quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is weinig speculatie aan helaas... 't is sneu voor haar.Het was toch ook nog heel pril? Zo'n vent kun je beter kwijt dan rijk zijn. FlapdrolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
maar het heeft helemaal niets met de streams te maken .quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is op zich ook best actueel toch? Stel dat ze morgen moet vertrekken.
Nee dat klopt..komt omdat het een beetje saai is denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:39 schreef Verida het volgende:
[..]
maar het heeft helemaal niets met de streams te maken .
CoXquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is op zich ook best actueel toch? Stel dat ze morgen moet vertrekken.
Zelfs dat hij niet echt ziek was in het BB huis maar af aan het kicken was van drugsquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over Axel gaan ze nog harder tekeer. Mensen gaan echt heel ver. Zelfs de familie moet het ontgelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was helemaal belachelijk. Er hoeft maar 1 dwaas zoiets te roepen en de rest van die dwazen gaat het ook rondstrooienquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zelfs dat hij niet echt ziek was in het BB huis maar af aan het kicken was van drugs
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zelfs dat hij niet echt ziek was in het BB huis maar af aan het kicken was van drugsHet werd hier ook door een paar personen met stelligheid beweerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Lezen allemaal die Juice en nemen het voor waarheid aan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het werd hier ook door een paar personen met stelligheid beweerd
Triestquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het werd hier ook door een paar personen met stelligheid beweerd
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef mazaru het volgende:
OMG volgens Mattheus staan de goedkope spullen op de onderste plank in de supermarkt omdat oudere mensen niet kunnen bukken en daarom van de middelste plank pakken.
Wat een niveau dit jaar!
Kloptt, en de spullen die tegen de houdbaarheidsdatum aanzitten,staan voorop, de verse producten achteropquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef mazaru het volgende:
OMG volgens Mattheus staan de goedkope spullen op de onderste plank in de supermarkt omdat oudere mensen niet kunnen bukken en daarom van de middelste plank pakken.
Wat een niveau dit jaar!
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Folies het volgende:
Wij danken u voor deze mededeling. Voortaan op de knietjes de achterste pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik zag het maar de bewoners worden door bb naar binnengeroepen. ze werken dit jaar niet meer mee aan vliegtuigjes voor bewonersquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er kan gedoneerd worden voor een vliegtuigje ter ondersteuning Jane.
Maar zie het nut daarvan niet, want ze weet nog van niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |