Waar zit de arrogantie?quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Lekker arrogant
[ afbeelding ]
had verkeerde afslag genomen hahaha
Ik zie Axel toch gewoon naar Sharice kijken, maar zij negeert hemquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Lekker arrogant
[ afbeelding ]
had verkeerde afslag genomen hahaha
Ik word zo misselijk van dat domme gelul.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:23 schreef mazaru het volgende:
Van Jordy moet Sharice het kartel ophemelen
Ze gaan naar binnen en het gelul begint gelijk
Jordy: Erg he? Geen blik aan Sharice
Jolien: Ze heeft hen niets gedaan. Maar ja, ze voelen zich machtig he?
JOrdy: Ja ze zijn er volgende week toch nog denken ze. Ik zei het toch? Ik zei het toch? Ze lopen rond alsof ze God zijn. Echt he? Sharice heeft niets gedaan en ze lopen haar zo voorbij
Etc. etc..etc
En jolien die constant ja zegt
Nergens. Ze staan gewoon te wachten en Axel keek nog naar Sharice die hen negeert.quote:
en het slaat ook helemaal nergens opquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik word zo misselijk van dat domme gelul.
En ze verzinnen het ook gewoon Sloeg helemaal nergens opquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik word zo misselijk van dat domme gelul.
Dat negeren zie ik dan ook weer niet, ik zie wachtende mensen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nergens. Ze staan gewoon te wachten en Axel keek nog naar Sharice die hen negeert.
Pootje is van Westvlaanderen, hij is anders ...quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:46 schreef zodeju het volgende:
Pootje gelooft niet dat hier in Amsterdam veel Halsbandparkieten zitten.
Ze verzinnen het inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze verzinnen het ook gewoon Sloeg helemaal nergens op
ja, wachtende mensen, in stilte en axel keek even naar sharice en die zocht geen oogcontact,quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat negeren zie ik dan ook weer niet, ik zie wachtende mensen.
Het wordt ook steeds erger. Ze hebben ook 0 zelfreflectie. Ze vinden werkelijk dat ze gods gift to menkind zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dan te bedenken dat ik Axel en Jane in het begin wel leuk vond. Maar hun gedrag, zich hoog boven de groep te voelen, te goed voor het klootjesvolk, toen was het bij mij klaar.
Die komen vanzelf wel in Vlaanderen ook. Je gaat ze steeds meer zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Pootje is van Westvlaanderen, hij is anders ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
heleboel op plekken ( bij ziekenhuis in dichte wijk zeker meer dan 500 verdeeld over paar bomen)quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:46 schreef zodeju het volgende:
Pootje gelooft niet dat hier in Amsterdam veel Halsbandparkieten zitten.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die komen vanzelf wel in Vlaanderen ook. Je gaat ze steeds meer zien.Awww vogeleinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]
Die komen vanzelf wel in Vlaanderen ook. Je gaat ze steeds meer zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie er hier geen 1 buiten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heleboel op plekken ( bij ziekenhuis in dichte wijk zeker meer dan 500 verdeeld over paar bomen)
Zou denken dat er een vogel ontsnapt is ergens als ik zo eentje zou zien hier
Smile, it's free therapy.
Prachtige beestjes! Maar ze maken een enorme herrie als ze in een zwerm voorbij komen vliegenquote:
[..]
Die komen vanzelf wel in Vlaanderen ook. Je gaat ze steeds meer zien.AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is minderquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Prachtige beestjes! Maar ze maken een enorme herrie als ze in een zwerm voorbij komen vliegen
Ja lachen hequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie en Pootje zien een vogel
Pootje : dat is een Scandinavische spitsteef
Allemaal lachen
Jolien : ik neem je niet meer serieus
Jolien; jij dacht dat ik da zou geloven??
Zou best is kunnenquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
Ik verwacht volgende week een rode knop
goede observatiequote:Op donderdag 13 maart 2025 16:02 schreef Harrison het volgende:
Nu ze allemaal zo op een rijtje zitten zie je heel goed het verschil. Als Mattie en Pootje lachen, dan lachen hun ogen mee: ziet er sympathiek uit. Als Jordy lacht, blijven zijn ogen een soort van doods/star staan, vind ik er heel creepy uitzien. Net alsof hij niet echt lol heeft, maar speelt dat hij moet lachen of zo.
Het klinkt ook supereng. Maar ik dacht ik zeg het maar niet, dan komt er weer commentaarquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:02 schreef Harrison het volgende:
Nu ze allemaal zo op een rijtje zitten zie je heel goed het verschil. Als Mattie en Pootje lachen, dan lachen hun ogen mee: ziet er sympathiek uit. Als Jordy lacht, blijven zijn ogen een soort van doods/star staan, vind ik er heel creepy uitzien. Net alsof hij niet echt lol heeft, maar speelt dat hij moet lachen of zo.
Wat je bij Jordy ziet is continu overacting , en idd zijn ogen lachen zelden mee als hij lacht.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:02 schreef Harrison het volgende:
zelf nu moet je zaniken he zeg het maar even niet op ze plat Amsterdamsquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:02 schreef Harrison het volgende:
Oh neeeejquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:04 schreef Linnied het volgende:
Onee... een vliegtuigje voor jane.. zie haar insta
Hij mag geen mening hebben?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zelf nu moet je zaniken he zeg het maar even niet op ze plat Amsterdams
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zelf nu moet je zaniken he zeg het maar even niet op ze plat Amsterdams
Hoop het ook....quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh neeeej
Hoop dat ze geen toestemming krijgen hiervoor vanuit de productie. Niet weer dit vliegtuigjes gedoe
[..]
Die komen vanzelf wel in Vlaanderen ook. Je gaat ze steeds meer zien.Hier in het dorp ook honderden en verzamelplaats is Steenstrapark, heb ze hier op balkon ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
motten ze weer vechten om 1 knijper die aan de lijn hangt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |