En bovendien, als axel er uit gaat, en daar lijkt het wel op, dan komen de axel stemmers bij haar, en de rest moetmet elkaar delen. Dat zag je vorig jaar ook bij Randyquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze doorgaan met treiteren dan heb je dikke kans dat Jane gaat winnen. Mensen trekken meestal naar de underdog
Zo plat is A'dam nu ook weer nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zelf nu moet je zaniken he zeg het maar even niet op ze plat Amsterdams
Awww dan hangt er vast een zak met pinda's aan die knijper. Daar zijn ze echt knettergek op. Als ik zo'n zak ophang dan zitten er soms wel een stuk of 10 op mijn balkon en spelen ze tikkertje met verlos om van die pinda's te eten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier in het dorp ook honderden en verzamelplaats is Steenstrapark, heb ze hier op balkon ook wel
motten ze weer vechten om 1 knijper die aan de lijn hangt
Oeps.... sorryquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:08 schreef Harrison het volgende:
[..]
sorry voor de verwarring vanwege mijn naam, maar ik ben een meisje
dat schrijf ik toch ook mijn plat Amsterdams had anders geweestquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo plat is A'dam nu ook weer niet
Ja, laten we het gewoon bij de bewoners houden. Daar is dit subforum voorquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:11 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gaat steeds erger worden, de 1 mag wel alles zeggen en de ander niet, A
En Sharice is ook op het matje geroepen daaroverquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:14 schreef Luna68 het volgende:
Pootje is nu wel beter te verstaan sinds hij commentaar heeft gehad op het west-vlaams
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:14 schreef Luna68 het volgende:
Pootje is nu wel beter te verstaan sinds hij commentaar heeft gehad op het west-vlaams
Ze mag haar sloffen wel aan, maar moet haar voeten optillenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
Oh nou mag ze ook haar sloffen niet meer aan van hem
Wat zei ze daar op.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
en het gesprek viel gelijk stil. Ze kwamen net weer op gang over Jane. Nou moeten ze een ander gespreksonderwerp zoekenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
Axel komt vragen of iemand mens erger je niet wil meespelen.
Was maar kort in de suite.
Jordy maakte de opmerking buiten dat je Jane al van ver aan hoort komen te sloffenquote:
Als niemand hem een schouderklopje geeft doet hij het gewoon zelf.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: ik wist wat ging gebeuren, ik ging bij die kist staan. Ik had het perfecte uitzicht op iedereen.
Dat zegt hij niet. Hij ergert zich aan het geslof en daar heb ik hier op de cos wel meer mensen over gehoord die zich eraan ergere. Jordy kan wat dat betreft hier gewoon meeposten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
nah ja een seriemoordenaar ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:10 schreef Ireth het volgende:
Jane lacht te overdreven en huilt nep
Pootje is niet te verstaan en weet niet wat ie wil
Jordy heeft niet-mee-lachende-ogen
Axel kijkt af en toe met een blik van seriemoordenaar
Sharice lijkt nooit lol te hebben
Matti kijkt onnozel
Jolien eehh... dies blond.
Elke gek zijn gebrek.
Daar klaagt half streamvolgend Nederland en België over, dat geslof er mee is verschrikkelijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
Hoezo zannikken, iedereen zijn eigen mening toch?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zelf nu moet je zaniken he zeg het maar even niet op ze plat Amsterdams
Nou klopt ook. Maar ja, jordy hé....quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy maakte de opmerking buiten dat je Jane al van ver aan hoort komen te sloffen
Wat ik niet snap van Mattie in deze is dat hij zo mee lult met Jordy.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
En het gaat weer over Jane. Compleet geobsedeerd die gozer
ff los van het feit dat het irritant is maar:quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze mag haar sloffen wel aan, maar moet haar voeten optillen
Ja, dat is toch ook zo.....Denk dat dat hier ook al een gezegd is......quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jordy maakte de opmerking buiten dat je Jane al van ver aan hoort komen te sloffen
Was dat eigenlijk al zo toen Milena er nog was?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
Ahh lief.. Pootje geeft Sharice een knuffel.
Fijne vriendschap die 2.
die zijn ook leuk samenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:19 schreef Kissingbird het volgende:
Ahh lief.. Pootje geeft Sharice een knuffel.
Fijne vriendschap die 2.
Onderschat Mattheus niet hoor. Dat is ook een stoker. Als Jordy even vergeet om over Axel of Jane te roddelen dan stookt hij de boel wel weer op. Net zoals Jolienquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wat ik niet snap van Mattie in deze is dat hij zo mee lult met Jordy.
Jane is een goeie vrienden van zijn vriendin ( hij weet niet hoe het thuis is nog natuurlijk).
Dat hij in het kartel zit snap ik dat hij tegen haar het spel speelt.
Maar de haat van Jordy naar Jane en hij haat haar echt en alles wat hij daarbij uitkraamt.
Als je een vent bent dan zeg je er toch iets van.
Kon met een schone lepel gewoon terug geschept, maar Axel eet het wel op.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:19 schreef Koos1958 het volgende:
Zo bijna hele bak muesli op de kwark bij jane. Viel leeg
Grappig dat je het zegt want dat zat ik me net te bedenken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk al zo toen Milena er nog was?
Ja volgens mij was Sharice met beide Davids wel goed vanaf het beginquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk al zo toen Milena er nog was?
tja hier ergert ook iedereen zich eraan, jij hebt het ook vaak genoeg benoemd. ze mag het idd zelf weten, maar storend is het welquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ff los van het feit dat het irritant is maar:
Dat moet zij toch zelf weten?
Jordy reageert afentoe als een oude vent, als ze 'savonds lol maken.....maken ze een teringherriequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou klopt ook. Maar ja, jordy hé....
Dank je wel mod Mazaruquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, laten we het gewoon bij de bewoners houden. Daar is dit subforum voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |