een timmerman in eigen tijd ook nooit een plank mis kan slaan, je weet toch!?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:37 schreef Hznootje het volgende:
Niels heeft op Jane gestemd …( zal Jordy niet leuk vinden)
Niels moet lekker blijven tiktokkuh met zijn jongensquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:37 schreef Schakeltopia het volgende:
moet niels toch lekker zelf weten
Niels kennende heeft hij daar echt wel een goede reden voor. Hij hielp Jordy ook altijd met zijn kijk op alles.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:37 schreef Hznootje het volgende:
Was al de meest volwassene en verstandigste daar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:37 schreef Hznootje het volgende:
lekker collabje doen dan met kenau!quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niels moet lekker blijven tiktokkuh met zijn jongens
Aiquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mattie krijgt zo net een kop als Lewis Hamilton
Die heeft er ook al weer tig bij op staanquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker collabje doen dan met kenau!
Die is een stuk lekkerder dan die Max creepquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mattie krijgt zo net een kop als Lewis Hamilton
De reden van Niels misschien beter dat ze nog een week of twee blijft dat de storm buiten huis gaat liggen. Niet omdat hij haar spel leuk vindt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:37 schreef Hznootje het volgende:
Zei hij dat tegen jou?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:41 schreef marky het volgende:
[..]
De reden van Niels misschien beter dat ze nog een weeknof twee blijft dat de storm buiten huis gaat liggen. Niet omdat hij haar spel leuk vindt.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:37 schreef Hznootje het volgende:
Of hij heeft op Jane gestemd, omdat hij wilt dat Axel naar huis gaat. Genoeg kijkers die ook zo stemmen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:41 schreef marky het volgende:
[..]
De reden van Niels misschien beter dat ze nog een week of twee blijft dat de storm buiten huis gaat liggen. Niet omdat hij haar spel leuk vindt.
Is alweer een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Of hij heeft op Jane gestemd, omdat hij wilt dat Axel naar huis gaat. Genoeg kijkers die ook zo stemmen.
Niet alles is een actquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:43 schreef Puzzie het volgende:
Sharice weer zeuren over haar vertrek en dat iedereen goed voor Pootje moet zorgen , je kan ook overdrijven
Dit was geen act maar dat zei ik ook niet , maar ze overdrijft nu welquote:
Zou het gaan gebeuren dat Sharice BB gaat winnen, dat zijn aardige cijfers zeg.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:46 schreef Puzzie het volgende:
Er is verschil tussen een act en overdrijven.
dan moet je toch wel lef hebben zeg, Dat jolien dit zegt over Axel, zelf het afgelikte boterhammetjequote:Op donderdag 13 maart 2025 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
Mattheus zegt dat de dames wel nog plezier moeten hebben in het leven. Jolien en Sharice zeggen dat ze echt nog wel lol hebben.
Ja dat weten ze, zegt Mattheus grappend, daar heeft Milena ons alles over verteld, met jullie bodycount!
Jolien wil weten of ze het ook over haar gezegd heeft. Van allemaal zegt Mattheus, alleen van Jane wist ze het niet meer zeker. Van Jane weet ze het ook niet, zegt Sharice, maar wacht maar, ze zal het er eens met Milena over hebben.
Mattheus: "Oepsie!"
Jolien: "Heeft ze het wel juist verteld? Misschien heeft ze wel fictieve cijfers doorgegeven?"
Mattheus: "Och, 80 bedpartners is toch niet zo veel? Grapje! Grapje!"
Sharice: "Das Axel, dat zijn wij niet"
Jolien: "Ik denk echt mogelijk dat dat bij hem zoiets is hoor, die doet er raar over"
Sharice: "Ik denk zelfs dat dat meer is"
Jolien: "Dat zal wel eens kunnen. Axelke heeft niet stilgezeten volgens mij"
Mattheus: "Axel is zo'n Duracell konijn"
Jolien: "ja ik denk dat hij er heel wat heeft eh... ik wou een woordje gebruiken maar dat klinkt heel verkeerd, dus ik ga het maar niet zeggen"
Als die echte ruzie heeft staat de hele straat bij haar op tilt......nu is het nog maar voor de lol.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sorry maar Jane klinkt nu echt als een viswijf, mijn oren kapuut
Zal fijn zijn als BB een keer omroept: jane, stop met gillenquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sorry maar Jane klinkt nu echt als een viswijf, mijn oren kapuut
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
dan moet je toch wel lef hebben zeg, Dat jolien dit zegt over Axel, zelf het afgelikte boterhammetje
Jij schrijft het, ik dacht hetquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
dan moet je toch wel lef hebben zeg, Dat jolien dit zegt over Axel, zelf het afgelikte boterhammetje
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het 10 minuten duurde voordat ze haar zender moest controleren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zal fijn zijn als BB een keer omroept: jane, stop met gillen![]()
had david S daar niet iets over gezegd? Ik weet niet meer precies wat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zelf liet ik bewust een eigen reactie op dat stukje in m'n post achterwege, op Jolien te citeren:
"ik wou een woordje gebruiken maar dat klinkt heel verkeerd, dus ik ga het maar niet zeggen"
Die mensen zijn allemaal nog jong en niet gebonden. Laat ze vooral genieten van het leven.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Anders hoorde niemand hetquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het 10 minuten duurde voordat ze haar zender moest controleren.
1..2..3... magniequote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben lol, en zo hoort het te zijn.
Denk andersom.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd hoe dat volgende week gaat, mocht Axel naar huis gaan. Bij wie zal Jane zich dan aansluiten?
Ze kan in ieder geval niemand vertrouwen dat ze haar meenemen de finale in. Misschien dat Sharice doorheeft dat ze onderaan de pikorde staat en toch terug naar Jane gaat. Dan is het drie tegen driequote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd hoe dat volgende week gaat, mocht Axel naar huis gaan. Bij wie zal Jane zich dan aansluiten?
Zeker!quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
had david S daar niet iets over gezegd? Ik weet niet meer precies wat.
Bij Pootje en Sharice. Bij die andere is een vertrouwensbreuk. Maar zoals ze vanmiddag al aangaven kan wel eens zijn dat ze de komende week moeten strijden voor een vrijstelling en dat de rest genomineerd is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker!
Die zei tijdens de afwas eens iets als: "Jolleke heeft volgens mij ook best al wat kilometers op haar tellerke"
Den Poot waait met alle winden mee.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze kan in ieder geval niemand vertrouwen dat ze haar meenemen de finale in. Misschien dat Sharice doorheeft dat ze onderaan de pikorde staat en toch terug naar Jane gaat. Dan is het drie tegen drie
Die zie ik ook gewoon zomaar in de finale terecht komenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Den Poot waait met alle winden mee.
En dat is aardig succesvol tot nu toe.
Hij zei ook niets.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:00 schreef marky het volgende:
[..]
Humfle homfle hamfle niet te verstaan.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Finaleweek zeker.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zie ik ook gewoon zomaar in de finale terecht komen
Jolien wordt veroordeeltquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef marky het volgende:
[..]
Die mensen zijn allemaal nog jong en niet gebonden. Laat ze vooral genieten van het leven.
Die zou ik ook niet meer vertrouwen als ik Jane was eigenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:59 schreef marky het volgende:
[..]
Bij Pootje en Sharice. Bij die andere is een vertrouwensbreuk. Maar zoals ze vanmiddag al aangaven kan wel eens zijn dat ze de komende week moeten strijden voor een vrijstelling en dat de rest genomineerd is.
Ze doet het zelf bij Axelquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jolien wordt veroordeelt
Maar als Jolien het over Axel zegt mag dat niet![]()
Hij is er tot nu toe goed doorheen gerold.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
We zijn weer zoveel jaren terug....quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jolien wordt veroordeelt
Maar als Jolien het over Axel zegt mag dat niet![]()
Nee, maar ze zou ze wel kunnen gebruiken. Ik hoop dat Jane komende week een vrijstelling krijgt. Dan zal Sharice zien hoe geweldig haar nieuwe bondje met dat kartel is en misschien valt dan het kwartje hoe stom ze is geweest.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zou ik ook niet meer vertrouwen als ik Jane was eigenlijk.
dat zag er inderdaad heel leuk en gezellig uit, gewoon lol van meiden onder elkaarquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef spapaars het volgende:
Wanneer je zag hoeveel lol ze had met Jane met in elke ruimte te zingen en dansen is er maar 1 conclusie.
Ze zit om tactische redenen bij groep Jordy.
We gaan het zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar ze zou ze wel kunnen gebruiken. Ik hoop dat Jane komende week een vrijstelling krijgt. Dan zal Sharice zien hoe geweldig haar nieuwe bondje met dat kartel is en misschien valt dan het kwartje hoe stom ze is geweest.
dat had ze deze ronde al kunnen zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, maar ze zou ze wel kunnen gebruiken. Ik hoop dat Jane komende week een vrijstelling krijgt. Dan zal Sharice zien hoe geweldig haar nieuwe bondje met dat kartel is en misschien valt dan het kwartje hoe stom ze is geweest.
Ik zie dat Sharice ook nu veel lol hebben.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zag er inderdaad heel leuk en gezellig uit, gewoon lol van meiden onder elkaar
Doodzonde toch? Toen ze bij Axel en Jane was zag je haar echt ontspannen en lachen. Ze zit nu weer in dezelfde mood als toen met Milena. Zodra ze bij toxic mensen is wordt ze toxic.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef spapaars het volgende:
Wanneer je zag hoeveel lol ze had met Jane met in elke ruimte te zingen en dansen is er maar 1 conclusie.
Ze zit om tactische redenen bij groep Jordy.
Ja want dat doet Axel totaal niet over Jolienquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:08 schreef Puzzie het volgende:
Mensen moeten zelf weten wat ze doen, maar ga niet een ander slecht praten en het zelf ook doen
Ja, een beetje zoals een dief die commentaar heeft op iemand die steelt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze doet het zelf bij Axel![]()
Dan ben je wel wat hypocriet natuurlijk.
en dat alleen maar omdat Jane een vrijstelling heeft danquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze hangt er maar een beetje onopvallend bij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doodzonde toch? Toen ze bij Axel en Jane was zag je haar echt ontspannen en lachen. Ze zit nu weer in dezelfde mood als toen met Milena. Zodra ze bij toxic mensen is wordt ze toxic.
Dus dan doen ze hetzelfde toch bij elkaar. beiden hypocriet maar het ging nu ff om wat er net werd gezegdquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want dat doet Axel totaal niet over Jolien
misschien sluiten de 3 vrouwen wel een bondje met zijn drieenquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Meende gelezen te hebben dat dat dit ook de laatste week voor de DM was??quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |