en het is gewoon wel opvallend dat hij in 1 op 1 gesprekken met Jane heel anders met haar praatquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En ik geef gewoon mijn mening.
En ik vind het dus wel raar dat je zulke lelijke dingen hoort uit andermans mond over de vriendin van je vriendin en daar niet iets van zegt!!! En dat is mijn mening en geen onzin dus.!!
Ja en dan lijkt het of ze een goede verstandhouding hebben maar als Mattheus met zijn clubje van drie is dan zit hij mee te galbakken over haar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
en het is gewoon wel opvallend dat hij in 1 op 1 gesprekken met Jane heel anders met haar praat
weerquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:36 schreef mazaru het volgende:
En Jane staat weer af te wassen De zooi van die slobbepap die Jolien heeft klaargemaakt
Gooo Mattiquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: kans zat erin he? 'waarom doet iedereen zo naar tegen jullie.' (podcastvraag)
Matthie: maar wat een onzin ,gaan ze het verdraaien dat hun het slachtoffer zijn? ze zouden de realiteit eens moeten laten zien.
Geen ruggengraat die gozer. Waait met alle winden meequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en dan lijkt het of ze een goede verstandhouding hebben maar als Mattheus met zijn clubje van drie is dan zit hij mee te galbakken over haar.
Niet te volgen
Ik zou het wel leuk vinden als oud bewoners langs komen. En iedereen minstens 2 weken de kans geven, ben ik het helemaal mee eens.quote:
En andersom?????? Hoe pratenAxel en zij over het kartel.....en het gesprek is tussen Mattie en haar toch ook heel beleefd op een afstand.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en dan lijkt het of ze een goede verstandhouding hebben maar als Mattheus met zijn clubje van drie is dan zit hij mee te galbakken over haar.
Niet te volgen
Hij kende haar niet persoonlijk en ik ben ook geen vrienden met alle vriendinnen van mijn vrouw en zij niet met vrienden van mij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wat ik niet snap van Mattie in deze is dat hij zo mee lult met Jordy.
Jane is een goeie vrienden van zijn vriendin ( hij weet niet hoe het thuis is nog natuurlijk).
Dat hij in het kartel zit snap ik dat hij tegen haar het spel speelt.
Maar de haat van Jordy naar Jane en hij haat haar echt en alles wat hij daarbij uitkraamt.
Als je een vent bent dan zeg je er toch iets van.
Goedzo Mattiequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: kans zat erin he? 'waarom doet iedereen zo naar tegen jullie.' (podcastvraag)
Matthie: maar wat een onzin ,gaan ze het verdraaien dat hun het slachtoffer zijn? ze zouden de realiteit eens moeten laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |