Dat dacht je van Tom ookquote:Op zondag 7 april 2024 00:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat den Ash betere kansen heeft.
Mag ook van mij hoor. Als het dan maar 1 van die twee isquote:Op zondag 7 april 2024 00:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat den Ash betere kansen heeft.
oja dat is waarquote:Op zondag 7 april 2024 07:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien zitten de deuren op slot.
Dat gebeurd wel vaker.
ja denk het wel inderdaadquote:
Leuk dat hij er is, hopelijk wordt Alice wakkerquote:
die word geloof niet zo snel wakker ochtend personen zijn Glenn en Ashley alsnog oh wat denk je van Randy danquote:Op zondag 7 april 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk dat hij er is, hopelijk wordt Alice wakker
Wellicht in combinatie met Tyron die 15000 mee naar huis heeft genomenquote:Op zondag 7 april 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
Waarom laten ze steeds bordje van de prijzenpot zien
ZOu dat, rare movem welquote:Op zondag 7 april 2024 07:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wellicht in combinatie met Tyron die 15000 mee naar huis heeft genomen
Ty zit er op zijn gemak, die maakt geen haast zo te zienquote:Op zondag 7 april 2024 07:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die word geloof niet zo snel wakker ochtend personen zijn Glenn en Ashley alsnog oh wat denk je van Randy dan
Heeft hij gekregen zag ik ergens voorbij komenquote:
Ik zat ook al te kijken en denken; hij zal toch niet zijn geld zo snel opmaken aan zo'n duur horloge...hahahaquote:
ja die zal hij heus wel al gehad hebben hoorquote:Op zondag 7 april 2024 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken en denken; hij zal toch niet zijn geld zo snel opmaken aan zo'n duur horloge...hahaha
24 jaar he...het is nog een puppy
Maar misschien had hij die al..
misschien Algemeen ??quote:Op zondag 7 april 2024 07:53 schreef Rhosyn het volgende:
uh hij schrijft nu een 6e kaartje..
ze zitten er toch nog maar met 5?
Glenn Ashley Jimmy Randy en Alice?
Wie vergeet ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |