Ja, dat wordt Axelquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:06 schreef Kinga het volgende:
Wie gaat er morgen waarschijnlijk naar huis dan? Heb geen polls gezien.. Axel? Dan staan Jane en Jordy dus in de finale. En moeten de belgen het uitvechten.
Jane dan!quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Waar zie jij in mijn tekst Axel staan ???
Ik heb het daar helemaal niet over.
Misschien even lezen voordat je antwoord.
Ik hoop dat ze sterk genoeg is om tegen het getreiter van vijf tegen 1 te kunnen. Ik ben er bang voor. Ik denk dat Axel dat beter zou kunnen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
Spijtig voor Jane dat axcel straks ws gaat
Dat gaat haar BB avontuur kunnen redden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
hoop dat zij gaatquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
Ja was ook naar voor sharice met milena. Jeff en keanu bij jolien. Jordy en niels, jane en wicky en elsa. Ze hebben allemaal een persoon die ze graag hebben uit het huis zien stappenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:07 schreef Tascha071 het volgende:
Ik denk het ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gaat haar BB avontuur kunnen redden.
Als je jezelf niet kieteld...quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy wordt blij van wat eigenpijperij in een vraag.
Vorige week vroegen jaxel om op keanu te stemmen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef Kinga het volgende:
Belachelijk dat die kartel fans allemaal op Sharice stemmen... ze vliegt er volgende week toch uit. Of je krijgt nog een twist dat of Pootje of Sharice er vrijwillig uitgaan met 15.000 euro. Die wat het mist verdienen.
Pootje heeft al gezegd dat hij voor 15 k niet weggaat. Dat is voor hem 3 weken werken zei hij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef Kinga het volgende:
Belachelijk dat die kartel fans allemaal op Sharice stemmen... ze vliegt er volgende week toch uit. Of je krijgt nog een twist dat of Pootje of Sharice er vrijwillig uitgaan met 15.000 euro. Die wat het minst verdienen.
misschien dat ze nog wat steun kan vinden bij Pootje. Die heeft zich nog niet echt helemaal aangesloten bij het Kartel, die blijft zelf ook een beetje onder de radar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze sterk genoeg is om tegen het getreiter van vijf tegen 1 te kunnen. Ik ben er bang voor. Ik denk dat Axel dat beter zou kunnen.
Pootje lult ook met die kudde mee. Misschien dat hij haar af en toe zal troosten, maar hij gaat het echt niet voor haar opnemen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:10 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien dat ze nog wat steun kan vinden bij Pootje. Die heeft zich nog niet echt helemaal aangesloten bij het Kartel, die blijft zelf ook een beetje onder de radar.
Het zal niet makkelijk voor haar worden.
hij lult niet echt mee heb ik het gevoelquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pootje lult ook met die kudde mee. Misschien dat hij haar af en toe zal troosten, maar hij gaat het echt niet voor haar opnemen.
Nou laten we het daar dan op hopen. Alles om maar niet die Jordy te laten winnen. Persoonlijk denkn dat dat winnen voor dit niet goed gaat zijn voor zijn persoonlijkheid. Denk niet dat hij de teleurstelling aan kan dat met zoveel kaartjes je toch geen BNN’er gaat zijn.quote:
Ik ook. Daarom heb ik de streams niet aan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:11 schreef Kinga het volgende:
Ik kots echt op alles wat uit die bek van Jordy komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |