Ja dacht ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was dat niet een jaar daarvoor?
Vorig jaar waren er wel bezoekers tijdens een freeze, maar dat was maar voor een paar minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga dat nu niet opzoekenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja ervoor wel maar vorig jaar??
Wie zijn er terug gekomen dan?
Jimmy en Dilano deden toch ontbijtje brengen? En er was nog meer, maar dat weet ik zo niet meerquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja ervoor wel maar vorig jaar??
Wie zijn er terug gekomen dan?
beetje creme frechequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef Folies het volgende:
Zou er kaas doorheen doen. En stukjes tomaat. Eventueel wat gerookte zalmflinters uit blik.
Ty tochquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jimmy en Dilano deden toch ontbijtje brengen? En er was nog meer, maar dat weet ik zo niet meer
Moeten er altijd meer zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga dat nu niet opzoeken
Maar dacht Tyron
Leuk kan niet wachtenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt er weer aan
Ontbijtje maken enzo
Ontbijtje !!!quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Moeten er altijd meer zijn
Zijn altijd voor de laatste 5
Maar gaat niet gebeuren nu ze bij exit direct bedden weghalen
Jupquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga dat nu niet opzoeken
Maar dacht Tyron
Ja ook ontbijt volgens mijquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh ja..Maar Dilano is ook terug geweest…Weet alleen niet meer waarmee
Staat mij ook iets van bij, had Tyron niet een ontbijt gemaakt en een briefje achter gelaten in die laatste weken?quote:
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Staat mij ook iets van bij, had Tyron niet een ontbijt gemaakt en een briefje achter gelaten in die laatste weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |