In de meeste gevallen kan je niet van een verlamming genezen. Wanneer je last heeft van een lichte verlamming kan dit wel. Maar genoeg erover.quote:
BB zal het wel zo sturen dat Ashley of Glenn wint..zeker nu ze Tom weggewerkt hebben.quote:Op zondag 7 april 2024 00:15 schreef Saij het volgende:
[..]
Ik ook, probeer alleen te denken wat BB een mooi einde zou kunnen vinden.
Ik ben het levend bewijs, maar dat is niet voor hier.quote:Op zondag 7 april 2024 00:15 schreef Harry het volgende:
[..]
In de meeste gevallen kan je niet van een verlamming genezen. Wanneer je last heeft van een lichte verlamming kan dit wel. Maar genoeg erover.
Heeft ze ook al last van winderigheid.quote:Op zondag 7 april 2024 00:09 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja geloof me... Tot ze er over heen zakt en wind.
Maar morgen weer een nieuwe dag.
Voor mij mag as maandag weg met jimmy.
Precies daarom dat ik probeer te denken wat de reden kan zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 00:16 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
BB zal het wel zo sturen dat Ashley of Glenn wint..zeker nu ze Tom weggewerkt hebben.
Ja maar je kan ook van alles verzinnen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben het levend bewijs, maar dat is niet voor hier.
Bizar toch? Hernia, verlammingen, borstvergrotingen...Nergens last vanquote:
Hoop iig dat het geen ‘gun’-game wordt, dan weten we wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 7 april 2024 00:16 schreef Toweler het volgende:
Hen zo'n gevoel Randy en Jimmy genomineerd morgen na de game
Word ik ook wel een beetje simpel van....quote:Op zondag 7 april 2024 00:19 schreef Puzzie het volgende:
Boeken wijsheid van Al" Jullie pad is al bestippeld
Oh dus we kunnen misschien niet op Ash stemmenquote:Op zondag 7 april 2024 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
dus morgen nog een game, de winnaar speelt zichzelf vrij en op de andere twee mogen wij stemmen
Bestippeld nog welquote:Op zondag 7 april 2024 00:19 schreef Puzzie het volgende:
Boeken wijsheid van Al" Jullie pad is al bestippeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |