Is ook zo. Ik dacht dat Sharice meegesleurd werd door Milena maar zelf wel een goed karakter had. Dat dacht ik dus echt verkeerd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ze beiden van die trekjes hebben en elkaar heel erg versterkten in dat gedrag.
BB kan beter de nacht opdrachten in het begin van het seizoen doen. Nu er zo weinig bewoners zijn, merk je al snel dat het te rustig wordt.quote:
hij zou het hem zelf moeten laten doen, leert die sneller vanquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
broodje bakken met pootje, goed opletten allemaal
Dat maar brood bakken is ook deeg "aanvoelen"quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zou het hem zelf moeten laten doen, leert die sneller van
Niet als je het langzaam opvoert. Eerst gingen ze rond middernacht naar bed, daarna rond 11, daarna rond 10 vorige week rond 9 uur en nu gaan ze dus naar rond 8quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan ben je toch midden in de nacht klaarwakker?
Dat is elk jaar zo.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef Verity het volgende:
[..]
BB kan beter de nacht opdrachten in het begin van het seizoen doen. Nu er zo weinig bewoners zijn, merk je al snel dat het te rustig wordt.
Eens, heb je ook meer gesprekken, helemaal als je zorgt dat ze ook de teams onderling rouleren ipv dat steeds dezelfde personen met elkaar shifts doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef Verity het volgende:
[..]
BB kan beter de nacht opdrachten in het begin van het seizoen doen. Nu er zo weinig bewoners zijn, merk je al snel dat het te rustig wordt.
Komt er weer aanquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is elk jaar zo.
Voorheen mochten oud-bewoners het huis voor een dagje bezoeken.
Vorige jaar toch ook niet gebeurd?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt er weer aan
Ontbijtje maken enzo
Dat de goedkopere producten (C-merken, "witte producten" zoals we in Vlaanderen zeggen) onderaan staan, is algemeen gekend. Maar toch niet om de reden die Matti zegt?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou het is wel zo, ik heb jarenlang in een supermarkt gewerkt, dit klopt gewoon, let er maar op als je heen gaat, gaat niet op bij de lidl en Aldi, maar wel al die andere supermarkten.
Volgens mij welquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vorige jaar toch ook niet gebeurd?
Het is te hopen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt er weer aan
Ontbijtje maken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |