Pootje is heel veel afgevallen, maar denk als ik zijn eetgewoontes hoor, hij de kilo's er zo weer aan heeftquote:
Slobbepap dusquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:25 schreef Flow3r het volgende:
Jolien gaat rijstepap maken van Slob
[ afbeelding ]
Ik had een loungeset verwacht bij die haard onder het andere afdakquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik sla eigenlijk niet stijl achterover van deze 'tuinset'
En tochquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Pootje is heel veel afgevallen, maar denk als ik zijn eetgewoontes hoor, hij de kilo's er zo weer aan heeft
Heeft geen indruk gemaakt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje: ja ze hebben geklaagd over de taal van de west vlamingen![]()
Ik vind hem heel erg leukquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Wle slim dat er geen ligstoelen bij zitten. Volgende week wordt het weer mooi weerquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:31 schreef Harrison het volgende:
Ik kan dat zeikerige timbre en die dommige dictie van Jolien echt niet meer aanhoren
Toen ze vuur aan moesten houden lieten ze het zien....vond er toen ook niks aan....maar later kwam wel de sauna bij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
No problemquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:32 schreef Flow3r het volgende:
@:Greysbones ik zat niet op te letten![]()
Dank voor het openen![]()
Dat zei ze vandaag zelf alquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik trek Jolien ook steeds minder. Heb het gevoel dat ze steeds platter Vlaams gaat praten. Kan ik mis hebben, heb geen zin om afleveringen terug te luisteren.
het vernislaagje van "lief kindvrouwtje" is er inmiddels wel helemaal afgesletenquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik trek Jolien ook steeds minder. Heb het gevoel dat ze steeds platter Vlaams gaat praten. Kan ik mis hebben, heb geen zin om afleveringen terug te luisteren.
Oh ja die, helemaal mee eensquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:33 schreef greysbones het volgende:
Er zijn er maar 2 die ik heel slecht trek
Die zich mijlenver boven een ander stellen
En die zijn nu gelukkig niet op de stream
afgesleten of afgegetenquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:33 schreef Verida het volgende:
[..]
het vernislaagje van "lief kindvrouwtje" is er inmiddels wel helemaal afgesleten
Beter toch.....vind haar veel leuker dan toen in begin.....ze kan veel hebben....van grappen e.d.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:33 schreef Verida het volgende:
[..]
het vernislaagje van "lief kindvrouwtje" is er inmiddels wel helemaal afgesleten
Hij is geobsedeerd van Jane.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:36 schreef Flow3r het volgende:
Jordy eet een eitje met een haar van Jane![]()
[ afbeelding ]
Gyazo weer lekker traag![]()
Kijk dat vind ik leuk....zelfde dat ik me nog steeds afvraag of zijn bomenkennis echt is.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:37 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie ziet weer een bepaalde vogelCanadese grijsborst teef
Matthie moet lachen.. dat jolien dat zou geloven.. en vragen hoe weet gij dat ?
matthie: dat zie je aan de grijze borststreep.
Ik hoop op Mattie, en hoop een Jordoy te zien die blij is voor Mattie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:40 schreef Verity het volgende:
Pootje denkt dat Mattheus of Jordy BB gaat winnen
Liever Mattie dan Jordy maar jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:40 schreef Verity het volgende:
Als ze doorgaan met treiteren dan heb je dikke kans dat Jane gaat winnen. Mensen trekken meestal naar de underdogquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:40 schreef Verity het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze doorgaan met treiteren dan heb je dikke kans dat Jane gaat winnen. Mensen trekken meestal naar de underdog
Dikke kans dat ze eerder naar huis gaat als Axel foetsie is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze doorgaan met treiteren dan heb je dikke kans dat Jane gaat winnen. Mensen trekken meestal naar de underdog
Dacht dat Jane daar zat om Axel te laten winnen.....dus ze kan naar huis als ze wil. Geld doet haar niks.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Lekker arrogant
[ afbeelding ]
had verkeerde afslag genomen hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |