Axel heeft best een goede stem voor dit liedjequote:Op donderdag 13 maart 2025 17:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou het maar wel doen want ik heb Axel el Jane zingend in de keuken.
Dit jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Beide groepjes doen het .. en ze zien het allebei niet van zichzelf.
Het zijn Jolien's woorden, het is hoe Jolien, Mattie, Jordy en Sharice het beleven.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat er arrogant is aan het gedrag van Jane en Axel.
Er wordt voortdurend negatief over hen gepraat en zij voelen dat echt wel.
Ik zie het als met opgeheven hoofd de storm doorstaan. Dat is wat Axel en Jane doen in mijn beleving.
En dat dat wordt gezien als arrogant?
Moeten ze dan op hun knieen. In een hoekje gaan zitten. Hun hoofd buigen?
Nee natuurlijk niet. Neus in de lucht en gaan...
* Li0nHeart to the rescuequote:Op donderdag 13 maart 2025 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wraak heb ik niet horen vallen
Is Twitter pollquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:20 schreef rinardo het volgende:
Salar denkt er net zo over als ons
[ link | afbeelding ]
Maar over wie gaat het?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:20 schreef rinardo het volgende:
Salar denkt er net zo over als ons
[ link | afbeelding ]
Ik snap dat het Jolien haar woorden waren. Alleen begrijp ik het niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:21 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het zijn Jolien's woorden, het is hoe Jolien, Mattie, Jordy en Sharice het beleven.
Wat ik begrijp is dat Jolien uitgerust wilt zijn, omdat er wraakacties gaan komen vanuit Axel en Jane. Sharice had al aangegeven dat die er waarschijnlijk gaan komen.quote:
Hij heeft al eens aangegeven dat hij niet hoeft te winnen maar graag de finale wil halen. Hij wil het gewoon uitspelen. Zowel Jordy als Matti denken dat Jolien gaat winnen en gunnen het haar ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:12 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Nou laten we het daar dan op hopen. Alles om maar niet die Jordy te laten winnen. Persoonlijk denkn dat dat winnen voor dit niet goed gaat zijn voor zijn persoonlijkheid. Denk niet dat hij de teleurstelling aan kan dat met zoveel kaartjes je toch geen BNN’er gaat zijn.
Sharice zei net inderdaad tegen het kartel 'Be prepared'quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat Jolien uitgerust wilt zijn, omdat er wraakacties gaan komen vanuit Axel en Jane. Sharice had al aangegeven dat die er waarschijnlijk gaan komen.
Axel en Jane hebben op stream dat ook al benoemd, dat ze het volgende week nog harder willen spelen.
Nog een dagje. De blijheid is morgenavond overquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:29 schreef zodeju het volgende:
Gelukkig zijn Axel en Jane heeeeelllll eeerrrrrrgggggg blij met zichzelf en dat steken ze niet onder stoelen en banken.....
Onzin, de meeste mensen die kijken zien heel goed dat Jane en Axel het voortdurend over Jordy hebben , nonstop, je hebt zeker nooit de streams uit de suite bekeken blijkbaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:13 schreef anine het volgende:
[..]
Als ze er tegen kan, dan wint ze. De rest zet zich zo slecht op de kaart. Ontkennen dat ze echt wel naar doen, buitensluiten, eeuwig geroddel zichzelf als finalist zien (bij Jordy) maar een ander verwijten dat ook te zeggen en herhalen van zetten. Neem daarbij de achterban van Axel, Elsa, Wicky en voila. Jordy kan nog wel eens spijt krijgen
Ah okay , gelukkigquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is Salar geen kartelfan
Dan is het samenspelen misschien over, maar de blijheid over hoe ze het spel hebben gespeeld kunnen ze nog gewoon hebben hoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 17:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog een dagje. De blijheid is morgenavond over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |