zalm uit blik?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker zalm uit blik erop gekwakt
ooh!quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:48 schreef Rhosyn het volgende:
SL
[..]
nee nee echte hele zalmstukke die ze bevroren krijgen. Grote stukken ook..
Ik geef gewoon antwoordquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo hallo......lukt het......![]()
Ik vroeg het aan jouw jij was zo gelukkig ermee mag ik reageren of niet....ander moet je het even melden graag. Als het per persoon gezegd wordt kan je beter een dm sturen.
dat is toch verse zalm maar dan kleingesneden?quote:
Voor de carbonara klein gesnedenquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch verse zalm maar dan kleingesneden?
Ze hebben heel veel dikke stukken zalm in de vriezer, was het weekmenu van deze week
Grapjasquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
dat zou goed kunnen inderdaad, als het grote moten zalm waren, dan is het nu kleingesneden. alsof het uit een blikkie komt.
dat is helemaal correct.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat Jolien uitgerust wilt zijn, omdat er wraakacties gaan komen vanuit Axel en Jane. Sharice had al aangegeven dat die er waarschijnlijk gaan komen.
Axel en Jane hebben op stream dat ook al benoemd, dat ze het volgende week nog harder willen spelen.
Geen ons en salar voor mijquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:20 schreef rinardo het volgende:
Salar denkt er net zo over als ons
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |