Reactie op wat werd gezegd over Mattie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik snap niet over wie je het nu hebt. Wie is calimero?
Inderdaad, Jolien het meesterbrein. Duh!quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:18 schreef mazaru het volgende:
Jolien: Ze zijn weer aan het slapen he!
Jordy: Ik heb geen idee wat ze doen
Ik denk dat ze heel erg haar best doet in de hoop dat ze dan meer Nederlandse stemmen krijgt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:23 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heeft Sharice te horen gekregen dat ze Nederlands moet spreken
Er deugd geen eentje die op de hand is van Jordy he.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:20 schreef mazaru het volgende:
Jolien roept ze niet bang moet zijn om haar mening te zeggen tegen Sharice.
Uitgerekend Jolien die al weken meelift op dat kartel en totaal niets heeft laten zien of horen behalve de verhalen over al die kerels die ze al heeft gehad
Zou dat ook de reden zijn, waarom ze bang was om naar de podcast te gaan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Jordy storen zich aan de attitude van Jane en Axel. Dat ze Sharice negeerden.
Sharice heeft hun niks misdaan zeggen ze.
Ze lopen voorbij en zeggen haar niks.
Eindelijk zie je het.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er deugd geen eentje die op de hand is van Jordy he.....
Treurig......diep triest......quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Jordy storen zich aan de attitude van Jane en Axel. Dat ze Sharice negeerden.
Sharice heeft hun niks misdaan zeggen ze.
Ze lopen voorbij en zeggen haar niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |