Ms heeft hij heel lang nodig om te landen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:14 schreef Droopie het volgende:
Zou Pootje beer zijn, van die beesten die heel de winter slapen en in de lente opeens hele actieve grappige dieren blijken te zijn.
Alleen daarom mag ze van mij wegquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:18 schreef Sestra666 het volgende:
jane kap met dat gegilllllllllllllll
Reken maar dat het zeer doet op die dunne huid en steeds op het zelfde plekje......quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:17 schreef Schakeltopia het volgende:
pootje haalt het er gewoon af met alles reiniger en een schuurspons
overdreven gegil de hele dag brrrrquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Alleen daarom mag ze van mij weg
En Broccoliquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:17 schreef Schakeltopia het volgende:
pootje haalt het er gewoon af met alles reiniger en een schuurspons
kan ook zonder gillenquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Oh oh! Pootje en Jane rennen achter elkaar aan en hebben lol!
[ afbeelding ]
Maar ze blijft lekker nog ffquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Alleen daarom mag ze van mij weg
ze kan beide heel goedquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:21 schreef spapaars het volgende:
Zie toch liever spontaan gegil dan een zelfingenomen krampachtig gemaakte lach.
Same, maar gaat soms wel erg hard, gelukkig is de muteknop zo ingedruktquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:21 schreef spapaars het volgende:
Zie toch liever spontaan gegil dan een zelfingenomen krampachtig gemaakte lach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |