Waarom zou ze dit niet gewoon vertellen waar Jane of Axel bij is? Die zaten er toch ook bij. Als het de waarheid zou zijn dan hoeft dit ook niet zo stiekem.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Er komt iemand binnen.. Sharice schrikt zich een ongeluk, maar het is Jolien.
De mensen hielden van z'n zingen, maar hoopten dat hij nog wat meer liedjes kende, want het zijn steeds dezelfde.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou ze dit niet gewoon vertellen waar Jane of Axel bij is? Die zaten er toch ook bij. Als het de waarheid zou zijn dan hoeft dit ook niet zo stiekem.
Maar als iemand over een vriendin van jouw vrouw zulke lelijke dingen zegt vind jij dat dan normaal?, of ben je dan iemand die dan leuk mee gaat lelijk praten over die vriendin. Helemaal als je dan op tv bent en iedereen het zou kunnen zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij kende haar niet persoonlijk en ik ben ook geen vrienden met alle vriendinnen van mijn vrouw en zij niet met vrienden van mij.
Ja toch? Je merkt aan alles dat ze het op haar manier uitlegt of eerder loopt te verdraaien. Eerst zien en dan geloven. Ik denk dat ze liegt.quote:
Dat idee kreeg ik ook zal wel ondergesneeuwd zijn door die 2 ,mijn meningquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:45 schreef Verity het volgende:
Sharice komt heel rustig, ergens zelfs klein over. Lijkt erop dat ze het best zwaar heeft gehad tijdens de podcast.
We zullen het meemaken of hij moet weer niet uitgezonden worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja toch? Je merkt aan alles dat ze het op haar manier uitlegt of eerder loopt te verdraaien. Eerst zien en dan geloven. Ik denk dat ze liegt.
Nee, ze zal niet liegen. Ze wil vooral haar eigen mening geven, en ze wil niet dat iedereen die hoort, want Vlaming.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja toch? Je merkt aan alles dat ze het op haar manier uitlegt of eerder loopt te verdraaien. Eerst zien en dan geloven. Ik denk dat ze liegt.
JOrdy heeft altijd gezegd dat hij niets heeft tegen Axel alleen zijn manier van spelen houd hij niet van, hier in tegen heeft Axel duidelijk wel zijn haat uitgesproken over Jordy is een heel verschil nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wat ik niet snap van Mattie in deze is dat hij zo mee lult met Jordy.
Jane is een goeie vrienden van zijn vriendin ( hij weet niet hoe het thuis is nog natuurlijk).
Dat hij in het kartel zit snap ik dat hij tegen haar het spel speelt.
Maar de haat van Jordy naar Jane en hij haat haar echt en alles wat hij daarbij uitkraamt.
Als je een vent bent dan zeg je er toch iets van.
Tsssssssquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: ik kan daar niet zo tegenop ook. Axel heeft gezegd; deze nominatie is een tussentijds toetsje.
Fijn dat er iemand oplet in de CoS..quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
JOrdy heeft altijd gezegd dat hij niets heeft tegen Axel alleen zijn manier van spelen houd hij niet van, hier in tegen heeft Axel duidelijk wel zijn haat uitgesproken over Jordy is een heel verschil niet
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
We zullen het meemaken of hij moet weer niet uitgezonden worden.
Eerst liep ze slaafs achter Milena aan, nu Poot.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een halve waarheid is ook een leugen. Maar we gaan het vast nog wel zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ze zal niet liegen. Ze wil vooral haar eigen mening geven, en ze wil niet dat iedereen die hoort, want Vlaming.
Schuldgevoel?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:45 schreef Verity het volgende:
Sharice komt heel rustig, ergens zelfs klein over. Lijkt erop dat ze het best zwaar heeft gehad tijdens de podcast.
Dat was te verwachten, ze hebben vast ook allebei gezegd dat Sharice weg moetquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook zal wel ondergesneeuwd zijn door die 2 ,mijn mening
Waar zie jij in mijn tekst Axel staan ???quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
JOrdy heeft altijd gezegd dat hij niets heeft tegen Axel alleen zijn manier van spelen houd hij niet van, hier in tegen heeft Axel duidelijk wel zijn haat uitgesproken over Jordy is een heel verschil niet
Ja, dat geloof ik dan wel gelijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, ze hebben vast ook allebei gezegd dat Sharice weg moet
I am shockedquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, ze hebben vast ook allebei gezegd dat Sharice weg moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |