Graag gedaan😄quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Folies het volgende:
Wij danken u voor deze mededeling. Voortaan op de knietjes de achterste pakken.
6 Februariquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:35 schreef Folies het volgende:
[..]
Dit was o.a. een onderdeel voor het tuinmeubilair.
Van mij mag hij weer ff terug komen, ben het helemaal vergeten dat hij verleden keer is terug gekomen.....quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:41 schreef Joyce-43 het volgende:
BB echt een mongool.... alles word maar goed gevonden door BB ook
Hij zette zich zelf kandidaat om op te stemmen dus niet geofferdquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij dan niet met haar is gaan samenwerken. Moet je kijken hoe makkelijk hij geofferd werd door zijn 'kartel'
laat gaan koos, je gaat ze toch op andere gedachte brengenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zette zich zelf kandidaat om op te stemmen dus niet geofferd
dat stond vamochtend bij de plannen van dit vliegtuigje dat het niet kan door protocol bb, maar heb me kapot gesurft en mijn geschiedenis van vandaag doorgelopen maar kan dat nu nergens meer vinden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:10 schreef Linnied het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Op jane haar insta staat dat het ivm de planning van bb volgende week pas kan plaatsvinden.
Ga denk ook maar even naar de uitzendingen kijken daar ik geen zin heb om naar slapende mensen te kijken. Er komt toch nog een late versie......quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:49 schreef Silves het volgende:
Zo wat een top uitzending ,kijk ik al jaren niet, maar wat een gemeen duo, en morgen huilen met tuiten Jane die het niet onder controle heeft...de foto die ze lieten zien, van Jane moet in de krant...Brrrrr wat een gemeen en ondankbaar gezicht, die wil je niet tegenkomen in een steegje, ook niet in je bed.
Ja ik ook zelfs niet afl 1...maar Jordie met de kist wilde ik echt wel zien, en de afloop.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb dus echt alleen aflevering 1 gekeken
nu begin ik toch wat nieuwschierig te worden
Dit? Staat op haar insta.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:45 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat stond vamochtend bij de plannen van dit vliegtuigje dat het niet kan door protocol bb, maar heb me kapot gesurft en mijn geschiedenis van vandaag doorgelopen maar kan dat nu nergens meer vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dit? Staat op haar insta.Denk dat haar lipfillers zijn verlopen in het huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dit? Staat op haar insta.Die jukbeenderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die foto erachter lijkt ook compleet ander persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |