Ja, dat wordt Axelquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:06 schreef Kinga het volgende:
Wie gaat er morgen waarschijnlijk naar huis dan? Heb geen polls gezien.. Axel? Dan staan Jane en Jordy dus in de finale. En moeten de belgen het uitvechten.
Jane dan!quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Waar zie jij in mijn tekst Axel staan ???
Ik heb het daar helemaal niet over.
Misschien even lezen voordat je antwoord.
Ik hoop dat ze sterk genoeg is om tegen het getreiter van vijf tegen 1 te kunnen. Ik ben er bang voor. Ik denk dat Axel dat beter zou kunnen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
Spijtig voor Jane dat axcel straks ws gaat
Dat gaat haar BB avontuur kunnen redden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
hoop dat zij gaatquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
Ja was ook naar voor sharice met milena. Jeff en keanu bij jolien. Jordy en niels, jane en wicky en elsa. Ze hebben allemaal een persoon die ze graag hebben uit het huis zien stappenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
Ik denk het ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gaat haar BB avontuur kunnen redden.
Als je jezelf niet kieteld...quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wordt blij van wat eigenpijperij in een vraag.
Vorige week vroegen jaxel om op keanu te stemmen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef Kinga het volgende:
Belachelijk dat die kartel fans allemaal op Sharice stemmen... ze vliegt er volgende week toch uit. Of je krijgt nog een twist dat of Pootje of Sharice er vrijwillig uitgaan met 15.000 euro. Die wat het mist verdienen.
Pootje heeft al gezegd dat hij voor 15 k niet weggaat. Dat is voor hem 3 weken werken zei hij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef Kinga het volgende:
Belachelijk dat die kartel fans allemaal op Sharice stemmen... ze vliegt er volgende week toch uit. Of je krijgt nog een twist dat of Pootje of Sharice er vrijwillig uitgaan met 15.000 euro. Die wat het minst verdienen.
misschien dat ze nog wat steun kan vinden bij Pootje. Die heeft zich nog niet echt helemaal aangesloten bij het Kartel, die blijft zelf ook een beetje onder de radar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze sterk genoeg is om tegen het getreiter van vijf tegen 1 te kunnen. Ik ben er bang voor. Ik denk dat Axel dat beter zou kunnen.
Pootje lult ook met die kudde mee. Misschien dat hij haar af en toe zal troosten, maar hij gaat het echt niet voor haar opnemen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:10 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien dat ze nog wat steun kan vinden bij Pootje. Die heeft zich nog niet echt helemaal aangesloten bij het Kartel, die blijft zelf ook een beetje onder de radar.
Het zal niet makkelijk voor haar worden.
hij lult niet echt mee heb ik het gevoelquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pootje lult ook met die kudde mee. Misschien dat hij haar af en toe zal troosten, maar hij gaat het echt niet voor haar opnemen.
Nou laten we het daar dan op hopen. Alles om maar niet die Jordy te laten winnen. Persoonlijk denkn dat dat winnen voor dit niet goed gaat zijn voor zijn persoonlijkheid. Denk niet dat hij de teleurstelling aan kan dat met zoveel kaartjes je toch geen BNN’er gaat zijn.quote:
Ik ook. Daarom heb ik de streams niet aan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:11 schreef Kinga het volgende:
Ik kots echt op alles wat uit die bek van Jordy komt.
Als ze er tegen kan, dan wint ze. De rest zet zich zo slecht op de kaart. Ontkennen dat ze echt wel naar doen, buitensluiten, eeuwig geroddel zichzelf als finalist zien (bij Jordy) maar een ander verwijten dat ook te zeggen en herhalen van zetten. Neem daarbij de achterban van Axel, Elsa, Wicky en voila. Jordy kan nog wel eens spijt krijgenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze sterk genoeg is om tegen het getreiter van vijf tegen 1 te kunnen. Ik ben er bang voor. Ik denk dat Axel dat beter zou kunnen.
zou jolien soms denken dat er geen camera;s in de slaapkamer zijn?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:12 schreef kater1 het volgende:
Jolien had het over dat mensen met live streams misschien beter zien wat er werkelijk in huis aan de hand is. Dat het heel vervelend is dat arrogante gedrag van Jaxel. Zoals net dat Jaxel Sharice compleet negeerden toen ze de pr ingingen. Dat dat soort dingen heel vervelend zijn.
Wat ik nog minder snap: wat denken ze dan wat voor streams ze dan te zien gaan krijgen? Ik heb niks tegen Pootje en Sharice, maar het is niet alsof zij voor de entertainment gezorgd hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef Kinga het volgende:
Belachelijk dat die kartel fans allemaal op Sharice stemmen... ze vliegt er volgende week toch uit. Of je krijgt nog een twist dat of Pootje of Sharice er vrijwillig uitgaan met 15.000 euro. Die wat het minst verdienen.
Geen medelijden mee, dat is het spel dat ze gespeeld hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
Wat ik me dan afvraag he... als ze aan het bidden zijn dan bidden ze tot God (mag ik hopen) kunnen ze dan niet beter gelijk naar Jane en Axel toelopen en het rechtstreeks aan ze vragen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:14 schreef Kinga het volgende:
Steeds die uitspraak dat ze rondlopen alsof ze God zijn... Dat heet projectie.
sowieso in gebed gaan over een nominatiebankquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag he... als ze aan het bidden zijn dan bidden ze tot God (mag ik hopen) kunnen ze dan niet beter gelijk naar Jane en Axel toelopen en het rechtstreeks aan ze vragen?
Ik vraag mij af wat er arrogant is aan het gedrag van Jane en Axel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:12 schreef kater1 het volgende:
Jolien had het over dat mensen met live streams misschien beter zien wat er werkelijk in huis aan de hand is. Dat het heel vervelend is dat arrogante gedrag van Jaxel. Zoals net dat Jaxel Sharice compleet negeerden toen ze de pr ingingen. Dat dat soort dingen heel vervelend zijn.
Ja te bezopen voor woordenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
sowieso in gebed gaan over een nominatiebank
Niet luisteren danquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:11 schreef Kinga het volgende:
Ik kots echt op alles wat uit die bek van Jordy komt.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat er arrogant is aan het gedrag van Jane en Axel.
Er wordt voortdurend negatief over hen gepraat en zij voelen dat echt wel.
Ik zie het als met opgeheven hoofd de storm doorstaan. Dat is wat Axel en Jane doen in mijn beleving.
En dat dat wordt gezien als arrogant?
Moeten ze dan op hun knieen. In een hoekje gaan zitten. Hun hoofd buigen?
Nee natuurlijk niet. Neus in de lucht en gaan...
Dat is pas arrogant.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
sowieso in gebed gaan over een nominatiebank
Gaan, via de kortste weg naar buiten, als het kan morgen alquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat er arrogant is aan het gedrag van Jane en Axel.
Er wordt voortdurend negatief over hen gepraat en zij voelen dat echt wel.
Ik zie het als met opgeheven hoofd de storm doorstaan. Dat is wat Axel en Jane doen in mijn beleving.
En dat dat wordt gezien als arrogant?
Moeten ze dan op hun knieen. In een hoekje gaan zitten. Hun hoofd buigen?
Nee natuurlijk niet. Neus in de lucht en gaan...
Wie is er nou hatelijk bezig...quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Na het eten gaat het kartel slapen. Ze moeten slaap inhalen voor de wraakacties van volgende week beginnen zeggen ze.
zelfs het woord "sensa" krijg ik inmiddels kotsneigingen van , popi jopi woordquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik hoop zo dat wij DM worden .. dan krijg je pas sensa.
Zou het maar wel doen want ik heb Axel el Jane zingend in de keuken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik de streams niet aan.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaan, via de kortste weg naar buiten, als het kan morgen al
Even ter zijde.. is 'sensa' een gen z woord? Die ene extra lettergreep is teveel voor Jordy?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik hoop zo dat wij DM worden .. dan krijg je pas sensa.
Oh wraak heb ik niet horen vallenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Na het eten gaat het kartel slapen. Ze moeten slaap inhalen voor de wraakacties van volgende week beginnen zeggen ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |