Nee ik weet het ook niet meer. Volgens mij was het toen Milena, Sharice en Axel die veel bij elkaar waren. Pootje weet ik niet meer. Die lag gewoon veel languit op de bank geloof ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt want dat zat ik me net te bedenken.
Was toen meer Pootje, David S die wel vaker met Sharice en Milena samen zaten.
Maar had het idee dat Pootje en Sharice niet zo close waren als nu.
Wat als hij daar nu een heel andere Jane ziet.....denk dat in de gewone wereld niet zo dik waren als zij met zijn vriendin. Hij was al niet blij toen hij vernam dat ze er in kwam.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wat ik niet snap van Mattie in deze is dat hij zo mee lult met Jordy.
Jane is een goeie vrienden van zijn vriendin ( hij weet niet hoe het thuis is nog natuurlijk).
Dat hij in het kartel zit snap ik dat hij tegen haar het spel speelt.
Maar de haat van Jordy naar Jane en hij haat haar echt en alles wat hij daarbij uitkraamt.
Als je een vent bent dan zeg je er toch iets van.
Klopt, maar in deze had ie wel gewoon gelijk. Je hoort jane idd al van ver aankomen. En thats it.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordy reageert afentoe als een oude vent, als ze 'savonds lol maken.....maken ze een teringherrie
kan het godgloeiendegodverdomme niet wat rustiger
Ja dat idee had ik ook. Lag / zat vaker bij elkaar wel maar de echte vriendschap zoals ik het nu zie kwam volgens mij pas toen Milena wegging.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik weet het ook niet meer. Volgens mij was het toen Milena, Sharice en Axel die veel bij elkaar waren. Pootje weet ik niet meer. Die lag gewoon veel languit op de bank geloof ik
Dank je, heb topicforum vliegtuigjes gemaakt, kunnen we daar mooi vliegtuigjes kletsenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh neeeej
Hoop dat ze geen toestemming krijgen hiervoor vanuit de productie. Niet weer dat vliegtuigjes gedoe
Ja, als Milena bij de andere zat dan was zij vaak bij Pootje. vooral toen Elsa wegging....quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk al zo toen Milena er nog was?
Pootje heeft heel lang net als Mattie gespeeld, bij iedereen veinzen dat hij met iedereen goed is. Dat is hoe die twee erdoorheen gefietst zijn en bijna nooit genomineerdquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik weet het ook niet meer. Volgens mij was het toen Milena, Sharice en Axel die veel bij elkaar waren. Pootje weet ik niet meer. Die lag gewoon veel languit op de bank geloof ik
Jolien14.. ik kijk er niet van opquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:12 schreef Kissingbird het volgende:
Ze hebben het over rampetampen (hun bewoording)
pootje was 15, Jolien 14 (dacht ik ) , Matthie 18
Neeeej Rinardoquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dank je, heb topicforum vliegtuigjes gemaakt, kunnen we daar mooi vliegtuigjes kletsen
beetje meten met 2 maten of nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel mod Mazaru![]()
Goed plan wel, als ze dat nu eens allemaal deden he en iedereens mening respecteren dan was het hier een stuk gezelliger.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neeeej RinardoEr komt hopelijk geen vliegtuigje dit jaar
Dat idee had ik ook. Dat Pootje echt bij David was en Milena en Sharice ook samen. Later sloot Axel zich bij die twee aan zogenaamd als dubbelspion, maar ze kregen echt een klik... dacht hij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook. Lag / zat vaker bij elkaar wel maar de echte vriendschap zoals ik het nu zie kwam volgens mij pas toen Milena wegging.
Toen David S weg wilde zei Pootje ook naar huis te willen. (nou heeft hij dat wel vaker gezegd ook).
Volgend jaar live ondertiteling.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pootje heeft altijd aan haar kant gestaan ook toen ze met Milena was.
Komt ook wel een beetje omdat ze beide onverstaanbare Belgen zijn denk ik zo.
Ah dat zou ook kunnen. Ik hoorde hem wel, maar had geen idee wat hij zei behalve ouufljej oudekuie jfjiuerljkjquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pootje heeft altijd aan haar kant gestaan ook toen ze met Milena was.
Komt ook wel een beetje omdat ze beide onverstaanbare Belgen zijn denk ik zo.
Dat kan niet he bij de streams..quote:
Wat een onzin wij hebben toch geen idee hoe die relatie is. Hij kon haar amper had haar amper gezien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jane is een goeie vrienden van zijn vriendin ( hij weet niet hoe het thuis is nog natuurlijk).
Maar de haat van Jordy naar Jane en hij haat haar echt en alles wat hij daarbij uitkraamt.
Mattie is wel genomineerd geweest net zoals de anderen......Pootje is de enige die nog niet op de bank heeft gezeten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:26 schreef Harrison het volgende:
[..]
Pootje heeft heel lang net als Mattie gespeeld, bij iedereen veinzen dat hij met iedereen goed is. Dat is hoe die twee erdoorheen gefietst zijn en bijna nooit genomineerd
maar dat is zijn idee dat ze er inzit voor de roem,quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:31 schreef marky het volgende:
[..]
Wat een onzin wij hebben toch geen idee hoe die relatie is. Hij kon haar amper had haar amper gezien.
Jordy zijn "haat" zit vooral in het feit dat ze er puur zit voor de roem om weer aan een volgend programma mee te doen. Zowel Jane als Axel weten we niets. Die andere leggen hun ziel bloot in dit programma maar van hun weten we niets. Ik geniet tien keer meer van een rustig gesprek tussen Jordy en Jokien die niet bang zijn hun gedachte uit te spreken naar elkaar dan pleurrr en gillen rennen door de gang en de diepgang die niet verder gaat dan hun poriën.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:31 schreef marky het volgende:
[..]
Wat een onzin wij hebben toch geen idee hoe die relatie is. Hij kon haar amper had haar amper gezien.
Jordy zijn "haat" zit vooral in het feit dat ze er puur zit voor de roem om weer aan een volgend programma mee te doen. Zowel Jane als Axel weten we niets. Die andere leggen hun ziel bloot in dit programma maar van hun weten we niets. Ik geniet tien keer meer van een rustig gesprek tussen Jordy en Jokien die niet bang zijn hun gedachte uit te spreken naar elkaar dan pleurrr en gillen rennen door de gang en de diepgang die niet verder gaat dan hun poriën.
En ik geef gewoon mijn mening.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:31 schreef marky het volgende:
[..]
Klopt ook maar Sharice was eerder bij Pootje als Milena die kwam erbij en toen ook automatisch bij andere David.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook. Dat Pootje echt bij David was en Milena en Sharice ook samen. Later sloot Axel zich bij die twee aan zogenaamd als dubbelspion, maar ze kregen echt een klik... dacht hij.
en het is gewoon wel opvallend dat hij in 1 op 1 gesprekken met Jane heel anders met haar praatquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En ik geef gewoon mijn mening.
En ik vind het dus wel raar dat je zulke lelijke dingen hoort uit andermans mond over de vriendin van je vriendin en daar niet iets van zegt!!! En dat is mijn mening en geen onzin dus.!!
Ja en dan lijkt het of ze een goede verstandhouding hebben maar als Mattheus met zijn clubje van drie is dan zit hij mee te galbakken over haar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
en het is gewoon wel opvallend dat hij in 1 op 1 gesprekken met Jane heel anders met haar praat
weerquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:36 schreef mazaru het volgende:
En Jane staat weer af te wassen De zooi van die slobbepap die Jolien heeft klaargemaakt
Gooo Mattiquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: kans zat erin he? 'waarom doet iedereen zo naar tegen jullie.' (podcastvraag)
Matthie: maar wat een onzin ,gaan ze het verdraaien dat hun het slachtoffer zijn? ze zouden de realiteit eens moeten laten zien.
Geen ruggengraat die gozer. Waait met alle winden meequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en dan lijkt het of ze een goede verstandhouding hebben maar als Mattheus met zijn clubje van drie is dan zit hij mee te galbakken over haar.
Niet te volgen
Ik zou het wel leuk vinden als oud bewoners langs komen. En iedereen minstens 2 weken de kans geven, ben ik het helemaal mee eens.quote:
En andersom?????? Hoe pratenAxel en zij over het kartel.....en het gesprek is tussen Mattie en haar toch ook heel beleefd op een afstand.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en dan lijkt het of ze een goede verstandhouding hebben maar als Mattheus met zijn clubje van drie is dan zit hij mee te galbakken over haar.
Niet te volgen
Hij kende haar niet persoonlijk en ik ben ook geen vrienden met alle vriendinnen van mijn vrouw en zij niet met vrienden van mij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Goedzo Mattiequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: kans zat erin he? 'waarom doet iedereen zo naar tegen jullie.' (podcastvraag)
Matthie: maar wat een onzin ,gaan ze het verdraaien dat hun het slachtoffer zijn? ze zouden de realiteit eens moeten laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |