Nee gast, dat was net op de streams te horen toen er nog geen COS wasquote:
alice en glennquote:Op zondag 7 april 2024 00:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lijkt er wel op en morgen weer iemand. Maar wie het in deze game is geworden?
ja volgens mij doelt ze op de hernia die ze gehad heeftquote:Op zondag 7 april 2024 00:07 schreef Harry het volgende:
Ashley: en weer de confrontatie met je lijf. Dat het ooit anders was (iets met een verlamming...),
Dat lijkt me geen verlamming.quote:Op zondag 7 april 2024 00:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja volgens mij doelt ze op de hernia die ze gehad heeft
Ja geloof me... Tot ze er over heen zakt en wind.quote:Op zondag 7 april 2024 00:07 schreef Harry het volgende:
Ashley: en weer de confrontatie met je lijf. Dat het ooit anders was (iets met een verlamming...),
Door haar hernia had ze geen gevoel meer in 1 van haar benen heb ik ergens gelezen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen verlamming.
Of ze dikt het weer aan.....
Ze heeft er blijvende zenuwschade aan overgehouden.quote:Op zondag 7 april 2024 00:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze heeft al eens gezegd weinig tot geen gevoel te hebben in een voet door een hernia, sommige houden er ook aan klapvoet aan over, dus het kan welquote:Op zondag 7 april 2024 00:09 schreef Harry het volgende:
[..]
vergeet al die cyclussen niet en t vocht vast houden en en enquote:Op zondag 7 april 2024 00:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja volgens mij doelt ze op de hernia die ze gehad heeft
Ook dan is het geen verlamming. Dat is blijvend.quote:Op zondag 7 april 2024 00:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Door haar hernia had ze geen gevoel meer in 1 van haar benen heb ik ergens gelezen.
Een doof gevoel in je voet kan je hebben als je zenuw beschadigd is door een hernia.quote:Op zondag 7 april 2024 00:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Ook dan is het geen verlamming. Dat is blijvend.
Alsof dat met die vier kilo aan bumpers nog wel had gekundquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 00:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alsof dat met die vier kilo aan bumpers nog wel had gekund
een verlamming kan weer over gaan.quote:Op zondag 7 april 2024 00:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Ook dan is het geen verlamming. Dat is blijvend.
Een nare uitstraling of een doof gevoel, dat kan.
een nikszeggende belg zonder persoonlijkheid die zich weken achter danny en ashley heeft verscholen, en zijn 3 honden in huis laat poepen is geen winnaar..daarnaast gaat hij zijn geld aan een trouwerij besteden en dan zie ik liever iemand die er echt iets nuttigs mee doetquote:Op zondag 7 april 2024 00:12 schreef Saij het volgende:
Glenn winnaar met aanzoek aan zijn vriendin, dat zou BB wel mooi vinden.
Een hernia is een (zeer nare) uitstulping tussen wervels.quote:Op zondag 7 april 2024 00:12 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Een doof gevoel in je voet kan je hebben als je zenuw beschadigd is door een hernia.
In ernstige gevallen kan je er zelfs een dwarslaesie aan overhouden.quote:Op zondag 7 april 2024 00:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Een hernia is een (zeer nare) uitstulping tussen wervels.
Ik ook, probeer alleen te denken wat BB een mooi einde zou kunnen vinden.quote:Op zondag 7 april 2024 00:13 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
een nikszeggende belg zonder persoonlijkheid die zich weken achter danny en ashley heeft verscholen, en zijn 3 honden in huis laat poepen is geen winnaar..daarnaast gaat hij zijn geld aan een trouwerij besteden en dan zie ik liever iemand die er echt iets nuttigs mee doet
In de meeste gevallen kan je niet van een verlamming genezen. Wanneer je last heeft van een lichte verlamming kan dit wel. Maar genoeg erover.quote:
BB zal het wel zo sturen dat Ashley of Glenn wint..zeker nu ze Tom weggewerkt hebben.quote:Op zondag 7 april 2024 00:15 schreef Saij het volgende:
[..]
Ik ook, probeer alleen te denken wat BB een mooi einde zou kunnen vinden.
Ik ben het levend bewijs, maar dat is niet voor hier.quote:Op zondag 7 april 2024 00:15 schreef Harry het volgende:
[..]
In de meeste gevallen kan je niet van een verlamming genezen. Wanneer je last heeft van een lichte verlamming kan dit wel. Maar genoeg erover.
Heeft ze ook al last van winderigheid.quote:Op zondag 7 april 2024 00:09 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja geloof me... Tot ze er over heen zakt en wind.
Maar morgen weer een nieuwe dag.
Voor mij mag as maandag weg met jimmy.
Precies daarom dat ik probeer te denken wat de reden kan zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 00:16 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
BB zal het wel zo sturen dat Ashley of Glenn wint..zeker nu ze Tom weggewerkt hebben.
Ja maar je kan ook van alles verzinnen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben het levend bewijs, maar dat is niet voor hier.
Bizar toch? Hernia, verlammingen, borstvergrotingen...Nergens last vanquote:
Hoop iig dat het geen ‘gun’-game wordt, dan weten we wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 april 2024 00:16 schreef Toweler het volgende:
Hen zo'n gevoel Randy en Jimmy genomineerd morgen na de game
Word ik ook wel een beetje simpel van....quote:Op zondag 7 april 2024 00:19 schreef Puzzie het volgende:
Boeken wijsheid van Al" Jullie pad is al bestippeld
Oh dus we kunnen misschien niet op Ash stemmenquote:Op zondag 7 april 2024 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
dus morgen nog een game, de winnaar speelt zichzelf vrij en op de andere twee mogen wij stemmen
Bestippeld nog welquote:Op zondag 7 april 2024 00:19 schreef Puzzie het volgende:
Boeken wijsheid van Al" Jullie pad is al bestippeld
ik had het helemaal niet over het leven van Ashquote:Op zondag 7 april 2024 00:18 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja maar je kan ook van alles verzinnen.
Is voor het spel he.
Zoals as geleefd heeft heb je wel last van je rug!
Dat zeggen streng gelovigenquote:
quote:
stond laatst in een foldertje die ik in mijn handen kreeg geduwdquote:Als schapen moeten wij terug naar de Herder. In een simpel gebed vraag Hem vergeving van het doen van je eigen ding.
Leuk voor in de open haardquote:Op zondag 7 april 2024 00:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[..]
stond laatst in een foldertje die ik in mijn handen kreeg geduwd
Echt niet verwacht. Dat ruimt lekker opquote:
Jaaaaaaaaaaa ik ga nog even de live terug kijken. Dit wil ik zienquote:
op insta lees ik dat ze een gofund voor Tom gaan oprichten. heeft hij misschien meer over dan de winnaarquote:Op zondag 7 april 2024 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa ik ga nog even de live terug kijken. Dit wil ik zien
Boeienquote:Op zondag 7 april 2024 00:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
op insta lees ik dat ze een gofund voor Tom gaan oprichten. heeft hij misschien meer over dan de winnaar![]()
![]()
Wat een waanzinquote:Op zondag 7 april 2024 00:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
op insta lees ik dat ze een gofund voor Tom gaan oprichten. heeft hij misschien meer over dan de winnaar![]()
![]()
Tom stond bij alle algemene populariteits polls bovenaan.quote:Op zondag 7 april 2024 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt niet verwacht. Dat ruimt lekker op![]()
Tja gekken genoeg die geld gevenquote:Op zondag 7 april 2024 00:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
![]()
Mijn hemel wat treurigquote:Op zondag 7 april 2024 00:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
![]()
Over twee weken weet niemand meer wie Tom isquote:Op zondag 7 april 2024 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja gekken genoeg die geld geven![]()
hebben ze ook genoeg gedaan aan vliegtuigjes. ik gun hem wel een leuk bedrag want hij was de echte winnaar van bb2024quote:Op zondag 7 april 2024 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja gekken genoeg die geld geven![]()
en ook niet meer wie Ashley isquote:Op zondag 7 april 2024 00:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Over twee weken weet niemand meer wie Tom is
Ja die mag je nog tot zaterdag bekijken.quote:
Ik ben van mening dat het gedrag van Tom van de laatste 2 weken hem de das heeft omgedaan, mensen negeren, zich afzonderen met Alice. het was niet meer de Tom van de eerste 2 maanden.quote:Op zondag 7 april 2024 00:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Tom stond bij alle algemene populariteits polls bovenaan.
Die blijft wel even hangenquote:
Niet bij Salarquote:Op zondag 7 april 2024 00:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Tom stond bij alle algemene populariteits polls bovenaan.
Ik kan wel treurigere dingen benoemen ;p aardige geste toch. Als mensen dat willen doen, lekker doen. Is iets positiefs en niks negatiefs iig.quote:
Met dank aan BB die het maar al te graag en uitgebreid in beeld bracht.quote:Op zondag 7 april 2024 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het gedrag van Tom van de laatste 2 weken hem de das heeft omgedaan, mensen negeren, zich afzonderen met Alice. het was niet meer de Tom van de eerste 2 maanden.
ze moesten en zouden tom kapot maken en waren 24/7 over hem aan het roddelen. glenn, ashley en jimmy. het is gelukt maar karma komtquote:Op zondag 7 april 2024 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het gedrag van Tom van de laatste 2 weken hem de das heeft omgedaan, mensen negeren, zich afzonderen met Alice. het was niet meer de Tom van de eerste 2 maanden.
Dat gezeur over negatief gaat ook wel wat ver nuquote:Op zondag 7 april 2024 00:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik kan wel treurigere dingen benoemen ;p aardige geste toch. Als mensen dat willen doen, lekker doen. Is iets positiefs en niks negatiefs iig.
Ja gelukkig maar.quote:
Klopt. Ik denk wel dat het met z’n (lichte?) autisme/adhd te maken kan hebben, maar hij heeft zichzelf idd genekt. Een paar keer konden mensen dat wel hebben, om die reden wellicht, maar het gebeurde inmiddels wel te vaak. Zonde, prima gast afgezien van dat.quote:Op zondag 7 april 2024 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als mensen terug denken aan deze BB dan is zij toch echt de eerste die bij ze opkomt. Dat is ook heel duidelijk te zien aan de inhoud van alle Cossen.quote:
Op de streams zagen we hetzelfdequote:Op zondag 7 april 2024 00:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Met dank aan BB die het maar al te graag en uitgebreid in beeld bracht.
Maar goed we moeten door
op een negatieve manierquote:Op zondag 7 april 2024 00:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als mensen terug denken aan deze BB dan is zij toch echt de eerste die bij ze opkomt. Dat is ook heel duidelijk te zien aan de inhoud van alle Cossen.
Gezeur over negatief? Mensen doen iets leuks voor iemand en hier is gelijk weer kritiek. Het benoemen als treurig is gewoon negatief imo.quote:Op zondag 7 april 2024 00:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gezeur over negatief gaat ook wel wat ver nu
Tom is naar huis en volgens mij was hij erg opgelucht
Al dat gezever over dingen opstarten om hem geld te geven gaat nergens meer over
Nou en !!!! Bazen actie voor de kijkcijfersquote:
Niet bij iedereen. De Cos is echt niet representatief voor haar populariteitquote:
Nou en? je moet ook weer de echte wereld in.het is een spel maar ze heeft wel laten zien dat ze een rot karakter heeft..dat je zoiets wil laten zien voor 53 k op tv tjaquote:Op zondag 7 april 2024 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou en !!!! Bazen actie voor de kijkcijfers
zo vaak is ze geen favoriet geweest. 1x in heel seizoenquote:Op zondag 7 april 2024 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. De Cos is echt niet representatief voor haar populariteit
Precies. En dat is echt niks positiefs 😂 Als ik moet kiezen; ik word liever vergeten dan op een negatieve manier herinnerd.quote:
Tom heeft helemaal zelf voor zijn exit gezorgd met zijn kleuter gedrag zoals het negeren en het afzonderen met Alice. Niets meer niets minder. Ik was in het begin ook een fan maar ben steeds meer op hem gaan afknappen. Gewoon terecht exit.quote:Op zondag 7 april 2024 00:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze moesten en zouden tom kapot maken en waren 24/7 over hem aan het roddelen. glenn, ashley en jimmy. het is gelukt maar karma komt
Had ook te maken met zijn berperkingen, die de eerste maanden minder opvielen, doordat er meer mensen in zaten. Vind Tom echt een aardige knul, maar hoop dat hij geleerd heeft dat niet iedereen met hem rekening hoeft te houden vanwege zijn beperking en dat andere mensen ook gevoel hebben, waar hij rekening mee moet proberen te houden. Liefde moet van 2 kanten komen, net als begrip voor elkaarquote:Op zondag 7 april 2024 00:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk wel dat het met z’n (lichte?) autisme/adhd te maken kan hebben, maar hij heeft zichzelf idd genekt. Een paar keer konden mensen dat wel hebben, om die reden wellicht, maar het gebeurde inmiddels wel te vaak. Zonde, prima gast afgezien van dat.
Hoe mensen op negatief gedrag en karakter kunnen reageren met ‘nou en!!!’ blijft me verbazenquote:Op zondag 7 april 2024 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou en !!!! Bazen actie voor de kijkcijfers
Nou idd het is maar de vraag of Tom daar op zit te wachten. Geld krijgen van mensen die je niet kent. Zou mij een wat onbestemd gevoel geven alsof je ziek, zielig of een arme sloeber bentquote:Op zondag 7 april 2024 00:34 schreef Puzzie het volgende:
Doorgeslagen fans , daar word je ook niet vrolijk van
blij dat hij uit die fake slangenkuil is en zichzelf niet hoeft te verloochenen voor wat stuiversquote:Op zondag 7 april 2024 00:37 schreef mazaru het volgende:
Maar goed. Deze discussie is al 200000 keer gevoerd hier. Waar het nu om gaat...
Tom is weg!!!!![]()
![]()
het zou hem sieren als hij deze actie snel de kop in zou drukken.quote:Op zondag 7 april 2024 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou idd het is maar de vraag of Tom daar op zit te wachten. Geld krijgen van mensen die je niet kent. Zou mij een wat onbestemd gevoel geven alsof je ziek, zielig of een arme sloeber bent
Klopt. Ik vraag me alleen af of dat kán met die beperking. Voor ons is dat makkelijker. Ik kan daar simpelweg geen antwoord op geven. Maar vast wel, kost alleen een stuk meer moeite (en hulp) denk ik.quote:Op zondag 7 april 2024 00:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Had ook te maken met zijn berperkingen, die de eerste maanden minder opvielen, doordat er meer mensen in zaten. Vind Tom echt een aardige knul, maar hoop dat hij geleerd heeft dat niet iedereen met hem rekening hoeft te houden vanwege zijn beperking en dat andere mensen ook gevoel hebben, waar hij rekening mee moet proberen te houden. Liefde moet van 2 kanten komen, net als begrip voor elkaar
quote:Op zondag 7 april 2024 00:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Gelukkig is het nog maar een weekje en weten we volgende week wie de winnaar is
Je kent hem?quote:Op zondag 7 april 2024 00:39 schreef Verida het volgende:
[..]
het zou hem sieren als hij deze actie snel de kop in zou drukken.
Ik denk ook echt niet dat hij hierop zit te wachten. Hij is in de buitenwereld niet zielig of armlastig.
Hij heeft meegedaan aan een rls en heeft niet gewonnen.
Nee, dat denk ik niet. Maar het balletje kan raar rollen. Dat zie je nu maar weer. Tom is weg!!quote:Op zondag 7 april 2024 00:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat vermoed en hoop ik.
Maar Ashley zou mij ook niks verbazen
Dat dacht je van Tom ookquote:Op zondag 7 april 2024 00:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat den Ash betere kansen heeft.
Mag ook van mij hoor. Als het dan maar 1 van die twee isquote:Op zondag 7 april 2024 00:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat den Ash betere kansen heeft.
oja dat is waarquote:Op zondag 7 april 2024 07:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien zitten de deuren op slot.
Dat gebeurd wel vaker.
ja denk het wel inderdaadquote:
Leuk dat hij er is, hopelijk wordt Alice wakkerquote:
die word geloof niet zo snel wakker ochtend personen zijn Glenn en Ashley alsnog oh wat denk je van Randy danquote:Op zondag 7 april 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk dat hij er is, hopelijk wordt Alice wakker
Wellicht in combinatie met Tyron die 15000 mee naar huis heeft genomenquote:Op zondag 7 april 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
Waarom laten ze steeds bordje van de prijzenpot zien
ZOu dat, rare movem welquote:Op zondag 7 april 2024 07:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wellicht in combinatie met Tyron die 15000 mee naar huis heeft genomen
Ty zit er op zijn gemak, die maakt geen haast zo te zienquote:Op zondag 7 april 2024 07:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die word geloof niet zo snel wakker ochtend personen zijn Glenn en Ashley alsnog oh wat denk je van Randy dan
Heeft hij gekregen zag ik ergens voorbij komenquote:
Ik zat ook al te kijken en denken; hij zal toch niet zijn geld zo snel opmaken aan zo'n duur horloge...hahahaquote:
ja die zal hij heus wel al gehad hebben hoorquote:Op zondag 7 april 2024 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken en denken; hij zal toch niet zijn geld zo snel opmaken aan zo'n duur horloge...hahaha
24 jaar he...het is nog een puppy
Maar misschien had hij die al..
misschien Algemeen ??quote:Op zondag 7 april 2024 07:53 schreef Rhosyn het volgende:
uh hij schrijft nu een 6e kaartje..
ze zitten er toch nog maar met 5?
Glenn Ashley Jimmy Randy en Alice?
Wie vergeet ik?
3 stuks geloof ik, word vechten wie eerst hahaquote:Op zondag 7 april 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal een gekookt eitje er bij
En een krant BigBrother news
Echt hequote:Op zondag 7 april 2024 08:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
3 stuks geloof ik, word vechten wie eerst haha
En de broodjes koud en het eitje koudquote:Op zondag 7 april 2024 08:00 schreef Rhosyn het volgende:
Dat beleg wordt binnen 30 minuten droog en raar...ik ben pietje precies en zou het afdekken met folie
Ze zijn ineens allemaal wakkerquote:
Glenn wel die zegt nu pingpong kampioen en dat heeft Ty ook geschrevenquote:Op zondag 7 april 2024 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben ze nu al die kaartjes gelezen of wat!!![]()
Misschien is nieuws lezen heel belangrijk als je in BB zit zo lang...
Vreemd he...quote:Op zondag 7 april 2024 08:14 schreef kiki2024 het volgende:
geen woord van Randy over Ty alleen oog voor de krant
Dat vind ik ook, laat die make up toch eens een keerquote:Op zondag 7 april 2024 08:18 schreef Joyce-43 het volgende:
is niet zeker nog hoor van Hamilton
IK vind toch echt wel dat Alice nu eens gelijk kan gaan mee-eten
Ze zit ook aan tafelquote:Op zondag 7 april 2024 08:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, laat die make up toch eens een keer
waren ze misschien toch al want Ash en Glenn zijn altijd wel al vroeg, en dan al de deur wel echt dicht gezeten hebbenquote:
Ze ging plassen, ze zit gewoon aan de ontbijtafelquote:Op zondag 7 april 2024 08:15 schreef Joyce-43 het volgende:
gaat niemand eten, en gaat alice nu echt eerst der makeup weer doen, ze kan toch wel keer gelijk komen eten
heb geprobeerd het te filmen hahaquote:Op zondag 7 april 2024 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley ziet alleen de krant hahaha
En Glenn; het is van Ty,
Ashley reageert niet ...
Glenn : kijk dan, kijk dan
Ashley alleen geïnteresseerd in het nieuws..Byonceeee...iemand zwanger
quote:Op zondag 7 april 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Mag ik die krant vraagt Ash aan Alice
Nee, we zitten gezellig te eten zegt Glenn
Bemoei je er niet mee, antwoordt Ash
ja inderdaadquote:Op zondag 7 april 2024 08:14 schreef Rhosyn het volgende:
Glenn lijkt de enige die waardeert wat Tyron heeft gedaan. Die de moeite die er in zit herkent..
ALice was ook super blij, ze zit zelfs zonder make-up aan de ontbijt tafelquote:
dat deze BB zich ( kom niet op het woord pff ) scheidde van de andere BB's door duo's en het zo nomineren en van die dingen in ieder geval. Ging gewoon meer over de regie en verloop van BB van duo's de spellen niet echt werd de bewoners genoemd maar Ash nam het wel zo opquote:Op zondag 7 april 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Ze lezen de krant en Ash zegt we hebben het heel goed gedaan dit jaar
Kreeg even niet meer wat ze aan het voorlezen was
ja zie het ja met zo'n gedekte tafel had anders zonde geweest, maar wel tof dat ze het doet danquote:Op zondag 7 april 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALice was ook super blij, ze zit zelfs zonder make-up aan de ontbijt tafel
Er is nog veel over zo te zienquote:Op zondag 7 april 2024 08:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zie het ja met zo'n gedekte tafel had anders zonde geweest, maar wel tof dat ze het doet dan
ja en nu laten ze het toch ook even voor wat het is net zoals het eten want ze gaan lopen, jimmy wilde graag lopenquote:Op zondag 7 april 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is nog veel over zo te zien
Ze zijn niet meer gewend om veel te eten.
Die kranten trekken toch meer dan het eten. Ash en Randy zitten er nog met hun neus in
Is natuurlijk ook wel weer leuk voor ze om nieuws te lezen
Ik typte net de stem vergeet onfreeze te zeggen zou er nog iemand komen, wilde op invoeren klikken zei hij onfreezequote:
ja je zou het echt denken want was echt lang niet normaalquote:Op zondag 7 april 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik typte net de stem vergeet onfreeze te zeggen zou er nog iemand komen, wilde op invoeren klikken zei hij onfreeze
Dat was nadat Tyron lieve dingen tegen haar zei. Daarvoor keek ze boos.quote:
Ik vermoed dat er nog een spel gespeeld moet worden wat ik zo las. Daar zullen wel twee verliezers uitkomen waar we op mogen stemmen. Geen idee wiequote:
Dat verstond ik dus ook, dacht al wat bedoeld hij daar mee, misschien is over een week ook tot straks voor hemquote:Op zondag 7 april 2024 08:57 schreef Adat231 het volgende:
zullen die oud bewoners straks niet gewoon allemaal op visite komen. TY zei tegen randy tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |