Wat een waanzinquote:Op zondag 7 april 2024 00:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
op insta lees ik dat ze een gofund voor Tom gaan oprichten. heeft hij misschien meer over dan de winnaar![]()
![]()
Tom stond bij alle algemene populariteits polls bovenaan.quote:Op zondag 7 april 2024 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt niet verwacht. Dat ruimt lekker op![]()
Tja gekken genoeg die geld gevenquote:Op zondag 7 april 2024 00:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
op insta lees ik dat ze een gofund voor Tom gaan oprichten. heeft hij misschien meer over dan de winnaar![]()
![]()
Mijn hemel wat treurigquote:Op zondag 7 april 2024 00:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
![]()
Over twee weken weet niemand meer wie Tom isquote:Op zondag 7 april 2024 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja gekken genoeg die geld geven![]()
hebben ze ook genoeg gedaan aan vliegtuigjes. ik gun hem wel een leuk bedrag want hij was de echte winnaar van bb2024quote:Op zondag 7 april 2024 00:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja gekken genoeg die geld geven![]()
en ook niet meer wie Ashley isquote:Op zondag 7 april 2024 00:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Over twee weken weet niemand meer wie Tom is
Ja die mag je nog tot zaterdag bekijken.quote:
Ik ben van mening dat het gedrag van Tom van de laatste 2 weken hem de das heeft omgedaan, mensen negeren, zich afzonderen met Alice. het was niet meer de Tom van de eerste 2 maanden.quote:Op zondag 7 april 2024 00:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Tom stond bij alle algemene populariteits polls bovenaan.
Die blijft wel even hangenquote:
Niet bij Salarquote:Op zondag 7 april 2024 00:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Tom stond bij alle algemene populariteits polls bovenaan.
Ik kan wel treurigere dingen benoemen ;p aardige geste toch. Als mensen dat willen doen, lekker doen. Is iets positiefs en niks negatiefs iig.quote:
Met dank aan BB die het maar al te graag en uitgebreid in beeld bracht.quote:Op zondag 7 april 2024 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het gedrag van Tom van de laatste 2 weken hem de das heeft omgedaan, mensen negeren, zich afzonderen met Alice. het was niet meer de Tom van de eerste 2 maanden.
ze moesten en zouden tom kapot maken en waren 24/7 over hem aan het roddelen. glenn, ashley en jimmy. het is gelukt maar karma komtquote:Op zondag 7 april 2024 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het gedrag van Tom van de laatste 2 weken hem de das heeft omgedaan, mensen negeren, zich afzonderen met Alice. het was niet meer de Tom van de eerste 2 maanden.
Dat gezeur over negatief gaat ook wel wat ver nuquote:Op zondag 7 april 2024 00:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik kan wel treurigere dingen benoemen ;p aardige geste toch. Als mensen dat willen doen, lekker doen. Is iets positiefs en niks negatiefs iig.
Ja gelukkig maar.quote:
Klopt. Ik denk wel dat het met z’n (lichte?) autisme/adhd te maken kan hebben, maar hij heeft zichzelf idd genekt. Een paar keer konden mensen dat wel hebben, om die reden wellicht, maar het gebeurde inmiddels wel te vaak. Zonde, prima gast afgezien van dat.quote:Op zondag 7 april 2024 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als mensen terug denken aan deze BB dan is zij toch echt de eerste die bij ze opkomt. Dat is ook heel duidelijk te zien aan de inhoud van alle Cossen.quote:
Op de streams zagen we hetzelfdequote:Op zondag 7 april 2024 00:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Met dank aan BB die het maar al te graag en uitgebreid in beeld bracht.
Maar goed we moeten door
op een negatieve manierquote:Op zondag 7 april 2024 00:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als mensen terug denken aan deze BB dan is zij toch echt de eerste die bij ze opkomt. Dat is ook heel duidelijk te zien aan de inhoud van alle Cossen.
Gezeur over negatief? Mensen doen iets leuks voor iemand en hier is gelijk weer kritiek. Het benoemen als treurig is gewoon negatief imo.quote:Op zondag 7 april 2024 00:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gezeur over negatief gaat ook wel wat ver nu
Tom is naar huis en volgens mij was hij erg opgelucht
Al dat gezever over dingen opstarten om hem geld te geven gaat nergens meer over
Nou en !!!! Bazen actie voor de kijkcijfersquote:
Niet bij iedereen. De Cos is echt niet representatief voor haar populariteitquote:
Nou en? je moet ook weer de echte wereld in.het is een spel maar ze heeft wel laten zien dat ze een rot karakter heeft..dat je zoiets wil laten zien voor 53 k op tv tjaquote:Op zondag 7 april 2024 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou en !!!! Bazen actie voor de kijkcijfers
zo vaak is ze geen favoriet geweest. 1x in heel seizoenquote:Op zondag 7 april 2024 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. De Cos is echt niet representatief voor haar populariteit
Precies. En dat is echt niks positiefs 😂 Als ik moet kiezen; ik word liever vergeten dan op een negatieve manier herinnerd.quote:
Tom heeft helemaal zelf voor zijn exit gezorgd met zijn kleuter gedrag zoals het negeren en het afzonderen met Alice. Niets meer niets minder. Ik was in het begin ook een fan maar ben steeds meer op hem gaan afknappen. Gewoon terecht exit.quote:Op zondag 7 april 2024 00:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze moesten en zouden tom kapot maken en waren 24/7 over hem aan het roddelen. glenn, ashley en jimmy. het is gelukt maar karma komt
Had ook te maken met zijn berperkingen, die de eerste maanden minder opvielen, doordat er meer mensen in zaten. Vind Tom echt een aardige knul, maar hoop dat hij geleerd heeft dat niet iedereen met hem rekening hoeft te houden vanwege zijn beperking en dat andere mensen ook gevoel hebben, waar hij rekening mee moet proberen te houden. Liefde moet van 2 kanten komen, net als begrip voor elkaarquote:Op zondag 7 april 2024 00:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk wel dat het met z’n (lichte?) autisme/adhd te maken kan hebben, maar hij heeft zichzelf idd genekt. Een paar keer konden mensen dat wel hebben, om die reden wellicht, maar het gebeurde inmiddels wel te vaak. Zonde, prima gast afgezien van dat.
Hoe mensen op negatief gedrag en karakter kunnen reageren met ‘nou en!!!’ blijft me verbazenquote:Op zondag 7 april 2024 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou en !!!! Bazen actie voor de kijkcijfers
Nou idd het is maar de vraag of Tom daar op zit te wachten. Geld krijgen van mensen die je niet kent. Zou mij een wat onbestemd gevoel geven alsof je ziek, zielig of een arme sloeber bentquote:Op zondag 7 april 2024 00:34 schreef Puzzie het volgende:
Doorgeslagen fans , daar word je ook niet vrolijk van
blij dat hij uit die fake slangenkuil is en zichzelf niet hoeft te verloochenen voor wat stuiversquote:Op zondag 7 april 2024 00:37 schreef mazaru het volgende:
Maar goed. Deze discussie is al 200000 keer gevoerd hier. Waar het nu om gaat...
Tom is weg!!!!![]()
![]()
het zou hem sieren als hij deze actie snel de kop in zou drukken.quote:Op zondag 7 april 2024 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou idd het is maar de vraag of Tom daar op zit te wachten. Geld krijgen van mensen die je niet kent. Zou mij een wat onbestemd gevoel geven alsof je ziek, zielig of een arme sloeber bent
Klopt. Ik vraag me alleen af of dat kán met die beperking. Voor ons is dat makkelijker. Ik kan daar simpelweg geen antwoord op geven. Maar vast wel, kost alleen een stuk meer moeite (en hulp) denk ik.quote:Op zondag 7 april 2024 00:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Had ook te maken met zijn berperkingen, die de eerste maanden minder opvielen, doordat er meer mensen in zaten. Vind Tom echt een aardige knul, maar hoop dat hij geleerd heeft dat niet iedereen met hem rekening hoeft te houden vanwege zijn beperking en dat andere mensen ook gevoel hebben, waar hij rekening mee moet proberen te houden. Liefde moet van 2 kanten komen, net als begrip voor elkaar
quote:Op zondag 7 april 2024 00:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Gelukkig is het nog maar een weekje en weten we volgende week wie de winnaar is
Je kent hem?quote:Op zondag 7 april 2024 00:39 schreef Verida het volgende:
[..]
het zou hem sieren als hij deze actie snel de kop in zou drukken.
Ik denk ook echt niet dat hij hierop zit te wachten. Hij is in de buitenwereld niet zielig of armlastig.
Hij heeft meegedaan aan een rls en heeft niet gewonnen.
Nee, dat denk ik niet. Maar het balletje kan raar rollen. Dat zie je nu maar weer. Tom is weg!!quote:Op zondag 7 april 2024 00:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat vermoed en hoop ik.
Maar Ashley zou mij ook niks verbazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |