Pootje is heel veel afgevallen, maar denk als ik zijn eetgewoontes hoor, hij de kilo's er zo weer aan heeftquote:
Slobbepap dusquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:25 schreef Flow3r het volgende:
Jolien gaat rijstepap maken van Slob
[ afbeelding ]
Ik had een loungeset verwacht bij die haard onder het andere afdakquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik sla eigenlijk niet stijl achterover van deze 'tuinset'
En tochquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Pootje is heel veel afgevallen, maar denk als ik zijn eetgewoontes hoor, hij de kilo's er zo weer aan heeft
Heeft geen indruk gemaakt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje: ja ze hebben geklaagd over de taal van de west vlamingen![]()
Ik vind hem heel erg leukquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Wle slim dat er geen ligstoelen bij zitten. Volgende week wordt het weer mooi weerquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:31 schreef Harrison het volgende:
Ik kan dat zeikerige timbre en die dommige dictie van Jolien echt niet meer aanhoren
Toen ze vuur aan moesten houden lieten ze het zien....vond er toen ook niks aan....maar later kwam wel de sauna bij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
No problemquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:32 schreef Flow3r het volgende:
@:Greysbones ik zat niet op te letten![]()
Dank voor het openen![]()
Dat zei ze vandaag zelf alquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik trek Jolien ook steeds minder. Heb het gevoel dat ze steeds platter Vlaams gaat praten. Kan ik mis hebben, heb geen zin om afleveringen terug te luisteren.
het vernislaagje van "lief kindvrouwtje" is er inmiddels wel helemaal afgesletenquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik trek Jolien ook steeds minder. Heb het gevoel dat ze steeds platter Vlaams gaat praten. Kan ik mis hebben, heb geen zin om afleveringen terug te luisteren.
Oh ja die, helemaal mee eensquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:33 schreef greysbones het volgende:
Er zijn er maar 2 die ik heel slecht trek
Die zich mijlenver boven een ander stellen
En die zijn nu gelukkig niet op de stream
afgesleten of afgegetenquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:33 schreef Verida het volgende:
[..]
het vernislaagje van "lief kindvrouwtje" is er inmiddels wel helemaal afgesleten
Beter toch.....vind haar veel leuker dan toen in begin.....ze kan veel hebben....van grappen e.d.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:33 schreef Verida het volgende:
[..]
het vernislaagje van "lief kindvrouwtje" is er inmiddels wel helemaal afgesleten
Hij is geobsedeerd van Jane.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:36 schreef Flow3r het volgende:
Jordy eet een eitje met een haar van Jane![]()
[ afbeelding ]
Gyazo weer lekker traag![]()
Kijk dat vind ik leuk....zelfde dat ik me nog steeds afvraag of zijn bomenkennis echt is.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:37 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie ziet weer een bepaalde vogelCanadese grijsborst teef
Matthie moet lachen.. dat jolien dat zou geloven.. en vragen hoe weet gij dat ?
matthie: dat zie je aan de grijze borststreep.
Ik hoop op Mattie, en hoop een Jordoy te zien die blij is voor Mattie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:40 schreef Verity het volgende:
Pootje denkt dat Mattheus of Jordy BB gaat winnen
Liever Mattie dan Jordy maar jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:40 schreef Verity het volgende:
Als ze doorgaan met treiteren dan heb je dikke kans dat Jane gaat winnen. Mensen trekken meestal naar de underdogquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:40 schreef Verity het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze doorgaan met treiteren dan heb je dikke kans dat Jane gaat winnen. Mensen trekken meestal naar de underdog
Dikke kans dat ze eerder naar huis gaat als Axel foetsie is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze doorgaan met treiteren dan heb je dikke kans dat Jane gaat winnen. Mensen trekken meestal naar de underdog
Dacht dat Jane daar zat om Axel te laten winnen.....dus ze kan naar huis als ze wil. Geld doet haar niks.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Lekker arrogant
[ afbeelding ]
had verkeerde afslag genomen hahaha
Waar zit de arrogantie?quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Lekker arrogant
[ afbeelding ]
Ik zie Axel toch gewoon naar Sharice kijken, maar zij negeert hemquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Lekker arrogant
[ afbeelding ]
Ik word zo misselijk van dat domme gelul.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:23 schreef mazaru het volgende:
Van Jordy moet Sharice het kartel ophemelen
Ze gaan naar binnen en het gelul begint gelijk
Jordy: Erg he? Geen blik aan Sharice
Jolien: Ze heeft hen niets gedaan. Maar ja, ze voelen zich machtig he?
JOrdy: Ja ze zijn er volgende week toch nog denken ze. Ik zei het toch? Ik zei het toch? Ze lopen rond alsof ze God zijn. Echt he? Sharice heeft niets gedaan en ze lopen haar zo voorbij
Etc. etc..etc
En jolien die constant ja zegt
Nergens. Ze staan gewoon te wachten en Axel keek nog naar Sharice die hen negeert.quote:
en het slaat ook helemaal nergens opquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik word zo misselijk van dat domme gelul.
En ze verzinnen het ook gewoon Sloeg helemaal nergens opquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik word zo misselijk van dat domme gelul.
Dat negeren zie ik dan ook weer niet, ik zie wachtende mensen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nergens. Ze staan gewoon te wachten en Axel keek nog naar Sharice die hen negeert.
Pootje is van Westvlaanderen, hij is anders ...quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:46 schreef zodeju het volgende:
Pootje gelooft niet dat hier in Amsterdam veel Halsbandparkieten zitten.
Ze verzinnen het inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze verzinnen het ook gewoon Sloeg helemaal nergens op
ja, wachtende mensen, in stilte en axel keek even naar sharice en die zocht geen oogcontact,quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat negeren zie ik dan ook weer niet, ik zie wachtende mensen.
Het wordt ook steeds erger. Ze hebben ook 0 zelfreflectie. Ze vinden werkelijk dat ze gods gift to menkind zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dan te bedenken dat ik Axel en Jane in het begin wel leuk vond. Maar hun gedrag, zich hoog boven de groep te voelen, te goed voor het klootjesvolk, toen was het bij mij klaar.
Die komen vanzelf wel in Vlaanderen ook. Je gaat ze steeds meer zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Pootje is van Westvlaanderen, hij is anders ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
heleboel op plekken ( bij ziekenhuis in dichte wijk zeker meer dan 500 verdeeld over paar bomen)quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:46 schreef zodeju het volgende:
Pootje gelooft niet dat hier in Amsterdam veel Halsbandparkieten zitten.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die komen vanzelf wel in Vlaanderen ook. Je gaat ze steeds meer zien.Awww vogeleinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]
Die komen vanzelf wel in Vlaanderen ook. Je gaat ze steeds meer zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie er hier geen 1 buiten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heleboel op plekken ( bij ziekenhuis in dichte wijk zeker meer dan 500 verdeeld over paar bomen)
Zou denken dat er een vogel ontsnapt is ergens als ik zo eentje zou zien hier
Smile, it's free therapy.
Prachtige beestjes! Maar ze maken een enorme herrie als ze in een zwerm voorbij komen vliegenquote:
[..]
Die komen vanzelf wel in Vlaanderen ook. Je gaat ze steeds meer zien.AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is minderquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Prachtige beestjes! Maar ze maken een enorme herrie als ze in een zwerm voorbij komen vliegen
Ja lachen hequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie en Pootje zien een vogel
Pootje : dat is een Scandinavische spitsteef
Allemaal lachen
Jolien : ik neem je niet meer serieus
Jolien; jij dacht dat ik da zou geloven??
Zou best is kunnenquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
Ik verwacht volgende week een rode knop
goede observatiequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:02 schreef Harrison het volgende:
Nu ze allemaal zo op een rijtje zitten zie je heel goed het verschil. Als Mattie en Pootje lachen, dan lachen hun ogen mee: ziet er sympathiek uit. Als Jordy lacht, blijven zijn ogen een soort van doods/star staan, vind ik er heel creepy uitzien. Net alsof hij niet echt lol heeft, maar speelt dat hij moet lachen of zo.
Het klinkt ook supereng. Maar ik dacht ik zeg het maar niet, dan komt er weer commentaarquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:02 schreef Harrison het volgende:
Nu ze allemaal zo op een rijtje zitten zie je heel goed het verschil. Als Mattie en Pootje lachen, dan lachen hun ogen mee: ziet er sympathiek uit. Als Jordy lacht, blijven zijn ogen een soort van doods/star staan, vind ik er heel creepy uitzien. Net alsof hij niet echt lol heeft, maar speelt dat hij moet lachen of zo.
Wat je bij Jordy ziet is continu overacting , en idd zijn ogen lachen zelden mee als hij lacht.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:02 schreef Harrison het volgende:
zelf nu moet je zaniken he zeg het maar even niet op ze plat Amsterdamsquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:02 schreef Harrison het volgende:
Oh neeeejquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:04 schreef Linnied het volgende:
Onee... een vliegtuigje voor jane.. zie haar insta
Hij mag geen mening hebben?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zelf nu moet je zaniken he zeg het maar even niet op ze plat Amsterdams
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoop het ook....quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh neeeej
Hoop dat ze geen toestemming krijgen hiervoor vanuit de productie. Niet weer dit vliegtuigjes gedoe
[..]
Die komen vanzelf wel in Vlaanderen ook. Je gaat ze steeds meer zien.Hier in het dorp ook honderden en verzamelplaats is Steenstrapark, heb ze hier op balkon ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
motten ze weer vechten om 1 knijper die aan de lijn hangt![]()
En bovendien, als axel er uit gaat, en daar lijkt het wel op, dan komen de axel stemmers bij haar, en de rest moetmet elkaar delen. Dat zag je vorig jaar ook bij Randyquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo plat is A'dam nu ook weer nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Awww dan hangt er vast een zak met pinda's aan die knijper. Daar zijn ze echt knettergek op. Als ik zo'n zak ophang dan zitten er soms wel een stuk of 10 op mijn balkon en spelen ze tikkertje met verlos om van die pinda's te eten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier in het dorp ook honderden en verzamelplaats is Steenstrapark, heb ze hier op balkon ook wel
motten ze weer vechten om 1 knijper die aan de lijn hangt
Oeps.... sorryquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:08 schreef Harrison het volgende:
[..]
sorry voor de verwarring vanwege mijn naam, maar ik ben een meisje
dat schrijf ik toch ook mijn plat Amsterdams had anders geweestquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo plat is A'dam nu ook weer niet
Ja, laten we het gewoon bij de bewoners houden. Daar is dit subforum voorquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:11 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaat steeds erger worden, de 1 mag wel alles zeggen en de ander niet, A
En Sharice is ook op het matje geroepen daaroverquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:14 schreef Luna68 het volgende:
Pootje is nu wel beter te verstaan sinds hij commentaar heeft gehad op het west-vlaams
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:14 schreef Luna68 het volgende:
Pootje is nu wel beter te verstaan sinds hij commentaar heeft gehad op het west-vlaams
Ze mag haar sloffen wel aan, maar moet haar voeten optillenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
Oh nou mag ze ook haar sloffen niet meer aan van hem
Wat zei ze daar op.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
en het gesprek viel gelijk stil. Ze kwamen net weer op gang over Jane. Nou moeten ze een ander gespreksonderwerp zoekenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
Axel komt vragen of iemand mens erger je niet wil meespelen.
Was maar kort in de suite.
Jordy maakte de opmerking buiten dat je Jane al van ver aan hoort komen te sloffenquote:
Als niemand hem een schouderklopje geeft doet hij het gewoon zelf.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: ik wist wat ging gebeuren, ik ging bij die kist staan. Ik had het perfecte uitzicht op iedereen.
Dat zegt hij niet. Hij ergert zich aan het geslof en daar heb ik hier op de cos wel meer mensen over gehoord die zich eraan ergere. Jordy kan wat dat betreft hier gewoon meeposten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
nah ja een seriemoordenaar ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:10 schreef Ireth het volgende:
Jane lacht te overdreven en huilt nep
Pootje is niet te verstaan en weet niet wat ie wil
Jordy heeft niet-mee-lachende-ogen
Axel kijkt af en toe met een blik van seriemoordenaar
Sharice lijkt nooit lol te hebben
Matti kijkt onnozel
Jolien eehh... dies blond.
Elke gek zijn gebrek.
Daar klaagt half streamvolgend Nederland en België over, dat geslof er mee is verschrikkelijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
Hoezo zannikken, iedereen zijn eigen mening toch?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou klopt ook. Maar ja, jordy hé....quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy maakte de opmerking buiten dat je Jane al van ver aan hoort komen te sloffen
Wat ik niet snap van Mattie in deze is dat hij zo mee lult met Jordy.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
En het gaat weer over Jane. Compleet geobsedeerd die gozer
ff los van het feit dat het irritant is maar:quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze mag haar sloffen wel aan, maar moet haar voeten optillen
Ja, dat is toch ook zo.....Denk dat dat hier ook al een gezegd is......quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy maakte de opmerking buiten dat je Jane al van ver aan hoort komen te sloffen
Was dat eigenlijk al zo toen Milena er nog was?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
Ahh lief.. Pootje geeft Sharice een knuffel.
Fijne vriendschap die 2.
die zijn ook leuk samenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
Ahh lief.. Pootje geeft Sharice een knuffel.
Fijne vriendschap die 2.
Onderschat Mattheus niet hoor. Dat is ook een stoker. Als Jordy even vergeet om over Axel of Jane te roddelen dan stookt hij de boel wel weer op. Net zoals Jolienquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wat ik niet snap van Mattie in deze is dat hij zo mee lult met Jordy.
Jane is een goeie vrienden van zijn vriendin ( hij weet niet hoe het thuis is nog natuurlijk).
Dat hij in het kartel zit snap ik dat hij tegen haar het spel speelt.
Maar de haat van Jordy naar Jane en hij haat haar echt en alles wat hij daarbij uitkraamt.
Als je een vent bent dan zeg je er toch iets van.
Kon met een schone lepel gewoon terug geschept, maar Axel eet het wel op.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
Zo bijna hele bak muesli op de kwark bij jane. Viel leeg
Grappig dat je het zegt want dat zat ik me net te bedenken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk al zo toen Milena er nog was?
Ja volgens mij was Sharice met beide Davids wel goed vanaf het beginquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
tja hier ergert ook iedereen zich eraan, jij hebt het ook vaak genoeg benoemd. ze mag het idd zelf weten, maar storend is het welquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ff los van het feit dat het irritant is maar:
Dat moet zij toch zelf weten?
Jordy reageert afentoe als een oude vent, als ze 'savonds lol maken.....maken ze een teringherriequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou klopt ook. Maar ja, jordy hé....
Dank je wel mod Mazaruquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, laten we het gewoon bij de bewoners houden. Daar is dit subforum voor
Pootje heeft altijd aan haar kant gestaan ook toen ze met Milena was.quote:
Nee ik weet het ook niet meer. Volgens mij was het toen Milena, Sharice en Axel die veel bij elkaar waren. Pootje weet ik niet meer. Die lag gewoon veel languit op de bank geloof ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt want dat zat ik me net te bedenken.
Was toen meer Pootje, David S die wel vaker met Sharice en Milena samen zaten.
Maar had het idee dat Pootje en Sharice niet zo close waren als nu.
Wat als hij daar nu een heel andere Jane ziet.....denk dat in de gewone wereld niet zo dik waren als zij met zijn vriendin. Hij was al niet blij toen hij vernam dat ze er in kwam.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jane is een goeie vrienden van zijn vriendin ( hij weet niet hoe het thuis is nog natuurlijk).
Maar de haat van Jordy naar Jane en hij haat haar echt en alles wat hij daarbij uitkraamt.
Klopt, maar in deze had ie wel gewoon gelijk. Je hoort jane idd al van ver aankomen. En thats it.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordy reageert afentoe als een oude vent, als ze 'savonds lol maken.....maken ze een teringherrie
kan het godgloeiendegodverdomme niet wat rustiger
Ja dat idee had ik ook. Lag / zat vaker bij elkaar wel maar de echte vriendschap zoals ik het nu zie kwam volgens mij pas toen Milena wegging.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik weet het ook niet meer. Volgens mij was het toen Milena, Sharice en Axel die veel bij elkaar waren. Pootje weet ik niet meer. Die lag gewoon veel languit op de bank geloof ik
Dank je, heb topicforum vliegtuigjes gemaakt, kunnen we daar mooi vliegtuigjes kletsenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh neeeej
Hoop dat ze geen toestemming krijgen hiervoor vanuit de productie. Niet weer dat vliegtuigjes gedoe
Ja, als Milena bij de andere zat dan was zij vaak bij Pootje. vooral toen Elsa wegging....quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pootje heeft heel lang net als Mattie gespeeld, bij iedereen veinzen dat hij met iedereen goed is. Dat is hoe die twee erdoorheen gefietst zijn en bijna nooit genomineerdquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik weet het ook niet meer. Volgens mij was het toen Milena, Sharice en Axel die veel bij elkaar waren. Pootje weet ik niet meer. Die lag gewoon veel languit op de bank geloof ik
Jolien14.. ik kijk er niet van opquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:12 schreef Kissingbird het volgende:
Ze hebben het over rampetampen (hun bewoording)
pootje was 15, Jolien 14 (dacht ik ) , Matthie 18
Neeeej Rinardoquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dank je, heb topicforum vliegtuigjes gemaakt, kunnen we daar mooi vliegtuigjes kletsen
beetje meten met 2 maten of nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel mod Mazaru![]()
Goed plan wel, als ze dat nu eens allemaal deden he en iedereens mening respecteren dan was het hier een stuk gezelliger.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neeeej RinardoEr komt hopelijk geen vliegtuigje dit jaar
Dat idee had ik ook. Dat Pootje echt bij David was en Milena en Sharice ook samen. Later sloot Axel zich bij die twee aan zogenaamd als dubbelspion, maar ze kregen echt een klik... dacht hij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook. Lag / zat vaker bij elkaar wel maar de echte vriendschap zoals ik het nu zie kwam volgens mij pas toen Milena wegging.
Toen David S weg wilde zei Pootje ook naar huis te willen. (nou heeft hij dat wel vaker gezegd ook).
Volgend jaar live ondertiteling.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pootje heeft altijd aan haar kant gestaan ook toen ze met Milena was.
Komt ook wel een beetje omdat ze beide onverstaanbare Belgen zijn denk ik zo.
Ah dat zou ook kunnen. Ik hoorde hem wel, maar had geen idee wat hij zei behalve ouufljej oudekuie jfjiuerljkjquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pootje heeft altijd aan haar kant gestaan ook toen ze met Milena was.
Komt ook wel een beetje omdat ze beide onverstaanbare Belgen zijn denk ik zo.
Dat kan niet he bij de streams..quote:
Wat een onzin wij hebben toch geen idee hoe die relatie is. Hij kon haar amper had haar amper gezien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mattie is wel genomineerd geweest net zoals de anderen......Pootje is de enige die nog niet op de bank heeft gezeten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:26 schreef Harrison het volgende:
[..]
Pootje heeft heel lang net als Mattie gespeeld, bij iedereen veinzen dat hij met iedereen goed is. Dat is hoe die twee erdoorheen gefietst zijn en bijna nooit genomineerd
maar dat is zijn idee dat ze er inzit voor de roem,quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:31 schreef marky het volgende:
[..]
Wat een onzin wij hebben toch geen idee hoe die relatie is. Hij kon haar amper had haar amper gezien.
Jordy zijn "haat" zit vooral in het feit dat ze er puur zit voor de roem om weer aan een volgend programma mee te doen. Zowel Jane als Axel weten we niets. Die andere leggen hun ziel bloot in dit programma maar van hun weten we niets. Ik geniet tien keer meer van een rustig gesprek tussen Jordy en Jokien die niet bang zijn hun gedachte uit te spreken naar elkaar dan pleurrr en gillen rennen door de gang en de diepgang die niet verder gaat dan hun poriën.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:31 schreef marky het volgende:
[..]
Wat een onzin wij hebben toch geen idee hoe die relatie is. Hij kon haar amper had haar amper gezien.
Jordy zijn "haat" zit vooral in het feit dat ze er puur zit voor de roem om weer aan een volgend programma mee te doen. Zowel Jane als Axel weten we niets. Die andere leggen hun ziel bloot in dit programma maar van hun weten we niets. Ik geniet tien keer meer van een rustig gesprek tussen Jordy en Jokien die niet bang zijn hun gedachte uit te spreken naar elkaar dan pleurrr en gillen rennen door de gang en de diepgang die niet verder gaat dan hun poriën.
En ik geef gewoon mijn mening.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:31 schreef marky het volgende:
[..]
Klopt ook maar Sharice was eerder bij Pootje als Milena die kwam erbij en toen ook automatisch bij andere David.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook. Dat Pootje echt bij David was en Milena en Sharice ook samen. Later sloot Axel zich bij die twee aan zogenaamd als dubbelspion, maar ze kregen echt een klik... dacht hij.
en het is gewoon wel opvallend dat hij in 1 op 1 gesprekken met Jane heel anders met haar praatquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En ik geef gewoon mijn mening.
En ik vind het dus wel raar dat je zulke lelijke dingen hoort uit andermans mond over de vriendin van je vriendin en daar niet iets van zegt!!! En dat is mijn mening en geen onzin dus.!!
Ja en dan lijkt het of ze een goede verstandhouding hebben maar als Mattheus met zijn clubje van drie is dan zit hij mee te galbakken over haar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
en het is gewoon wel opvallend dat hij in 1 op 1 gesprekken met Jane heel anders met haar praat
weerquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:36 schreef mazaru het volgende:
En Jane staat weer af te wassen De zooi van die slobbepap die Jolien heeft klaargemaakt
Gooo Mattiquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: kans zat erin he? 'waarom doet iedereen zo naar tegen jullie.' (podcastvraag)
Matthie: maar wat een onzin ,gaan ze het verdraaien dat hun het slachtoffer zijn? ze zouden de realiteit eens moeten laten zien.
Geen ruggengraat die gozer. Waait met alle winden meequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en dan lijkt het of ze een goede verstandhouding hebben maar als Mattheus met zijn clubje van drie is dan zit hij mee te galbakken over haar.
Niet te volgen
Ik zou het wel leuk vinden als oud bewoners langs komen. En iedereen minstens 2 weken de kans geven, ben ik het helemaal mee eens.quote:
En andersom?????? Hoe pratenAxel en zij over het kartel.....en het gesprek is tussen Mattie en haar toch ook heel beleefd op een afstand.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en dan lijkt het of ze een goede verstandhouding hebben maar als Mattheus met zijn clubje van drie is dan zit hij mee te galbakken over haar.
Niet te volgen
Hij kende haar niet persoonlijk en ik ben ook geen vrienden met alle vriendinnen van mijn vrouw en zij niet met vrienden van mij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Goedzo Mattiequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: kans zat erin he? 'waarom doet iedereen zo naar tegen jullie.' (podcastvraag)
Matthie: maar wat een onzin ,gaan ze het verdraaien dat hun het slachtoffer zijn? ze zouden de realiteit eens moeten laten zien.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Harrison het volgende:
Jordy en Mattie weer in querulanten-modus
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:41 schreef marky het volgende:
Oh de facebook oma's vinden jaxel weer zielig😉
Dat is dan ook wel een prachtig antwoordquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Er was een vraag aan Axel en Jane, hoe voelt het als iedereen zo naar doet tegen jullie.
Jordy : En wat zeiden ze?
Sharice : Dat ze hun zien als een sterke speler, en dat ze daarom naar doen.
Jordy:
Toen ze Nele was ging dat ook wel goed. Toen ze zwaan kleefaan werd met Milena ging het mis.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:40 schreef Verity het volgende:
Sharice en Jordy hebben steeds vaker leuke, maar ook persoonlijke gesprekken met elkaar. Leuk om te zien, dat ze ondanks alles toch nog een goede klik met elkaar hebben.
Kan me voorstellen dat je dan het idee hebt dat je helemaal niet mee teltquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad en ze had al zo weinig zin erin. Benieuwd naar hoe alles is gezegd in de podcast.
Wat een mooi woord!quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Harrison het volgende:
Jordy en Mattie weer in querulanten-modus
Op tv heb je ook live ondertiteling die je in of uit kan schakelen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat kan niet he bij de streams..
Zelfs de 2 minuten vertraging die er is is geen genoeg tijd om te vertalen denk ik..
Ze moeten gewoon geen onverstaanbare Belgen aan BB laten mee doen.
Ik heb Jane nooit zo lelijk tegen wie dan ook over Mattheus horen praten zoals Mattheus dat wel doet over Jane.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
En andersom?????? Hoe pratenAxel en zij over het kartel.....en het gesprek is tussen Mattie en haar toch ook heel beleefd op een afstand.
Volgens mij was dat Pootje die de slobbepap aan het afwassen was en Jane en Axel hebben daarna toch nog gegeten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:36 schreef mazaru het volgende:
En Jane staat weer af te wassen De zooi van die slobbepap die Jolien heeft klaargemaakt
Ik geloof Sharice niet op haar woord. Die is niet in haar eerste leugen gestikt en volop bezig om Jordy te pleasenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Inderdaad en ze had al zo weinig zin erin. Benieuwd naar hoe alles is gezegd in de podcast.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Er was een vraag aan Axel en Jane, hoe voelt het als iedereen zo naar doet tegen jullie.
Jordy : En wat zeiden ze?
Sharice : Dat ze hun zien als een sterke speler, en dat ze daarom naar doen.
Jordy:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet te verwarren met X
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wordt blij van wat eigenpijperij in een vraag.
dom hoor, ze wordt al eerste aan de kant gegooid als het kartel de kans krijgtquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof Sharice niet op haar woord. Die is niet in haar eerste leugen gestikt en volop bezig om Jordy te pleasen
Waarom zou ze dit niet gewoon vertellen waar Jane of Axel bij is? Die zaten er toch ook bij. Als het de waarheid zou zijn dan hoeft dit ook niet zo stiekem.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Er komt iemand binnen.. Sharice schrikt zich een ongeluk, maar het is Jolien.
De mensen hielden van z'n zingen, maar hoopten dat hij nog wat meer liedjes kende, want het zijn steeds dezelfde.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou ze dit niet gewoon vertellen waar Jane of Axel bij is? Die zaten er toch ook bij. Als het de waarheid zou zijn dan hoeft dit ook niet zo stiekem.
Maar als iemand over een vriendin van jouw vrouw zulke lelijke dingen zegt vind jij dat dan normaal?, of ben je dan iemand die dan leuk mee gaat lelijk praten over die vriendin. Helemaal als je dan op tv bent en iedereen het zou kunnen zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij kende haar niet persoonlijk en ik ben ook geen vrienden met alle vriendinnen van mijn vrouw en zij niet met vrienden van mij.
Ja toch? Je merkt aan alles dat ze het op haar manier uitlegt of eerder loopt te verdraaien. Eerst zien en dan geloven. Ik denk dat ze liegt.quote:
Dat idee kreeg ik ook zal wel ondergesneeuwd zijn door die 2 ,mijn meningquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:45 schreef Verity het volgende:
Sharice komt heel rustig, ergens zelfs klein over. Lijkt erop dat ze het best zwaar heeft gehad tijdens de podcast.
We zullen het meemaken of hij moet weer niet uitgezonden worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja toch? Je merkt aan alles dat ze het op haar manier uitlegt of eerder loopt te verdraaien. Eerst zien en dan geloven. Ik denk dat ze liegt.
Nee, ze zal niet liegen. Ze wil vooral haar eigen mening geven, en ze wil niet dat iedereen die hoort, want Vlaming.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja toch? Je merkt aan alles dat ze het op haar manier uitlegt of eerder loopt te verdraaien. Eerst zien en dan geloven. Ik denk dat ze liegt.
JOrdy heeft altijd gezegd dat hij niets heeft tegen Axel alleen zijn manier van spelen houd hij niet van, hier in tegen heeft Axel duidelijk wel zijn haat uitgesproken over Jordy is een heel verschil nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Tsssssssquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: ik kan daar niet zo tegenop ook. Axel heeft gezegd; deze nominatie is een tussentijds toetsje.
Fijn dat er iemand oplet in de CoS..quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
JOrdy heeft altijd gezegd dat hij niets heeft tegen Axel alleen zijn manier van spelen houd hij niet van, hier in tegen heeft Axel duidelijk wel zijn haat uitgesproken over Jordy is een heel verschil niet
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
We zullen het meemaken of hij moet weer niet uitgezonden worden.
Eerst liep ze slaafs achter Milena aan, nu Poot.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een halve waarheid is ook een leugen. Maar we gaan het vast nog wel zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze zal niet liegen. Ze wil vooral haar eigen mening geven, en ze wil niet dat iedereen die hoort, want Vlaming.
Schuldgevoel?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:45 schreef Verity het volgende:
Sharice komt heel rustig, ergens zelfs klein over. Lijkt erop dat ze het best zwaar heeft gehad tijdens de podcast.
Dat was te verwachten, ze hebben vast ook allebei gezegd dat Sharice weg moetquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook zal wel ondergesneeuwd zijn door die 2 ,mijn mening
Waar zie jij in mijn tekst Axel staan ???quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
JOrdy heeft altijd gezegd dat hij niets heeft tegen Axel alleen zijn manier van spelen houd hij niet van, hier in tegen heeft Axel duidelijk wel zijn haat uitgesproken over Jordy is een heel verschil niet
Ja, dat geloof ik dan wel gelijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, ze hebben vast ook allebei gezegd dat Sharice weg moet
I am shockedquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Komt ze morgen wel weer bovenopquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:52 schreef greysbones het volgende:
Vind het echt sneu voor Sharice dit
Dat is voornamelijk de schuld van de febo.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:52 schreef Harrison het volgende:
Ik denk dat er geen enkele vraag voor Sharice was in die podcast. Best wel confronterend. Jammer dat ze nog steeds niet door heeft dat ze in dit spel de hele tijd alleen maar gebruikt is om anderen weg te spelen.
Er zijn er 3 genomineerdquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Zelfs met hun gecombineerde intelligentie kunnen ze er niet uit komen dat de vragen uitgekozen zijn door de febo, en dat er uiteraard prikkelde vragen worden uitgekozen die specifiek voor degenen zijn die genomineerd zijn. Niemand zit te wachten op een podcast met vragen als 'Wat was je leukste moment in het huis'
Nu hoop ik nog meer, dat ze morgen als eerste wordt genoemd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:52 schreef greysbones het volgende:
Ze moest eens weten dat ze in iedere pol bovenaan staat nu.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:53 schreef kater1 het volgende:
Mattie zegt tegen Sharice Er staan veel mensen achter u
eigen schuld dikke bultquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:52 schreef greysbones het volgende:
Daar kunnen Jaxel weinig aan doen, zij kiezen de vragen niet uit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er 3 genomineerd
Niet 2
Nah ja..quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zei jolienquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Zelfs met hun gecombineerde intelligentie kunnen ze er niet uit komen dat de vragen uitgekozen zijn door de febo, en dat er uiteraard prikkelde vragen worden uitgekozen die specifiek voor degenen zijn die genomineerd zijn. Niemand zit te wachten op een podcast met vragen als 'Wat was je leukste moment in het huis'
Dat is feitelijk zeker, want ieder is een eigen persoon vraag blijft wie zegt de waarheid.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]we gaan vanzelf zien hoe het echt is gegaan. Vraag is dat als ze het aan Axel of Jane zouden vragen er waarschijnlijk een heel ander verhaal uit zal komen
Het is niet leukquote:
Als mij er een is tegengevallen de afgelopen weken is het sharice.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:45 schreef Verida het volgende:
[..]
dom hoor, ze wordt al eerste aan de kant gegooid als het kartel de kans krijgt
ze zit er nu toch ook op, dat zou haar toch te denken moeten geven
en dan gisteren de kutsmoes dat ze haar er op hadden gezet omdat ze dachten dat ze sterk genoeg zou zijn tegenover jane en axel
Sharice zei ook voor ze gingen dat haar hart bonsde ze was duidelijk nerveus ervoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, flink lulllig van de febo. Of zou er echt geen 1 vraag voor haar ingestuurd zijn?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is niet leuk
Als je meedoet aan een spel
En je het gevoel wordt gegeven dat je eigenlijk niet eens meetelt
Daar heeft ze zelf ook een aandeel in natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Sharice zei ook voor ze gingen dat haar hart bonden ze was duidelijk nerveus ervoor
Daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, flink lulllig van de febo. Of zou er echt geen 1 vraag voor haar ingestuurd zijn?
Ja, ben ik met je eens. Alles voor sensa en de kijkcijfersquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van
FEBO spint hier garen bij en gooit liever olie op het vuur
doet ze uit der zelf hoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice moet verslag uitbrengen bij Jordy.
Ja maar niet omdat mensen haar zo leuk vinden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze moest eens weten dat ze in iedere pol bovenaan staat nu.
Ik ga even je haat woord gebruikenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ben ik met je eens. Alles voor sensa en de kijkcijfers
Soms is ie toepasselijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga even je haat woord gebruiken
Walgelijk
We zullen de podcast volgende week nog tot vervelens toe gaan zien. Dan hebben we het antwoordquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, flink lulllig van de febo. Of zou er echt geen 1 vraag voor haar ingestuurd zijn?
Ze is positief veranderd in de laatste weken ( vind ik)quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Sharice zei ook voor ze gingen dat haar hart bonden ze was duidelijk nerveus ervoor
Precies. Net zoals toen ze met Milena erop stond. Dat was nek aan nek. Ze werden allebei uitgekotst.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja maar niet omdat mensen haar zo leuk vinden.
En toen had Jane iets van 80 % van de stemmen toch?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Net zoals toen ze met Milena erop stond. Dat was nek aan nek. Ze werden allebei uitgekotst.
Morgen al op Spotify!!quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zullen de podcast volgende week nog tot vervelens toe gaan zien. Dan hebben we het antwoord
Ja dat was gigantisch...quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
En toen had Jane iets van 80 % van de stemmen toch?
Ze zal tot het eind gebruikt worden, of om anderen (Jane) weg te spelen, of om ervoor te zorgen dat de anderen kunnen blijvenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Pyrrusoverwinning
die gaan we ook weer googlen
Ik denk eerlijk gezegd dat Axel oprechter isquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
De slaapkamer vindt Jane oprechter dan Axel.
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Pyrrusoverwinning
die gaan we ook weer googlen
Die gaat ze nu niet meer halen...Gelukkig...Hopelijk deze week en anders volgende week..Houdoequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Jane of Axel er alleen op hadden gezeten dan was het ook veel spannender geweest. Mensen zijn team Jaxel en die stemmen zijn nu dus gehalveerdquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ben ik van overtuigd hoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:00 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ze zal tot het eind gebruikt worden, of om anderen (Jane) weg te spelen, of om ervoor te zorgen dat de anderen kunnen blijven
jullie kijken echt een hele andere BB hoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was wel eens heel benieuwd hoe een stemming was verlopen als er niet zo haat was naar Axel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice denkt dat ze naar huis gaat morgen.
Ja, maar je oogst wat je zaait.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was wel eens heel benieuwd hoe een stemming was verlopen als er niet zo haat was naar Axel.
Je loopt een kwartiertje achterquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jullie kijken echt een hele andere BB hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |