Ik werd heel moe van keanu z'n "het ding is" En "ik ben iemand die...." en "hmmm hmmm hmmmm" maar het is wel echt een hele lieve jongen volgens mij..quote:
Ik snap niet dat hij dan niet met haar is gaan samenwerken. Moet je kijken hoe makkelijk hij geofferd werd door zijn 'kartel'quote:
Ik kan het nooit vinden , dus ik heb geen idee wat er rondgaat maar ik vind het sneu dat dit op zo'n manier wordt gedaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoop dat BB er zorgvuldig mee omgaat, want het is echt heftig wat er momenteel rond gaat op SM
Ik weet niet of Jane daar wat aan heeft want dan moet zij echt alleen de kar trekken..quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat mij wel leuk lijkt is als Mattheus ze doorkrijgt en met Jane samen gaat werken en eindelijk eens kleur bekent.
Weet niet of dit al is geplaatstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik dacht net hetzelfde. Ik begrijp nooit hoe mensen het kunnen vinden. (Ja ik word er nieuwsgierig vanquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan het nooit vinden , dus ik heb geen idee wat er rondgaat maar ik vind het sneu dat dit op zo'n manier wordt gedaan
Dat kan ze wel. Ze houdt Axel ook in toom. Zonder haar was hij echt los gegaan op Jordy. Dan was het echt oorlog geweest.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jane daar wat aan heeft want dan moet zij echt alleen de kar trekken..
Ahh Jimmyquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:50 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik kan het ook nooit vindenquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:26 schreef Linnied het volgende:
[..]
Haha ik dacht net hetzelfde. Ik begrijp nooit hoe mensen het kunnen vinden. (Ja ik word er nieuwsgierig van)
Het staat overal, wordt doodgegooid met Jane.en allemaal vnl heel onaardig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan het nooit vinden , dus ik heb geen idee wat er rondgaat maar ik vind het sneu dat dit op zo'n manier wordt gedaan
Over Axel gaan ze nog harder tekeer. Mensen gaan echt heel ver. Zelfs de familie moet het ontgelden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het staat overal, wordt doodgegooid met Jane.en allemaal vnl heel onaardig.
Alleen zijn nageltjes lakken vond hij te ver gaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef mazaru het volgende:
Dit is toch geen gezicht? Waarom heeft hij dat in hemelsnaam laten doen?
[ afbeelding ]
Lief..quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef Hznootje het volgende:
Keanu geeft aan klaar te staan voor Jane, mocht ze er uit gestemd worden. De ex-bewoners maken zich zorgen over haar. Uit het huis gaan blijkt enorm intensief; en als dan al die shit betreffende haar relatie er nog overheen komt..
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alleen zijn nageltjes lakken vond hij te ver gaan
Er kan gedoneerd worden voor een vliegtuigje ter ondersteuning Jane.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het staat overal, wordt doodgegooid met Jane.en allemaal vnl heel onaardig.
Wel grappig om die koppen van dat kartel dan te zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er kan gedoneerd worden voor een vliegtuigje ter ondersteuning Jane.
Maar zie het nut daarvan niet, want ze weet nog van niets.
iets van : JordA is NordEEquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is weinig speculatie aan helaas... 't is sneu voor haar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:33 schreef Droopie het volgende:
Keanu moet gewoon zijn mond houden op SM, stuur een DM.
Tot nu toe is er alleen speculatie van C-garnituur.
Tot Yvonne Coldewijer van stal gehaald wordt zal het allemaal wel.
En mocht het wel zo zijn, kan ze beter naar haar familie of vrienden gaan ipv de dansende barman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is weinig speculatie aan helaas... 't is sneu voor haar.Kon die Jorda of hoe die lul ook heet het niet persoonlijk melden, moest de hele wereld het weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het 'n beetje misplaatst van hem en aso![]()
[..]
Er is weinig speculatie aan helaas... 't is sneu voor haar.Ow, tnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan zal het idd wel
Dan zou ik haar zeker afraden om naar Keanu te gaan
Hell To The Liars
Ook hier moet het steeds weer gedeeld worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kon die Jorda of hoe die lul ook heet het niet persoonlijk melden, moest de hele wereld het weten.
Vind het 'n beetje misplaatst van hem en aso
Het is op zich ook best actueel toch? Stel dat ze morgen moet vertrekken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:38 schreef Folies het volgende:
[..]
Ook hier moet het steeds weer gedeeld worden.
[..]
Er is weinig speculatie aan helaas... 't is sneu voor haar.Het was toch ook nog heel pril? Zo'n vent kun je beter kwijt dan rijk zijn. FlapdrolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
maar het heeft helemaal niets met de streams te maken .quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is op zich ook best actueel toch? Stel dat ze morgen moet vertrekken.
Nee dat klopt..komt omdat het een beetje saai is denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:39 schreef Verida het volgende:
[..]
maar het heeft helemaal niets met de streams te maken .
CoXquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het is op zich ook best actueel toch? Stel dat ze morgen moet vertrekken.
Zelfs dat hij niet echt ziek was in het BB huis maar af aan het kicken was van drugsquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over Axel gaan ze nog harder tekeer. Mensen gaan echt heel ver. Zelfs de familie moet het ontgelden.
Dat was helemaal belachelijk. Er hoeft maar 1 dwaas zoiets te roepen en de rest van die dwazen gaat het ook rondstrooienquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zelfs dat hij niet echt ziek was in het BB huis maar af aan het kicken was van drugs
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zelfs dat hij niet echt ziek was in het BB huis maar af aan het kicken was van drugsHet werd hier ook door een paar personen met stelligheid beweerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Lezen allemaal die Juice en nemen het voor waarheid aan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het werd hier ook door een paar personen met stelligheid beweerd
Triestquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het werd hier ook door een paar personen met stelligheid beweerd
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef mazaru het volgende:
OMG volgens Mattheus staan de goedkope spullen op de onderste plank in de supermarkt omdat oudere mensen niet kunnen bukken en daarom van de middelste plank pakken.
Wat een niveau dit jaar!
Kloptt, en de spullen die tegen de houdbaarheidsdatum aanzitten,staan voorop, de verse producten achteropquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef mazaru het volgende:
OMG volgens Mattheus staan de goedkope spullen op de onderste plank in de supermarkt omdat oudere mensen niet kunnen bukken en daarom van de middelste plank pakken.
Wat een niveau dit jaar!
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Folies het volgende:
Wij danken u voor deze mededeling. Voortaan op de knietjes de achterste pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik zag het maar de bewoners worden door bb naar binnengeroepen. ze werken dit jaar niet meer mee aan vliegtuigjes voor bewonersquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |