Nee gast, dat was net op de streams te horen toen er nog geen COS wasquote:
alice en glennquote:Op zondag 7 april 2024 00:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lijkt er wel op en morgen weer iemand. Maar wie het in deze game is geworden?
ja volgens mij doelt ze op de hernia die ze gehad heeftquote:Op zondag 7 april 2024 00:07 schreef Harry het volgende:
Ashley: en weer de confrontatie met je lijf. Dat het ooit anders was (iets met een verlamming...),
Dat lijkt me geen verlamming.quote:Op zondag 7 april 2024 00:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja volgens mij doelt ze op de hernia die ze gehad heeft
Ja geloof me... Tot ze er over heen zakt en wind.quote:Op zondag 7 april 2024 00:07 schreef Harry het volgende:
Ashley: en weer de confrontatie met je lijf. Dat het ooit anders was (iets met een verlamming...),
Door haar hernia had ze geen gevoel meer in 1 van haar benen heb ik ergens gelezen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen verlamming.
Of ze dikt het weer aan.....
Ze heeft er blijvende zenuwschade aan overgehouden.quote:Op zondag 7 april 2024 00:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze heeft al eens gezegd weinig tot geen gevoel te hebben in een voet door een hernia, sommige houden er ook aan klapvoet aan over, dus het kan welquote:Op zondag 7 april 2024 00:09 schreef Harry het volgende:
[..]
vergeet al die cyclussen niet en t vocht vast houden en en enquote:Op zondag 7 april 2024 00:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja volgens mij doelt ze op de hernia die ze gehad heeft
Ook dan is het geen verlamming. Dat is blijvend.quote:Op zondag 7 april 2024 00:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Door haar hernia had ze geen gevoel meer in 1 van haar benen heb ik ergens gelezen.
Een doof gevoel in je voet kan je hebben als je zenuw beschadigd is door een hernia.quote:Op zondag 7 april 2024 00:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Ook dan is het geen verlamming. Dat is blijvend.
Alsof dat met die vier kilo aan bumpers nog wel had gekundquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 00:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alsof dat met die vier kilo aan bumpers nog wel had gekund
een verlamming kan weer over gaan.quote:Op zondag 7 april 2024 00:11 schreef Harry het volgende:
[..]
Ook dan is het geen verlamming. Dat is blijvend.
Een nare uitstraling of een doof gevoel, dat kan.
een nikszeggende belg zonder persoonlijkheid die zich weken achter danny en ashley heeft verscholen, en zijn 3 honden in huis laat poepen is geen winnaar..daarnaast gaat hij zijn geld aan een trouwerij besteden en dan zie ik liever iemand die er echt iets nuttigs mee doetquote:Op zondag 7 april 2024 00:12 schreef Saij het volgende:
Glenn winnaar met aanzoek aan zijn vriendin, dat zou BB wel mooi vinden.
Een hernia is een (zeer nare) uitstulping tussen wervels.quote:Op zondag 7 april 2024 00:12 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Een doof gevoel in je voet kan je hebben als je zenuw beschadigd is door een hernia.
In ernstige gevallen kan je er zelfs een dwarslaesie aan overhouden.quote:Op zondag 7 april 2024 00:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Een hernia is een (zeer nare) uitstulping tussen wervels.
Ik ook, probeer alleen te denken wat BB een mooi einde zou kunnen vinden.quote:Op zondag 7 april 2024 00:13 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
een nikszeggende belg zonder persoonlijkheid die zich weken achter danny en ashley heeft verscholen, en zijn 3 honden in huis laat poepen is geen winnaar..daarnaast gaat hij zijn geld aan een trouwerij besteden en dan zie ik liever iemand die er echt iets nuttigs mee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |